ROWE - HIGHTEC ATF CVT - 5L
HIGHTEC ATF CVT został wyprodukowany na bazie wyselekcjonowanych olejów syntetycznych HC i specjalnej technologii dodatków uszlachetniających. Został stworzony specjalnie pod kątem szczególnych wymagań przekładni CVT z cięgnem opasującym.
Zastosowanie:
HIGHTEC ATF CVT jest zalecany do stosowania w wielu bezstopniowych przekładniach automatycznych (CVT). Wyróżnia się doskonałymi współczynnikami tarcia metal/metal i wyjątkowym przeniesieniem momentu obrotowego. Należy przestrzegać zaleceń producenta dotyczących napełniania oraz częstotliwości wymiany.
Zalety:
- doskonały olej racjonalizujący do zastosowań w przekładniach CVT
- najnowocześniejsza technologia zapewniająca doskonałą wydajność współczynników tarcia metal/metal oraz stabilność współczynników tarcia
- niezmiennie dobra wydajność przekładni przez cały okres między wymianami
- doskonałe właściwości w niskiej temperaturze
- optymalne właściwości ochrony przed zużyciem, zapewniające niezawodne działanie i najwyższą trwałość
- doskonała odporność na starzenie i stabilność oksydacyjna<br>- HIGHTEC ATF CVT to specjalistyczny płyn ATF. Odradza się mieszanie z konwencjonalnymi płynami ATF.
Aby w pełni wykorzystać zalety produktu HIGHTEC ATF CVT, bezwzględnie zaleca się w przypadku przejścia na produkt całkowitą wymianę oleju.
WŁAŚCIWOŚCI I SPECYFIKACJE
- VW TL 52 180 (G 052 180), TL 52 516 (G052 516)
- BMW EZL799, EZL799A, 8322 0 136 376, 8322 0 429 154
- Daihatsu Ammix CVTF-DC/-DFE/-DFC/-TC
- Dodge/Jeep NS-2, CVTF+4, MOPAR CVT 4
- Ford CFT23, WSS-M2C928-A, CFT30, WSS-M2C933-A, Motorcraft XT-7-QCFT, MERCON C
- GM/SATURN DEX-CVT, CVTF I-Green2
- Honda HMMF/HCF-2
- Hyundai/Kia SP-CVT 1
- Mazda CVTF 3320
- MB CVT 28, 236.20
- Mini EZL799/EZL799A/ZF CVT V1
- Mitsubishi DiaQueen CVT Fluid J1/J4/J4+/SP-III (nur/only CVT)
- Nissan NS-1/-2/-3
- Punch EZL 799, EZL 799A
- Renault ELFMATIC CVT
- Toyota/Lexus CVT TC/FE
- Subaru NS-2/Lineatronic CVTF/CVT II/High Torque (HT) CVT,/i-CVTF/K0425Y 0710/CV-30/e-CVTF
- Suzuki CVTF 3320/TC/NS-2/CVTF Green-1/-2