Gravelowa jazda stała się istotną częścią kolarstwa, ale nie mogliśmy stworzyć rowerów gravelowych BMC bez 100 proc. pewności, że będą to modele topowe. Takie są właśnie rowery BMC URS. Nazwa nawiązuje do angielskiego słowa „UnReStricted”, którego polskim odpowiednikiem jest „nieograniczony”. Określenie to idealnie oddaje charakter rowerów BMC URS. Bardzo lekka rama o wyścigowym charakterze oraz wydajna konstrukcja idą tutaj w parze z precyzyjną integracją na najwyższym poziomie i skrupulatnie opracowaną geometrią Gravel+. Bez kompromisów, bez ograniczeń…
Progresywna geometria – zaprojektowana, by przekraczać granice jazdy po szutrach
Kontrola i szybkość reakcji na najbardziej wymagającym terenie
Idealne połączenie integracji, funkcjonalności i wydajności
Nie ma nic złego w eleganckim wyglądzie naszego najlżejszego, najbardziej zintegrowanego URS, roweru o wszystkich osiągach, których potrzebuje dedykowany rowerzysta szutrowy. Podbijająca żwir rama Premium Carbon oferuje technologie ICS i MTT, a także epicką praktyczność dzięki wielu mocowaniom, geometrii Gravel+ i dużemu prześwitowi opon. Wyposażony w układ napędowy Rival eTap AXS i kasetę Eagle, która zwiększa jego możliwości wspinaczkowe, oraz zestaw kół DT Swiss G1800 Spline, który pewnie toczy się po terenie, ten rower szutrowy jest kluczem do wolności na świeżym powietrzu.
Gravel+ Geometria
Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnego, agresywnego stylu jazdy po szutrze. URS ma luźny kąt główki 70˚, aby stworzyć długi przód i rozstaw osi, co zapewnia niesamowitą stabilność.
Technologia Micro Travel Technology (MTT)
Lekki i minimalistyczny system zawieszenia, który zwiększa skok o 10 mm, zapewniając doskonałe przenoszenie mocy i kontrolę w najtrudniejszym terenie.
Tuned Compliance Concept (TCC) Gravel
Najwyższy poziom zgodności dzięki dedykowanemu ułożeniu włókna węglowego, sztycy w kształcie litery D i technologii Micro Travel.
ICS MTT x Redshift Zawieszenie mostka
Wykorzystuje trwałe łożyska maszynowe do obrotu, z zawieszeniem zapewnionym przez dwa elastomery umieszczone wewnątrz korpusu mostka. Każdy elastomer jest łatwo wymienialny, co pozwala na dostosowanie jazdy w zależności od wagi, stylu jazdy i terenu, z dodatkowym elastomerem zapobiegającym twardym górom. W pełni kompatybilny z ramami Integrated Cockpit Technology, zapewniający czystą estetykę i zwiększoną trwałość.
Mocowanie na górnej rurze
Opcja montażu do przykręcanych toreb na górnej rurze i akcesoriów.
Wszechstronny widelec
45 mm prześwitu na opony, 160 mm flat mount (czyste rozwiązanie montażowe dla większych wirników), prowadzenie kabli piasta-dynamo i kompatybilny z widelcem amortyzowanym Fox 32 SC AX.
Zintegrowane zabezpieczenia
Ochrona haków widelca, dolnej rury i tylnego trójkąta.
SPECYFIKACJA
Frame
URS 01 Premium Carbon with Micro Travel Technology Tuned Compliance Concept Gravel
Gravel+ Geometry
ICS Technology Stealth Cable Routing
Fender and Rack Mounts
PF86 Bottom Bracket
Flat Mount Disc
12x142mm Thru-Axle
Fork
URS 01 Premium Carbon with Tuned Compliance Concept Gravel
ICS Technology Integrated Brake & Hub Dynamo Routing
Fender Mounts
Flat Mount Disc
12x100mm Thru-Axle
Gears
1x12
Chainwheel
SRAM RIVAL 1 AXS 38T
Cassette
SRAM XG 1275 EAGLE 10-52T
Chain
SRAM Gx Eagle 12 Speed
Rear Derailleur
SRAM Gx Eagle AXS
Shifters
SRAM Rival eTap AXS
Brakes
SRAM Rival eTap AXS HRD - Centerline Rotors (180/160)
Handlebar
Easton EA70 AX
Stem
ICS MTT x Redshift Suspension Stem - Integrated Cockpit Design
Seatpost
URS 01 Premium Carbon D-Shaped Seatpost
0mm Offset
Saddle
WTB SL8
Hubs
DT Swiss 370 Spline Disc
Rims
DT Swiss G1800 Spline - 25mm
Tires
WTB Raddler - 40mm
Tire Clearance
42mm (Measured Width)
Weight Limit
120 Kg
ASTM Classification
Level 2