e-mail: ebajk.pl@gmail.com
Po wygranej aukcji proszę o wpłatę na niżej podane konto:
![]() Alior Bank 61 2490 0005 0000 4000 7085 7443
Akceptujemy płatności przez PayU oraz za pobraniem.![]()
Wysyłka towaru realizowana jest:
POCZTĄ POLSKĄ
![]()
FIRMĄ KURIERSKĄ
![]()
1. Po zakupie proszę o maila z informacją o wybranej formie płatności, przesyłki, a także wybraną wersją produktu (jeśli był dostępny wybór).
2. Nr konta do wpłat podany jest w mailu potwierdzającym zakup wysłanym przez serwis aukcyjny.
3. W przypadku korzystania z Płatności Allegro, gdy zakupionych jest jednocześnie kilka produktów płatności proszę dokonać tylko jedną transakcją - łącznej kwoty związanej z ceną towaru oraz kosztami transportu. W przypadku rozbicia transakcji może dojść do sytuacji, że towar nie dotrze jedną paczką i będzie konieczne opłacenie transportu kilku przesyłek.
|
Fuzz jest prawdziwą zjazdową maszyną zbudowaną do konkurowania z najlepszymi. To nowoczesny sprzęt stworzony do szeroko pojętych zastosowań grawitacyjnych. Przez cały sezon 2013, specjalnie na ten cel stworzony team R&D, łącznie ze znanym ze swojego okrucieństwa dla sprzętu Szczękim, intensywnie testował nową ramę. W testach uczestniczył też najlepszy freerider na świecie – Sam Pilgrim.
Dzięki regulowanej długości tylnego trójkąta, rower można ustawić na dwa sposoby. Krótkie ustawienie sprawia, że rower jest bardziej zwinny na krętych trasach. Długie ustawienie pozwala osiągnąć lepszą stabilność jazdy przy większych prędkościach. Zawieszenie ma miękką i czułą charakterystykę dając jednocześnie łatwość w odrywaniu się od ziemi. System o idealnej krzywej progresji oparty jest na ogniwie Horst, najbardziej aktywnym czterozawiasowym systemie na świecie. Dzięki niemu Fuzz przejeżdża płynnie przez największe nierówności utwardzając się stopniowo przy końcu skoku. Nie występują niepożądane w rowerach zjazdowych zjawiska takie jak blokowanie zawieszenia przy zaciśniętym tylnym hamulcu czy pompowanie podczas przyspieszania. Fuzz posiada nowoczesną geometrię – płaski kąt główki, bardzo krótki tył i obszerny przedni trójkąt.
Tak jak wszystkie produkty NS Bikes, Fuzz został stworzony tak, aby dać maksimum satysfakcji w każdych warunkach. Jest niezawodny, prosty w ustawieniach i gotowy do ostrej jazdy prosto ze sklepowej półki!
Fuzz 2 został zbudowany na bazie dokładnie dobranych komponentów dzięki czemu oferuje doskonałą jakość przy bardzo konkurencyjnej cenie. Pakiet zawiera nowy kokpit NS'a z kierownicą Evidence Plus i mostkiem NS direct mount.
