Rower CUBE AGREE C62 race disc carbon white 2019
producent: CUBE
kod w sklepie:
ZT-ROWSZ-078#56
Agree C:62 Race Disc nie pozwala na szukanie wymówek czy usprawiedliwień, jeżeli chodzi o wyścigi czy treningi, ponieważ masz u swego boku rasowy rower wyścigowy. Dzięki kokpitowi Newmen, nadzwyczajnym biegom i hamulcom tarczowym z grupy Shimano Ultegra oraz lekkim, sztywnym i wytrzymałym kołom Newmen Evolution SL R.32, ta maszyna endurance pozwoli ci osiągać granice własnych możliwości. Zarówno podczas trudnych podjazdów, gdzie wykaże swoją przydatność niska waga i wyjątkowo wydajny napęd, jak i przy długich i szybkich zjazdach, gdzie niezawodna moc hydraulicznych hamulców tarczowych oraz zwrotna, sportowa geometria gwarantują pełnię kontroli. Oczywiście pomyśleliśmy też o komforcie jazdy i zredukowaniu zmęczenia na długich dystansach. Nowoczesna rama karbonowa została wyposażona tak, aby pozwolić ci osiągać najlepsze możliwe wyniki.
- rama C:62 Advanced Twin Mold Technology Aero Frame, Flat Mount Disc, Road Aero Endurance Geometry, AXH, 12x142mm
- rozmiar 50, 53, 56, 58, 60, 62
- widelec CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology, 1 1/8" / 1 1/4" Tapered, Flat Mount
- stery FSA I-t, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
- mostek Newmen Evolution 318.4, 31.8mm
- kierownica Newmen Advanced Wing Bar, Carbon
- przerzutka tył Shimano Ultegra RD-R8000-DGS, 11-Speed
- przerzutka przód Shimano Ultegra FD-R8000-F
- hamulce Shimano Ultegra BR-R8070, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160)
- korba Shimano Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)
- łańcuch Shimano CN-HG700-11
- kolor carbon´n´white
- owijka CUBE Grip Control
- shift/ brake levers Shimano Ultegra ST-R8020
- kaseta Shimano Ultegra CS-R8000, 11-32T
- koła Newmen Evolution SL R.32
- opony Conti Grand Sport Race SL, 28-622
- siodło Selle Royal Asphalt
- sztyca podsiodłowa Newmen Advanced, Carbon, 27.2mm
- zacisk sztycy CUBE Aero, Semi-Integrated
-
8,2 kg
Rama Agree C:62 Race Disc została zaprojektowana w celu połączenia wyjątkowej wydajności napędu i wyjątkowego komfortu jazdy. Zdawałoby się, że jest to nie do pogodzenia, ale nie dla inżynierów CUBE. Stożkowa główka, ponadwymiarowa dolna rura, suport PressFit i, co nie mniej ważne, 12-milimetrowe osie przelotowe zapewniają ostre jak brzytwa prowadzenie, niezwykłą wydajność napędu oraz nadają ramie niezbędną wytrzymałość dla dodatkowej siły hamulców tarczowych. Jednocześnie wąskie górne rury tylnego trójkąta i karbonowy widelec zapewniają dodatkowy komfort, ponieważ pochłaniają wibracje z nawierzchni, a tym samym redukują typowe zmęczenie na długich dystansach. Wewnętrzne prowadzenie przewodów, kompatybilność z Di2 i zintegrowany zacisk sztycy nadają rowerowi ostateczny szlif i podkreślają wrodzony potencjał tego szybkiego roweru wyścigowego.