Rower w rozmiarze ramy 49 cm - polecany dla osób o wzroście 160 - 169 cm.
PONIŻEJ ZDJĘCIA OFEROWANEGO ROWERU
KURIER 49.00 / 129,00 PLN (pobranie) Proponujemy rowerzystom, którzy potrafią przygotować rower do jazdy.
Obejmuje jedynie złożenie i spakowanie roweru. Po rozpakowaniu roweru wymagana jest pełna regulacja hamulców, biegów/przerzutek, sprawdzenie dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów oraz ustawienie położenia kierownicy (w zestawie znajdują się klucze do pedałów i kierownicy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica są owijane folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru (bez regulacji)
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane: regulacja hamulców i przerzutek, kontrola dokręcenia śrub, przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w cenie zestaw kluczy do ___pedałów i kierownicy)
KURIER RABEN 149,00 / 149.90 PLN (pobranie) Proponujemy rowerzystom, którzy potrzebują otrzymać rower gotowy do jazdy.
Obejmuje złożenie roweru, pełną regulację oraz jazdę próbną przed wysyłką. Po wyjęciu roweru z kartonu wymagane jest jedynie przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy). Rower pakowany jest w specjalnie zaprojektowany gruby 5-cio warstwowy karton o wymiarach 200 x 120 x 20 cm. Dodatkowo rower zostaje zabezpieczony kartonowym fartuchem zakrywającym cały rower, a elementy wystające jak siodełko czy kierownica owijane są folią bąbelkową dla zminimalizowania ryzyka wystąpienia uszkodzenia. Paczka jest ubezpieczona na pełną wartość roweru.
✔️ Złożenie roweru
✔️ Pełna regulacja i serwis = rower gotowy do jazdy
✔️ Jazda próbna
✔️ Ubezpieczenie na pełną wartość roweru
✔️ Duży i bezpieczny karton 5-cio warstwowy o wymiarach 200 x 120 x 20 cm
Wymagane jedynie: przykręcenie pedałów i ustawienie położenia kierownicy (w tym celu dostarczamy zestaw kluczy)
Specyfikacja
- Nóżka: Dwustronna Ursus Jumbo do 55 kg (made in Italy)
- Ilość biegów: Shimano Nexus 7
- Łańcuch: KMC
- Dętki: Schwalbe - wentyl rowerowy
- Bagażnik przedni: Steco Transport (made in Holland)
- Kierownica: Humpert City - aluminiowa jaskółka (Germany)
- Szprychy: SAPIM 2.0 stal nierdzewna (made in Belgium)
- Suport: Thun Germany (made in Germany)
- Osłona łańcucha: Pełna - Hesling Xcero (made in Holland)
- Siodełko: Selle Royal Rio
- Opony: CST Classic Zeppelin C1635
- Rama: Aluminiowa ( ALU 7005 )
- Bagażnik tylny: Steco (made in Holland)
- Waga: 22 kg
- Blokada koła: AXA Holland Solid Plus (made in Holland) - z możliwością zintegrowania dodatkowej linki lub łańcucha AXA
- Obręcze: Rodi Vision - aluminiowe, stożkowe
- Lampka tylna: Spanninga O-Guard Xb
- Lampka przednia: Spanninga Axendo 40 LUX
- Hamulec tylny: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
- Hamulec przedni: Tarczowy Tektro Orion ø160 mm (hydrauliczny)
- Rozmiar kół: 28" (42-622)
Holenderski rower miejski Batavus Quip Extra Cargo N7 o designerskim kształcie ramy z indywidualnym numerem przypisanym do każdego wyprodukowanego w Holandii modelu. Komfortową, wyprostowaną sylwetkę podczas jazdy gwarantują prawidłowo wyprofilowana rama oraz kierownica typu jaskółka. Batavus Quip jest nie tylko stylowy, ale przede wszystkim bardzo funkcjonalny.
