Romet CLASSIC 400 - Klasyczna sylwetka rodem z lat 60 nawiązująca do kultowego motocykla Triumph Bonneville wyposażona w wtrysk paliwa i hamulec z ABS. Dwukolorowe malowanie, pięknie wyglądający podwójny wydech, niesamowicie wygodna i ładna kanapa, przyjemna dla ucha praca silnika, przykuwające oko szprychowe felgi. Romet Classic 400 przykuwa oko i jest jedną z najciekawszych propozycji w katalogu Rometa. Świetnie wyglądający i doskonale jeżdżący klasyk bez zbędnych dodatków. Mocny 27 konny silnik rozwija prędkość do 150km/h na godzinę pozwala na naprawdę przyjemną i komfortową jazdę. Wszystko dzięki doskonałemu jednocylindrowemu silnikowi chłodzonemu powietrzem z suchą miską olejową, zasilanym wtryskiem paliwa firmy Delphi. Dodatkowo pojazd został wyposażony w przednią tarczę hamulcowa z systemem ABS i tylny hamulec bębnowy z czujnikiem docisku, dzięki czemu pojazd spełnia normy EURO 4.
UWAGA! Nowa cena! Zamiast 16999zł tylko 10999 zł. Zaoszczędzisz 6000zł! Promocja dotyczy całkowicie nowych motocykli Romet Classic 400 wyprodukowanych w 2016r.
Posiadamy w ofercie również rocznik 2017 w cenie 11999 zł.
Dane techniczne:
Rok produkcji: 2016
pojemność 397
wymiary [mm] 2105×760×1130
rozstaw osi [mm] 1420
waga [kg] 151
silnik jeden cylinder 4T
chłodzenie olejowo powietrzne
moc max [KM] 26.5/7500
moment obrot. [Nm/rpm] 30/5500
prędkość max [km/h] 150
rozruch elektryczny, nożny
zapłon EFI
przeniesienie napędu łańcuch
skrzynia biegów 5 biegów
sprzęgło wielotarczowe, mokre, manualne
smarowanie obieg wymuszony, sucha miska olejowa
opony przód | tył 100/90-19 | 130/90-18
zawieszenie przód widelec teleskopowy
zawieszenie tył podwójny amortyzator, stalowy wahacz
pojemność zbiornika [L] 14
hamulec przód tarcza
hamulec tył bęben / tarcza
obręcze szprychowe
dostępne kolory: czerń ze srebrem, biel z zielenią, krem z brązem oraz srebro z czerwienią
Dodatkowe informacje:
Wymagane uprawnienia: Prawo Jazdy Kat A2, lub A
Gwarancja 24 miesiące
Ten motocykl, to nie tylko nawiązująca do jednośladowych oldtimerów, piękna i ponadczasowa linia oraz wysmakowane detale wyrażające kwintesencję klasycznego stylu: chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy dodatkowy kickstarter. To także elastyczny oraz dynamiczny jednocylindrowy silnik z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową oraz schowana pod klasycznymi obudowami współczesna technologia, która pozwala spełnić wymogi europejskiej normy Euro 4. W modelu tym nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego wyposażonego w antypoślizgowy system ABS przy przedniej tarczy oraz wszelkich nowinek pozwalających spełnić rygorystyczne wymagania najnowszych wytycznych homologacyjnych. Całość została tak zaprojektowana, by wciąż dawać nielimitowaną przyjemność z jazdy, a także cieszyć oko pięknem formy. Classic 400 dostępny jest w naszej ofercie w dwóch wersjach lakierowania nadwozia: czerń ze srebrem oraz srebro z czerwienią.