używany stan idealny zestaw w pudełku
Opis produktu ARRIS TG 2492
ARRIS TG2492S jest dualnym telefonicznym modemem kablowym z wbudowanym routerem bezprzewodowym, zgodnym zarówno z najnowszą wersją standardu (Euro)DOCSIS 3.0 jak i z jego poprzednimi wersjami (2.0 oraz 1.x).
Posiada on 4 porty RJ45 o prędkości 10/100/1000 Mbps, 2 porty telefoniczne RJ11, port USB 2.0 oraz zintegrowany włącznik zasilania. Zastosowana tu głowica „full-band capture” pozwala na pracę modemu na dowolnych 24 częstotliwościach w paśmie do 1 GHz. Dzięki możliwości pracy w trybie wielokanałowym (24DS x 8US), TG2492S pozwala na świadczenie usług o przepływnościach do 1320Mbit/s do użytkownika (download) oraz do 240Mbit/s od użytkownika (upload). Wbudowany analizator widma pozwala w prosty sposób monitorować parametry pracy sieci RF.
Dzięki zintegrowanej części telefonicznej (MTA) oraz zgodności ze standardem (Euro)PacketCable, operator może świadczyć usługi telefonii IP (VoIP), oferując klientowi końcowemu do 2 niezależnych linii telefonicznych.
Obsługa HD Voice pozwala na świadczenie usług głosowych o najwyższej jakości za pomocą protokołu SIP lub NCS (MGCP).
TG2492S może działać jako bridge lub router z obsługą DHCP i NAT. Zastosowany tu moduł WiFi obsługuje standardy 802.11 a/b/g/n/ac oraz umożliwia jednoczesną pracę w paśmie 2,4 i 5GHz (Dual Band Concurrent) oraz konfigurację 16 niezależnych SSID. Dodatkowo obsługa IPv4 & IPv6 oraz BPI+ zapewniają operatorowi bezpieczeństwo i konkurencyjność świadczonych usług.
cechy ogólne:
- dual mode – zgodność ze standardem DOCSIS/EuroDOCSIS 3.0
- praca wielokanałowa – 24DS x 8US (do 1320 x 240 Mbps)
- głowica „full band capture” – praca na dowolnych częstotliwościach w paśmie do 1 GHz
- wsteczna kompatybilność ze standardem DOCSIS/EuroDOCSIS 2.0 oraz 1.x
- obsługa IPv4 & IPv6
- obsługa BPI+
- wbudowany terminal MTA do świadczenia usług telefonicznych
- wbudowany router WiFi z jednoczesną obsługą pasma 2,4 i 5 GHz
- wbudowany analizator widma
- obsługa standardu AC (WiFi)
- 2 tryby pracy: router lub bridge
- wbudowana kontrola rodzicielska
- zaawansowany firewall
- intuicyjny interfejs WWW dla użytkownika
- 2 procesory (jeden do obsługi DOCSIS, drugi do obsługi funkcji multimedialnych)
- dostęp poprzez Telnet/SNMP/WWW (strona diagnostyczna)
- GUI do zarządzania routerem WiFi
- wysoka niezawodność i wydajność
- zewnętrzny zasilacz
- zintegrowany włącznik zasilania
modem:
- 4x GE (RJ45)
- praca w UPSTREAM w do 65 lub 85 MHz (dwa modele)
- diody sygnalizujące stan pracy urządzenia i aktywność portów Eth
MTA (VoIP):
- 2x port telefoniczny (RJ11)
- HD Voice
- obsługa protokołów NCS (MGCP) oraz SIP
- diody sygnalizujące aktywność portów telefonicznych
WiFi:
- praca w paśmie 2,4 GHz i 5 GHz (Dual Band Concurrent):
– 2×2 2.4GHz 802.11n Radio
– 3×3 5GHz 802.11ac High Power Radio
- obsługa standardów a/b/g/n/ac
- możliwość konfiguracji do 16 niezależnych SSID
- WPS
- dioda sygnalizująca aktywność sieci WiFi
- dedykowane GUI do konfiguracji i zarządzania siecią WiFi
ARRIS dodatkowo oferuje rozwiązanie HomeAssure, które odpowiada na potrzeby dostawców usług oraz klientów końcowych. ARRIS HomeAssure obejmuje:
- Auto-konfigurację extenderów WiFi- zwiększenie zasięgu w domu dzięki samokonfigurującym się extenderom. Technologia HomeAssure eliminuje konieczność wprowadzania identyfikatora SSID oraz hasła w nowo dołączanym urządzeniu.
- Automatyczna optymalizacja sieci – urządzenia klienckie są automatycznie przełączane między punktami dostępowymi w celu uniknięcia przeciążenia i maksymalizacji wydajności sieci bezprzewodowej.
- Kontrola konsumenta za pomocą dedykowanej aplikacji lub WebGUI – proste zarządzanie domową siecią i naprawianie problemów. Obejmuje przeglądanie ustawień oraz zmienianie SSID/hasła, pomiar sygnału w celu znalezienia najlepszego miejsca dla extendera, konfigurowanie dostępu dla gości i ustawianie kontroli rodzicielskiej
- ECO Cloud Management – funkcje oferowane dla operatorów, w tym:
zdalny monitoring i konfiguracja – pozwala na zarządzanie polityką urządzeń i diagnozowanie błędów
narzędzia do analizy sieci klienta w celu poprawy usług oferowanych klientowi końcowemu
narzędzia pomocy technicznej dające zespołowi obsługi klienta podgląd całej sieci domowej klienta, w celu rozwiązania problemów
narzędzia dla techników do poprawy wydajności usługi oferowanej klientowi.