CANNONDALE SUPERV 1000 (rozmiar S)
Kultowy Cannondale - pierwszy pelny full Cannondale.
Rower w bardzo dobrym / idealnym stanie. Wiele czesci zmienionych na nowe w ostatnim czasie (na nowych czesciach przejachane ponizej 100km). Szczegoly ponizej.
Rama: SUPERV1000 rozmiar S (17 cali) (idealny na osobe o wzroscie 165 - 185 cm)
Wahacz tyl: SUPERV ACTIV.
Amartyzator tyl FOX ALPS4 (stan idealny, napompowany)
Widelec Headshock DD, stan super, po serwisie. Widelec posiada regulacje skoku i blokade (robi sie sztywny) przydatna na podjazdach.
Przerzutka tyl: Sram X-9, dlugi wozek, 9 speed (nowa, przejechane ponizej 100km, cena nowej ok 350zl)
Kaseta: SRAM PG-990 X-0, 11-34z, czerwone palaki (nowa, przejechane ponizej 100km, cena nowej ok 400zl)
Przerzutka przod: Shimano LX, stan bdb - wszystko z nia tip top
Korba: SPEZIALIZED STRONGARM II (stan bdb)
Mechanizm suportu: SHIMANO (jesli dobrze pamietam BB) wymieniony na nowy ok 500km temu (cena nowego ok 100zl)
Lancuch: Campagnolo RECORD C9, 9 speed (nowy, przejechane ponizej 100km, cena nowego ok 150zl)
Spinka: SRAM POWER LINK 9speed
Tylny GRIP: SRAM X0 - 9 speed (nowy, przejechane ponizej 100km, cena nowego ok 150zl)
Przednia manetka: SRAM X0 - 3 speed (nowa, przejechane ponizej 100km, cena nowegj ok 150zl)
Linki przerzutek i hamulca oraz pancerze JAGWIRE RIPCORD (nowe, linki przerzutek przejechane ponizej 100km, linki hamulcow i pancerze przejechane ok 500km)
Hamulce: Shimano LX, klocki sa ok,
Klamki hamulcowe: Cannondale CODA.
Piasty: przod FORMULA, tyl SHIMANO LX, sa ok, wszystko tip top.
Kola: przod MAVIC, tyl X-PLORER Double Wall. Kola sa ok, wszystko tip top.
Opony: przod Cantinental Mountain King Supersonic 2.4 (detka nowa Schwalbe Light, presta), tyl Ritchey Z-Max 2.1 (detka nowa Schwalbe Light, presta)
Koszyk na bidon: Topeak
Sztyca: TIOGA
Mostek: Cannondale CODA (nowy)
Siodelko: BULLS (jest sprawne ale jest poobcierane i jesli komus zalezy na wygladzie lub wadze to mozna zmienic)
Chwyty: RITCHEY WCS piankowe (nowe, przejechane ponizej 100km)
KIEROWNICA: SYNTACE / Duraflite by EASTON - najlzejsza aluminiowa, stan bdb+
W sklad zestawu nie wchodza pedaly i zapiecie zabezpieczajace przed kradzieza (zostana zdjete przed odbiorem lub wysylka).
Jak widac na zdjeciach na dole ramy odchodzi lakier - nie powieksza sie. Nie przeszkadza to w uzytkowaniu - rama jest aluminiowa - i sama sie zabezpiecza.
Dodatkowa informacja: SUPERV jest przez pasjonatow przerabiany na tzw. UberV (zmieniany jest przedni i tylni amortyzator najczesciej na foxa lub lefty o duzym skoku) - szczegolowe informacje pozwalajace zachowac geometrie znajduja sie na ponizszym forum: https://forums.mtbr.com/cannondale/post-your-uber-v-197623.html.
Jednak bez dodatkowych przerobek jezdzi sie na nim bardzo fajnie. Sprzedaje poniewaz ostatnio niewiele jezdze. W przypadku pytan podaje nr tel. 6_0_8_4_5_8_3_6_9. Najchetniej odbior osobisty ale mysle ze wysylka kurierem nie bedzie takze problemem.