Rower NS Bikes Metropolis 3 26
Jeśli kochasz ponadczasową, wyjątkową jakość stali chromowo-molibdenowej, nie szukaj dalej. Po prostu wypróbuj popularny rower Metropolis ze stalowymi rurami, charakteryzujący się zgrabną estetyką i geometrią opracowaną przez najlepszych rowerzystów na świecie. Metropolis 3 to najbardziej przystępny cenowo rower z tej linii. To dobry wybór na pierwszy prawdziwy rower typu dirt. Niska cena wcale nie oznacza gorszych wrażeń. Wręcz przeciwnie - Metropolis 3 to gwarancja piekielnie ekscytującej jazdy. Rower jest zbudowany na mocnej chromowo-molibdenowej ramie, z podwójnym wzmocnieniem na przodzie - tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, czyli w obszarze główki ramy. Podobnie jak w przypadku jego braci, geometria opiera się na wysokiej klasy modelu Decade używanym przez cały zespół NS Bikes do jazdy freeride'owej. Główka tapered pozwoli wymienić widelec na wyższą półkę, gdy będzie taka potrzeba.
Specyfikacja:
- Rama: NS Bikes 4130 cromoly / Hi-Ten tubes, tapered integrated headtube, 135x10mm
- Damper: /
- Amortyzator: RST Dirt SD, 100mm travel, 9mm axle, 1&1/8” steerer tube
- Stery: integrated tapered IS42/IS52, sealed bearings
- Mostek: NS Bikes Chemical 25.4
- Kierownica: NS Bikes Lick, 740mm 25.4
- Gripy: NS Bikes Hold Fast Unlocked
- Sztyca: 25.4 seatpost
- Siodło: Dirt saddle rail (całe czarne)
- Hamulec przedni: V-brake
- Hamulec tylny: Tektro MD-M280 Aries 160mm
- Obręcze: Jalco DBX 26”, NS Fundamental 26”, 32h
- Szprychy: Spokes w/14mm nipples
- Piasta przednia: NS Bikes 100x9mm bolt-on (loose ball)
- Piasta tylna: NS Bikes 135x10mm single speed, 10T driver (loose ball)
- Opony: Kenda Small Block 8 26x2.1" (całe czarne)
- Korby: Salt by WTP tubular cromoly 25T
- Suport: Salt by WTP, Spanish BB 68mm
- Pedały: VP Nylon
- Łańcuch: PYC P510H, 1spd
- Napinacz: /
- Przerzutka: /
- Manetka: /
- Kaseta: 10T driver
Waga: 13.9kg (z pedałami, bez przedniego hamulca)
Każdy rower przed wysyłką do nabywcy przechodzi przegląd techniczny. Zakresy wykonywanych czynności to między innymi: kontrola powłoki lakierniczej, regulacja przerzutki tylnej i przedniej, regulacja hamulców (w niektórych przypadkach odpowietrzanie hamulców hydraulicznych), montaż przedniego koła do wyregulowania hamulców, montaż siodła do wspornika siodła, aplikacja specjalnego smaru zapobiegającego zapieczeniu do rury podsiodłowej, sprawdzenie ciśnienia powietrza w oponach, montaż błotników (jeżeli rower posiada błotniki w zestawie), montaż lampki przedniej oraz sprawdzenie, czy lampki są sprawne (jeżeli lampki są w oryginalnym zestawie), montaż akcesoriów dodatkowych (dzwonek, odblaski, które zostały dołączone do kompletu), sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.
Rowery są wysyłane w bezpiecznych kartonach i w celach transportowych mają zdemontowane kierownice, siodła, pedały oraz przednie koło. W przypadku większości rowerów wymagane będzie przykręcenie przedniego koła, zamontowanie siodełka, pedałów oraz kierownicy.
Zalecamy, z uwagi na Państwa bezpieczeństwo jak, i zachowanie gwarancji zlecenie montażu tych części wykwalifikowanemu serwisowi rowerowemu, lub sprawdzenie poprawności zamontowania tych elementów(w przypadku montażu samodzielnego).