Batavus Quip Extra Cargo to transportowa wersja cieszącego się ogromną popularnością modelu Batavus Quip. Względem podstawowej wersji Batavus Quip Cargo został wyposażony dodatkowo w akcesoria ułatwiające transport na rowerze:
- Przedni bagażnik zyskał szerszą i dłuższą powierzchnię platformy. Dodatkowo cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / kierownicy roweru, dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń np. na przedni fotelik rowerowy.
- Tylny bagażnik został poszerzony oraz doposażony w duże, boczne stelaże na sakwy rowerowe o każdym rozmiarze. Dodatkowo cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / siodełka roweru, dzięki czemu zyskujemy większą powierzchnie ładowności.
- Mocne i niezawodne, hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro 160 z przodu i 140 z tyłu
- Dynamo w przedniej piaście Shimano Nexus napędzające przednią mega mocną lampkę Spanninga Axendo o mocy 40 LUX
- Piasta planetarna Shimano Nexus 7
- Podwójna nóżka rowerowa Ursus Jumbo z udźwigiem do 80 kg i najszerszym rozstawem stopem na rynku !
Wygodną jazdę po nierównościach polskich miast zapewnią balonowe opony, które jak zostało udowodnione redukują wstrząsy drogowe w porównywalnym stopniu do pełnej amortyzacji na rowerze. Mocne, stożkowe obręcze dają nam gwarancję długiej jazdy po dziurach i krawężnikach bez potrzeby centrowana koła. Bezpieczeństwo po zmroku zapewni nam kompletne oświetlenie LED holenderskiej firmy Spanninga. Batavus Quip Cargo napędzany jest niezawodną piastą planetarną Shimano Nexus 7, w której biegi możemy zmieniać także podczas postoju roweru. Kupując Batavusa mamy gwarancję komfortu i przyjemność jazdy w wygodnej wyprostowanej pozycji, długowieczność roweru nawet przy codziennym użytkowaniu, odporności na deszcz, mróz i wysokie temperatury. Rowery holenderskie Batavus to synonim trwałości i jakości.
Designerski, przedni bagażnik Batavus w kolorze ramy, z atestowanym udźwigiem do 10 kg. Zaprojektowany specjalnie dla modelu Batavus Quip, cały bagażnik dzięki specjalnym prowadnicą można w prosty sposób oddalić od ramy / kierownicy roweru, dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń np. na przedni fotelik rowerowy. Pod bagażnikiem znajduje się przednia lampka Spanninga Axendo o dużej mocy 40 LUX. Dzięki wyeliminowaniu haków mocujących przedni bagażnik do kierownicy rower zyskał na lekkości. Spora platforma bagażnika pozwala na montaż dużych koszyków lub skrzyń.
Tylny bagażnik Quip Cargo z regulacją położenia. Tylny bagażnik posiada możliwość przesunięcia całej platformy bagażnika do tyłu dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń na duży bagaż lub w przypadku montażu tylnego fotelika mamy możliwość montażu tylnych sakw rowerowych. Po obu stronach znajdują się obszerne stelaże pozwalające na montaż nawet największych sakw rowerowych. Bagażnik wyposażony jest w zintegrowany system Yepp EasyFit dzięki, któremu możemy zamontować tylne foteliki rowerowe Yepp wyposażone w system Yepp EasyFit. Fotelik w sekundę wpina się w specjalne otwory na bagażniku.
Nowy model blokady sterów kierownicy. W rowerach wyposażonych w mocny przedni bagażnik to bardzo sprytne rozwiązanie i komfortowe rozwiązanie. Blokada pozwala w szybki i prosty sposób zablokować kierownicę w wybranej przez nas pozycji, dzięki czemu po zaparkowaniu roweru kierownica pod ciężarem bagażnika i bagażu nie będzie samoczynnie skręcała w jedną ze stron. Pozwoli uchronić to przed wypadnięciem bagażu z bagażnika oraz uchroni ramę przed obiciem przez rurki bagażnika.
