Kands to polski producent rowerów. W ofercie producenta znajdują się bardzo różnorodne pozycje, a są to linie najwyższej klasy rowerów dziecięcych, górskich, turystycznych, miejskich, trekkingowych i szosowych. Wieloletnie doświadczenie w branży rowerowej pozwoliło firmie dogłębnie poznać szeroki asortyment części rowerowych i wybrać tylko markowe, solidne podzespoły, z których montowane są rowery. Wszystko po to, aby korzystanie z rowerów Kands sprawiało przyjemność użytkownikom przy zachowaniu bardzo konkurencyjnej ceny. Wysoka jakość samego montażu daje pewność, że wszystkie elementy będą ze sobą świetnie współpracować długo i bezawaryjnie.
Rower BMX 20″ KANDS 360 HYDRO 2020
MODEL ten stworzony jest do jazdy za równo po płaskich, jak i tenerowych powierzchniach. Dzięki mocnej aluminiowej ramie oraz geometrii która jest ukształtowana w taki sposób żeby zapewniała wygodną pozycję podczas jazdy stawia go na wysokim miejscu w segmencie rowerów BMX. Rowery tej serii są świetne jakościowo i wyposażone w hamulce V-BRAKE.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA :
- RAMA:
- RAMA: KANDS STALOWA
- AMORTYZATOR: KANDS SZTYWNY A-HEAD
- KOLORY: ZIELONY MAT
- NAPĘD:
- PRZEŁOŻENIA: 1
- MECHANIZM KORBOWY: BMX CR-MO 1RZ 25T L=170 MM
- ŁAŃCUCH: TEC Z-410
- ZĘBATKA: KANDS DRIVER 9T ZAPADKOWA WYMIENNA
- SUPORT: KANDS WIELOWYPUST 8-KA MASZYNOWY
- KOŁA:
- OBRĘCZE: KANDS ALUMINIOWE KOMOROWE
- PIASTA PRZÓD: ALUMINIOWA 2 MASZYNOWA OŚ : 14 MM
- PIASTA TYŁ: ALUMINIOWA DRIVER 4 MASZYNOWA OŚ : 14 MM
- OPONY: MITAS 20X2,25
- KOMPONENTY:
- HAMULEC PRZÓD: TEKTRO ALUMINOWY V-BRAKE
- HAMULEC TYŁ: TEKTRO ALUMINIOWY V-BRAKE
- STERY: NECO 1-1/8
- KIEROWNICA: PROFIL BMX Z POPRZECZKĄ 680 MM
- WSPORNIK KIEROWNICY: KALLOY UNO ALUMINIOWY
- WSPORNIK SIODŁA: SZTYWNY 25,4
- SIODŁO: DDK BMX
- PEDAŁY: TWORZYWO ŁOŻYSKOWANE ODBLASK
- CHWYTY: GUMOWE KRATON JUNIOR BMX
- WAGA (KG): 11,2 KG
Rower przed wysyłką jest starannie zabezpieczony, wstępnie wyregulowany, zapakowany w karton z pięciowarstwowej tektury, zabezpieczony papierem, folią i taśmą, ryzyko uszkodzenia jest zminimalizowane do zera, po otrzymaniu roweru należy przykręcić przednie koło, pedały, siodełko, dokręcić kierownicę i rower jest gotowy do jazdy.
ROWER ZOSTAŁ WYPRODUKOWANY W POLSCE