Główne cechy:
- rama o skoku tylnego koła 198-204mm (7.8"-8.0"), olejowy damper Rock Shox Kage R, haki pozwalające na regulację długości tylnego trójkąta
- Rock Shox Domain DC R Coil, skok 200m
- kokpit NS Bikes – nowy mostek Direct Mount (regulowany w 2 pozycjach), nowy, najwyższy model kierownicy Evidence Plus oraz przykręcane gripy O1
- napęd 1x9 – przerzutka SRAM X5, kaseta 11-28t
- napinacz E13
- komplet uszczelnianych piast NS Bikes
- komplet hamulców Avid Elixir 3
- mocne obręcze NS Fundamental
- dostępny w 3 rozmiarach – S (15.7"), M (15.7"), L (16.5”)
SPECYFIKACJA:
- Rama: NS Fuzz w/199-205mm (7.8"-8.0") skoku, zaprojektowane przez NS'a rury AL6061-T6+AL6066-T6, opcja prowadzenia pancerzy wewnątrz ramy
- Damper: Rock Shox Kage R, 240x76mm (9.5x3.0”), sprężyna 400x30
- Widelec: Rock Shox Domain Dual Crown R, skok 200mm, oś 20mm, aluminiowa rura sterowa
- Stery: FSA uszczelniane
- Mostek: Nowy NS Direct Mount 31.8 (40-48mm / 2 pozycje)
- Kierownica: NEW NS Evidence Plus (800mm / 31.5” szer)
- Gripy: O1 bolt-on long
- Hamulce: Avid Elixir 3, 200mm tarcza przód i tył
- Manetki: SRAM X5 9spd
- Przerzutka: SRAM X5, 9spd
- Korba: Truvativ Ruktion, 36t, 165mm, środek suportu Howitzer 83 mm
- Napinacz: E13 LG1
- Łańcuch: KMC, 9 spd
- Kaseta: Sram PG-950, 9 speed 11-28
- Obręcze: NS Fundamental 32h
- Piasty: NS Rotary 20 disc (uszczelniane łożyska), NS Rotary Cassette 157mm (uszczelniane łożyska, alu bęben)
- Szprychy: Czarne szprychy, 14mm nyple
- Opony: 2x Maxxis Minion F 42a, 26x2.5
- Sztyca: Octane One 30.9
- Siodło: Octane One Rocket, cr-mo raile
- Pedały: -
- Waga roweru: ~18.9 kg (rozm S, bez pedałów)
GEOMETRIA z widelcem o wys: 565mm (RockShox Boxxer 200mm):
- Długość górnej rury: S:521mm (20.5") M: 544mm (21.4"), L: 567mm (22.3")
- Długość górnej rury(mierzona poziomo) S: 595mm (23.4") M: 620mm (24.4"), L: 640mm (25.2")
- Reach: S: 405mm (15.9”), M: 430mm (16.9”), L: 450mm (17.7”)
- Długość tylnego trójkąta (CS): 420-438mm (16.5"-17.2")
- Długość rury podsiodłowej: S: 399mm (15.7"), M: 399mm (15.7"), L: 420mm (16.5")
- Kąt główki: 63.5°
- Kąt rury podsiodłowej: 72°
- Wysokość suportu: +10mm (0.4”)
- Rozstaw osi: S: 1173mm / 1188mm (46.2”-46.8”), M: 1198mm / 1213mm (47.2”-47.8”), L: 1218mm / 1233mm (47.9”-48.5”))
SPECYFIKACJA RAMY:
- Rozstaw osi M: 1136mm (krótki CS) 1141mm (długi CS)
- Skok zawieszenia tylnego koła : krótkie ustawienie CS: 199mm (7.8”) / długie ustawienie CS: 205mm (8.0”)
- zaprojektowane przez NS'a rurky AL6061-T6 + AL6066-T6
- dokładne, podwójne spawy w krytycznych miejscach
- waga(bez dampera): ~3.65kg
- damper: 240x76mm (9.5x3.0”), sprężyna 400x30
- opcja wewnętrznego i zewnętrznego prowadzenie kabli
- główka ramy: tapered 1.5 ZS (56mm ID/44mm ID), 115mm (4.5”) wysokości, stery w komplecie
- współpracuje z widelcami o standardowej rurze sterowej 1-1/8” oraz tapered 1.5 - 1-1/8”
- standard tylnej piasty 157x12mm, ośka w komplecie
- mocowanie hamulca tarczowego IS-2000
- standard środka suportu: mtb 1.37x24tpi, 83mm szerokości, mocowanie ISCG-05
- tylna przerzutka: wymienny hak w komplecie
- przednia przerzutka: niekompatybilna
- sztyca/zacisk: 30.9mm / zintegrowany zacisk
- max szerokość opony: 26 x 2.6" ( 650B 2.5" możliwy do zastosowania przy długim ustawieniu CS)
Dostępne rozmiary ramy:
Możliwy zakup na raty, w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
![]()
![]()
|