Pełna osłona łańcucha Hesling Xcero. Bardzo mocna osłona wykonana z odpornego na uderzenia plastiku ABS. Chroni ubrania przed zabrudzeniem się lub wkręceniem w łańcuch. Dodatkowo osłona łańcucha maksymalnie wydłuża żywotność całego napędu minimalizując kontakt łańcucha i zębatek z wodą, błotem i solą. Wewnątrz osłona została wyposażona w mini szczotki czyszczące łańcuch oraz zapobiegającego hałaśliwym uderzeniom łańcucha o plastikową obudowę w przypadku jego rozciągnięcia. Osłona łańcucha składa się z 3 elementów i każdy z nich można dokupić osobno w przypadku uszkodzenia.
Indywidualny numer na ramie. Każdy model roweru Batavus Quip został wyprodukowany z indywidualną i niepowtarzalną tabliczką z numerem roweru. Taki zabieg daje gwarancję posiadania osobistego i jedynego w swoim rodzaju roweru. Dodatkowo niepowtarzalny numer roweru zwiększa szanse na odnalezienie skradzionego roweru. Batavus daje pełną gwarancję niepowtarzalności nadawanych numerów. Tabliczka z numerem znajduje się na środku ramy lub na jej początku w zależności od wersji roweru (męska / damska).
Blokada tylnego koła AXA Solid Plus. Fabrycznie każdy rower Batavus Quip został wyposażony w blokadę tylnego koła (frame lock) AXA Solid Plus. Podkowa posiada specjalny otwór umożliwiający wpięcie dodatkowej linki lub łańcucha AXA. Taki zabieg pozwoli nam na kompletne zabezpieczenie roweru jednym kluczykiem, blokując tylne koło oraz przypinając rower do elementu stałego. Zabezpieczenie posiada wysoki stopień bezpieczeństwa antykradzieżowego 10 na 15 w skali AXA.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro Hydro 160 z przodu i 140 z tyłu. O wasze bezpieczeństwo zadbają najnowszej generacji hamulce tarczowe, które dzięki modulatorowi siły hamowania bardzo szybko wyhamują rower zapobiegając zablokowaniu się przedniego koła w przypadku mocnego awaryjnego hamowania. Największą zaletą hamulców tarczowych jest gwarancja skutecznego hamowania nawet pod dużym obciążeniem.
Piasta planetarna Shimano Nexus 7. W tylnej piaście znajduje się 7 biegowa planetarna piasta Shimano Nexus, która idealnie spełni swoje zadanie podczas jazdy w mieście oraz na dłuższych wycieczkach w zróżnicowanym terenie. 244% zakresu przełożeń daje nam możliwość bardzo szybkiej jazdy po prostej do granicy kadencji ok 45 km/h, a najniższe biegi pozwolą spokojnie wjechać pod górę o nachyleniu do 20°. Największą zaletą biegów w piaście jest długowieczność, mechanizm planetarnych zębatek działa w środowisku zamkniętym, chronionym przed piaskiem, kurzem i warunkami atmosferycznymi. W mieście docenimy możliwość zmiany biegów na postoju, w czasie postoju na światłach spokojnie możemy zmieniać biegi i ruszyć z lekkiego biegu pierwszego.
Rowery Batavus produkowane są w Holandii od 1904r. Już od 114 lat rowery Batavus w całości projektowane i produkowane są w Holandii. Fabryka rowerów mieści się w miejscowości Heerenveen, w której odbywają się wszystkie etapy produkcji rowerów, od ręcznego malowania ram i części, przez składanie kompletnych kół, aż po montaż całego roweru na jednej z wielu taśm produkcyjnych. Właśnie dlatego rowery Batavus to synonim najwyższej jakości, trwałości i niezawodności. Batavus dba aby dostarczane przez podwykonawców części spełniały najwyższe normy jakości. Dostawcy są bardzo ostrożnie dobierani i sprawdzani czy spełniają najwyższe standardy jakości. Batavus stosuje najnowsze procesy lakierowania, na rowery zostaje nanoszone nie mniej niż 5 warstw najwyższej jakości, ekologicznego lakieru na bazie wody. Proces ten gwarantuje długą żywotność koloru i większą odporność na zużycie i uderzenia.