▶️ ROWER CROSS DAMSKI VELLBERG EXPLORER 5.0 RAMA 20″ ◀️
⭐⭐⭐⭐⭐
❇️ Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem, który znajduje się na końcu aukcji
✅ CECHY PRODUKTU ✅
- Producent: Vellberg
- Kod produktu: RV.23.EXP.5.D.500.2
- Rozmiar koła ("): 28
- Hamulce: Tarczowe hydrauliczne
- Rozmiar ramy: 20 cali
- Materiał ramy: Aluminium
- Typ obręczy: Aluminiowe
- Przerzutka przód: Shimano Acera
- Przerzutka tył: Shimano Alivio
- Amortyzacja: Przód
- Kolor: Szary
- Pedały: Platformowe
- Płeć: Kobieta
- Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
- Wyposażenie dodatkowe: Stopka, Dzwonek
- Korba: Trzyrzędowa
- Liczba biegów (wartość): 27
- Rok produkcji: 2023
- Waga ⟨kg⟩: 15,1
- Skok amortyzatora (mm): 63
- Model: Explorer 5.0 Damski 20
Explorer 5.0
To rower crossowy wyposażony w 9 rzędowy napęd Shimano Alivio. Amortyzator przedni Suntour Nex z blokadą skoku na goleniu. Wzmacniane aluminiowe koła z napędem na kasecie oraz tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT401.
Amortyzator przedni Suntour NEX HLO
Amortyzator przedni SR Suntour NEX w kolorze czarnym o skoku 63 mm z blokadą skoku na goleniu, przeznaczony do rowerów trekkingowych, cross oraz city. Widelec ten jest przystosowany do hamulców tarczowych.
Amortyzator posiada tłumienie olejowe oraz blokadę skoku. Widelec polecany amatorom wycieczek, ceniącym dobrą jakość towaru.
Regulowany wspornik kierownicy
Wytrzymały a zarazem lekki, wykonany z aluminium. Masz możliwość regulacji konta nachylenia wspornika kierownicy.
Kaseta 9 rzędowa Shimano 11-32
- Zębatki Hyperglide – lepsze dopasowanie łańcucha
- Wykonana z wysokogatunkowej stali
- Wyprofilowane zębatki zapewniają szybszą zmianę przełożeń.
- Większość zębatek zintegrowana z pająkiem.
Opony Vittoria Terreno Dry
Wysokiej jakości opony włoskiego producenta, które idealnie się sprawdzą w zróżnicowanym terenie oraz zapewnią bardzo dobrą przyczepność w szutrowym terenie. Dzięki odpowiednio wyprofilowanemu bieżnikowi opory toczenia są niskie co sprawdzi się podczas jazdy po asfalcie.
Rama wyprodukowana w Polsce
Nasze ramy spawane są z rur pochodzących z polskich hut. Przewody poprowadziliśmy wewnątrz ramy. Ważnym argumentem jest estetyka roweru oraz zabezpieczenie pancerzy przed kurzem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
Amortyzowany wspornik siodła
Amortyzacja we wsporniku siodełka zapewni dodatkowe tłumienie nierówności zwłaszcza na bezdrożach.
Mechanizm korbowy Shimano Alivio
Mechanizm korbowy SHIMANO FC-T4010 zapewnia szeroki zakres przełożeń w układach 3x9-rzędowych. Zastosowano w nim oś suportu OCTALINK, która gwarantuje lepsze przeniesienie mocy przez rowerzystę oraz większą sztywność całej konstrukcji.
Alivio 4000
To nowa odsłona kompletnie przebudowanej popularnej grupy Alivio, zastąpiła wycofaną z produkcji przerzutkę Deore 9 rzędową. Jej pozycja przesunęła się nieco w kierunku bardziej wyczynowym.
Atrakcyjnie wyglądająca przerzutka tylna o szczupłym profilu i niezawodnej pracy, nawiązująca do wyższych grup takich jak Deore. Przeznaczona do rowerów trekkingowych.
Specyfikacja
RAMA
- RAMA: ALUMINIOWA VELLBERG, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY
- KOLOR: SZARY
KOŁA
- OPONY: 28" VITTORIA TERRENO DRY 38C
- KOŁA: ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″
- PIASTY: ALUMINIOWE
NAPĘD
- ILOŚĆ BIEGÓW: 27
- MANETKI: SHIMANO ALIVIO ST-M3100 3×9
- PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO ACERA FD-T3000
- PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO ALIVIO RD-T4000
- KASETA: 9 RZĘDOWA SHIMANO HG-201 11-32T
- KORBA: SHIMANO FC-T4010 OCTALINK O DŁUGOŚCI 175 MM 48x36x26T
- WKŁAD SUPORTU: SHIMANO BB-ES300 73×121 MM
- ŁAŃCUCH: SHIMANO DEORE HG-53
KOMPONENTY
- AMORTYZATOR: SR SUNTOUR NEX HLO BLOKADA SKOKU NA GOLENIU
- HAMULCE: SHIMANO BL-MT401
- TARCZE HAMULCOWE: MONTOWANA NA 6 ŚRUB 160 MM
- KIEROWNICA: KALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA
- WSPORNIK KIEROWNICY: KALLOY UNO REGULOWANY
- SZTYCA: SIODEŁKA UNO AMORTYZOWANA
- PEDAŁY: ALUMINIOWE
- SIODEŁKO: SELLE ROYAL RIO
- PODPÓRKA
- DZWONEK
- RAMA POSIADA MOCOWANIE POD BAGAŻNIK ORAZ BŁOTNIKI
WAGA
- WAGA: 15,1 KG
⏺️ Czy wiesz, że ...?
Rowery crossowe są uboższe w wyposażenie dodatkowe, posiadają bardziej sportową geometrię i są budowane z lżejszych materiałów. Jest stworzony głównie do jazdy po szosie, ale zastosowanie odpowiedniego ogumienia umożliwia poruszanie się po utwardzonej powierzchni.
➡️ WADY:
- duże gabaryty
- słaba sprawność w ciężkim terenie
➡️ ZALETY:
- funkcjonalność
- przystosowanie do ruchu ulicznego
- wygodna pozycja
- sprawdza się na twardych nawierzchniach
- małe opory toczenia d uża rozpiętość cenowa
➡️ Jak dobrać rozmiar ramy?
Niestety nie ma idealnego schematu na dobranie odpowiedniego rozmiaru roweru. Istnieją różnego rodzaju wzory, którymi można się posłużyć żeby wykluczyć zdecydowanie za małe lub za duże ramy.
Najłatwiejszą metodą na dobranie odpowiedniej wielkości ramy jest zmierzenie długości nogi. Żeby dokonać właściwego pomiaru należy stanąć wyprostowanym przy ścianie i poprosić kogoś znajomego żeby zmierzył odległość od krocza do ziemi.
Uzyskany w centymetrach wynik pomnóż przez następujący współczynnik:
❇️ dla roweru MTB przez 0,57
❇️ dla trekkingowego lub crossowego przez 0,63
❇️ dla szosówki przez 0,67
❇️ dla miejskich przez 0,63
Kiedy będziemy już przymierzać rower, powinniśmy sprawdzić czy w razie konieczności nagłego zeskoczenia z roweru posiadamy pewien zapas miejsca pomiędzy górną rurą ramy a kroczem.
Przyjęło się, że wynosi on około 10cm.
Wzrost / Rozmiar ramy:
❇️ 152-162cm / 17"
❇️ 167cm / 18"
❇️ 172cm / 19"
❇️ 175cm / 20"
❇️ 177cm / 21"