Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu nie wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy. allegro@rockonpro.pl Tel. 696-002-356 Do wszystkich sprzedanych produktów dołączamy fakturę VAT Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej firmie. Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00 25-382 Kielce ul. Skalista 52c |
![]() |
Niemiecka firma RME już od dawna wyznacza standardy w świecie profesjonalnych interfejsów audio. Transparentne przetwarzanie sygnału audio, stabilne sterowniki, praca na ultra-niskich latencjach, tryb "stand alone" [bez włączania komputera] i wiele innych czynników zadecydowały, że produkty RME zdobyły serca wielu realizatorów / muzyków na całym świecie. Urządzenia te pracują w profesjonalnych studiach nagraniowych, na wielkich scenach muzycznych, w filharmoniach, teatrach, stacjach badawczych oraz wszędzie tam gdzie liczy się stabilność, jakość i niezawodność. RME ma w swojej ofercie rozwiązania audio na PCI, PCI-Expres, FireWire, USB i obsługują takie standardy cyfrowe jak MADI, AES/EBU, ADAT, SPDIF. Fireface UFX to nowy, flagowy produkt firmy RME. 60 kanałów audio [analog, ADAT, SPDIF] , cyfrowo kontrolowane hi-endowe preampy [klasa Micstasy], referencyjnej klasy układy konwertujące sygnał [technologia z RME ADI-8QS] z dokładnością 24-bity / 192 kHz, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, podwójne wyjście słuchawkowe z niezależną regulacją wzmocnienia, rewolucyjny TotalMIX FX oraz możliwość rejestracji na nośnikach pamięci flash / HDD sprawiają, że jest to najbardziej uniwersalny i zarazem nowatorski interfejs audio na świecie. Cechy charakterystyczne: 12 kanałów analogowych I/O, referencyjne przetwarzanie audio 24-bity/192kHz, dynamika 118dBA, 4 referencyjne preampy mikrofonowe z podwójnym przetwarzaniem AD, złącze AES/EBU I/O, 2x ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny], 2x MIDI I/O, port USB / Firewire do komunikacji z komputerem, 3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym regulacja głośności na sumie, możliwość rejestracji audio na pamięci flash / HDD, zaawansowana konsola TotalMix FX z sekcją procesorów audio, 2 procesory DSP, praca na ekstremalnie niskich latencjach – 12 sampli!, oprogramowanie do analizy audio - DigiCheck, made in Germany. Dane Techniczne: Sekcja Analogowa Wejścia analogowe AD, 1-8: Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne, Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 110 dB RMS nieważony, 113 dBA, Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.1 dB: -0.1 dB: 5 Hz - 21.5 kHz, Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.5 kHz, Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 66.5 kHz, THD: < -110 dB, < 0.00032 %, THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %, Separacja kanałów: > 110 dB, Ustawienia czułosci wejściowej: Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu, Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV. Wejścia mikrofonowe AD, 9-12: Typ złącza: Combo - XLR, symetryczne, Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA, Zakres wzmocnienia: 65 dB, Maksymalny poziom wejściowy, [Gain 0 dB]: +12 dBu, Reszta specyfikacji taka sama jak wejściowych złączy TRS. Wejścia instrumentalne AD, 9-12: Typ złącza: Combo - TRS,: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne, Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA, Zakres wzmocnienia [Gain]: 55 dB. Wyjścia analogowe DA, 1-2 Stereo Monitor: Typ złącza: XLR, symetryczne, Ustawienia poziomu wyjściowego: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu, Reszta specyfikacji taka sama jak złączy wyjściowych TRS [poniżej]. Wyjścia analogowe DA, 3-8 Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne, Zakres dynamiki: 115 dB RMS nieważony, 118 dBA, Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz, Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz, Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz, THD: -104 dB, < 0.00063 %, THD+N: -100 dB, < 0.001 %, Separacja kanałów: > 110 dB, Impedancja wyjściowa: 75 Ohm, Ustawienia poziomu wyjściowego: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBuB, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu, Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV. Analogowe wyjścia słuchawkowe DA, 9-12 [z przodu]: Typ złącza: 6.3 mm TRS jack stereofoniczny, niesymetryczne, Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "High": +13 dBu, Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "Low": +2 dBV, Impedancja wyjściowa: 30 Ohm. Sekcja Cyfrowa AES/EBU Typ złącza: XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie. ADAT: Typ złącza: ADAT, Toslink, Ilość złączy: 2 wejściowe, 2 wyjściowe, Tryb "Standard": 2 x 8 kanałów, 24-bity, maksymalnie do 48 kHz, Tryb "Double Speed" [S/MUX]: 2 x 4 kanały, 24-bity, 88,2 kHz, 96 kHz, Tryb "Quad Speed" [S/MUX4]: 2 x 2 kanały, 24-bity, maksymalnie do 192 kHz. Word Clock: Typ złącza: BNC, przełącznik terminacji wewnętrznej 75 Ohm. Sterowniki: Windows 7 / Vista / XP SP2 [ 32 & 64 bit ], Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [ Core Audio ].
|