ROLGAZ ALUMINIOWY YAMAHA YZ125/250 97-22
- Rury przepustnicy serii RFX Pro są wykonane z kęsów aluminium i mają uszczelnione łożysko i teflonową tuleję, aby zapewnić bezwysiłkowe działanie przepustnicy
- Rury z serii RFX Pro są odporne na uszkodzenia podczas zderzenia w przeciwieństwie do standardowych rur z tworzywa sztucznego
- Z tych powodów są używane przez wiele czołowych drużyn wyścigowych i zawodników w Mistrzostwach Wielkiej Brytanii, takich jak STR KTM
- Wymienne rurki przepustnicy do wszystkich popularnych motocykli terenowych.
- Wykorzystuje ten sam profil krzywki, co część OEM do prawidłowego sterowania przepustnicą.
- Twarda anodowana aluminiowa konstrukcja.
- Uszczelnione łożysko kulkowe i tuleja teflonowa praktycznie eliminują tarcie.
- Wytrawione laserowo logo RFX.
- Radełkowany obszar mocowania uchwytu.
- Zmniejszona szansa na obrażenia w przypadku zderzenia.
- Łożysko wałeczkowe zapewnia bezwysiłkowe działanie przepustnicy
- Konstrukcja obrabiana CNC zapewnia najwyższą odporność na zderzenia
KOD PRODUKTU: FXTT 40200 99BK
Instrukcje montażu:
- Zsuń gumową osłonę i zdemontuj obudowę przepustnicy, zdejmij starą rurkę przepustnicy uważając, aby nie uszkodzić linek przepustnicy.
- W razie potrzeby ostrożnie zdejmij uchwyt ze starej rurki przepustnicy.
- Sprawdź kable i obudowę pod kątem nadmiernych uszkodzeń lub zużycia, wyczyść je i nasmaruj lub wymień w razie potrzeby.
- Oczyść kierownicę i sprawdź, czy nie ma uszkodzeń w miejscu, w którym stara rurka przepustnicy obracała się na kierownicy, jeśli występuje grzbiet, wymień kierownicę.
- Nasuń nową rurkę przepustnicy na kierownicę i nasmaruj smarem penetrującym, najlepiej Maxima MPPL (nie używaj smaru, ponieważ przyciąga on brud i sprawia, że przepustnica zacina się po krótkim czasie).
- Ponownie zamontuj linki przepustnicy i obudowę, używając środka penetrującego.
- Dokręć obudowę przepustnicy we właściwej pozycji na kierownicy.
- Dostosuj kabel do wymaganej (swobodnej ilości odtwarzania) według własnych upodobań.
- Obróć kierownicę do maksymalnej pozycji, aby sprawdzić poprawność działania przepustnicy i prawidłowego poprowadzenia linki, może być wymagana ponowna regulacja linki.
- Wsuń gumową osłonę z powrotem na obudowę.
- Zakryj otwór na końcu manetki taśmą elektryczną (aby zapobiec przedostawaniu się kleju do lufy przepustnicy) i nałóż niewielką ilość kleju RFX grip na zewnętrzny koniec rurki przepustnicy na zewnętrznej średnicy.
- Nałóż niewielką ilość kleju RFX grip na wewnętrzną stronę nowego gripu i wsuń go na tubę.
- Przekręć uchwyt do właściwej pozycji i pozostaw do wyschnięcia.
- W razie potrzeby zastosuj linkę bezpieczeństwa RFX.
- Po wyschnięciu kleju ponownie sprawdzić poprawność działania przepustnicy.