ROWE - HIGHTEC ATF DCG II - 1L
HIGHTEC ATF DCG II to wysokowydajny olej na bazie specjalnych olejów syntetycznych HC w połączeniu z najnowocześniejszą technologią dodatków uszlachetniających, przeznaczony do przekładni z podwójnym sprzęgłem. Specjalnie dostosowany do szczególnych wymagań pod względem zużycia i współczynników tarcia w nowoczesnych przekładniach z podwójnym sprzęgłem i wysokimi momentami obrotowymi.
Zastosowanie:
HIGHTEC ATF DCG II został dostosowany do specjalnych wymagań nowoczesnych, pracujących w kąpieli olejowej przekładni z podwójnym sprzęgłem. Jego zoptymalizowany system współczynników tarcia zapewnia bezpoślizgowe przenoszenie nawet bardzo wysokich momentów obrotowych i sportowy tryb zmiany biegów przez cały okres między wymianami. Dzięki wyselekcjonowanym olejom bazowym syntezy HC HIGHTEC ATF DCG II oferuje – zarówno w bardzo niskich temperaturach otoczenia, jak i przy ekstremalnym upale i obciążeniu – niezmienny poziom współczynników tarcia i maksymalną ochronę przed zużyciem.
WŁAŚCIWOŚCI I SPECYFIKACJE
- BMW DCTF-1, DCTF-1+, DCTF-2(83 22 2 433 157), FFL-4, MTF LT-5
- BYD DCTs, Q, BYD-A1909.0058-2013
- Changan DCTF
- Chrysler 68044345EA/GA
- Dodge BOT 341
- Eaton PS-278
- Ferrari TF DCT-F3
- Fiat 9.55550-MZ6
- Ford WSS-M2C200-D2/218-A1/936-A
- MB 236.21, 236.22, 236.24, 236.25, 239.21, 239.22
- Mitsubishi DiaQueen SSTF-I (MZ320065)
- Porsche 999.917.080.01, 999.917.080.00, FFL-3
- PSA 9734.S2
- Renault EDC-6/-7, BOT 450, DC4, 77 11 785 243 (DW5)
- Volvo 1161838, 1161839, BOT 341
- VW G 052 182 (DQ250/DQ500), G 052 512, G 052 529, G 055 529 (DL 501), G 052 536, G 055 536