ROWER CUBE 102110 ANALOG
Załapałeś bakcyla kolarstwa górskiego? W takim razie wysokiej jakości rama aluminiowa, zrównoważone prowadzenie oraz szybkie reagowanie modelu Analog będą dla ciebie idealne do zabawy na trasie. Wszystko jedno czy będzie to krótka przejażdżka czy dłuższa trasa górska. Możesz wybrać koła 27,5 lub 29 cala - obydwa są dopasowane ergonomicznie tak, aby zapewnić ekscytującą, dynamiczną jazdę - i to po niezwykle korzystnej cenie. Przełożenie Shimano 3x9, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz niezawodny widelec amortyzowany RockShox pozwolą ci zajechać tak daleko w teren, jak ciekawość Cię poprowadzi.
rama Aluminium Lite, AMF, Internal Cable Routing, Easy Mount Kickstand Ready
rozmiar 27.5: 14", 16", 18" // 29: 17", 19", 21", 23"
widelec RockShox XC 30 TK Coil, 100mm, Remote Lockout
stery FSA No.10, Semi-Integrated
mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
kierownica CUBE Rise Trail Bar, 680mm
gripy CUBE Performance Grip
przerzutka tył Shimano XT RD-M772-SGS, Shadow, 9-Speed
przerzutka przód Shimano FD-M4000, Downswing, 31.8mm Clamp
manetki Shimano SL-M4000, Rapidfire-Plus
hamulce Shimano BR-M315, Hydr. Disc Brake (160/160)
korba Shimano FC-M2000, 40x30x22T, 175mm
łańcuch Shimano CN-HG53
kolor flashgreen´n´grey
kaseta Shimano CS-HG400, 12-36T
piasta przód Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
obręcze CUBE ZX20, 32H, Disc
opony Schwalbe Smart Sam, Active, 2.25
pedały CUBE PP MTB
siodło CUBE Active 1.1
sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
zacisk sztycy CUBE Varioclose, 31.8mm
14,3 kg
Złożony przekrój górnej i dolnej rury (uzyskany w procesie Mechanical Forming) sprawia, że rama Analog jest lekka jak i wytrzymała. Zintegrowane mocowanie zacisku hamulca stanowią część konstrukcji dostosowanej do hamulców tarczowych, podczas gdy wewnętrzne poprowadzenie kabli oraz wytrzymałe malowanie oznacza, że zachowa dobry wygląd na wieki. Geometria CUBE Agile Ride zapewnia modelowi Analog mnóstwo manewrowości oraz radosnej, stabilnej i komfortowej jazdy - bez względu na to, jak będziesz jeździł.