Kupując pakiet Rhino 6 + V-Ray Next na naszej aukcji otrzymasz:
- Komercyjną, dożywotnią licencję Rhino 6 Win (PL/ENG)
- Komercyjną, dożywotnią licencję V-Ray Next for Rhino (ENG)
- wersje do użytku firmowego lub domowego
- bezpłatną dostawę elektroniczną na adres email
- certyfikat licencyjny od autoryzowanego dystrybutora w Polsce
Komercyjna, najnowsza wersja programu Rhino 6 oferuje w pełni samodzielny, całkowicie trójwymiarowy system z rodziny CAD/CAM/CAE oraz jedną z najsilniejszych na rynku platform programowych przeznaczonych celom projektowania, stylizacji, modelowania bryłowego, wizualizacji i inżynierii odwrotnej.
Rhinoceros, w skrócie nazywany "Rhino", jest w pełni profesjonalnym programem do modelowania 3d, który opiera się na geometrii NURBS*.
Rhino jest łatwy w obsłudze, bardzo precyzyjny i potrafi stworzyć dowolne kształty. Dlatego korzystają z niego dziesiątki tysięcy projektantów, architektów, inżynierów, jubilerów i artystów. Rhino znajduje zastosowanie w niemal wszystkich branżach przemysłu.
Wystarczy zacząć od rysunku, fotografii, modelu fizycznego lub tylko pomysłu - Rhino dostarczy narzędzi dla precyzyjnego wykonania projektu, by był gotowy do renderingu, animacji, skeczu artystycznego, analizy inżynieryjnej lub produkcji.
Rhino potrafi tworzyć, edytować, analizować, renderować, animować i przetwarzać krzywe, powierzchnie i bryły NURBS, nieograniczone w złożoności, stopniu i rozmiarze. Rhino obsługuje także siatki mesh i chmury punktów.
Rhino ponadto oferuje:
- Pełną swobodę modelowania 3d oraz narzędzia dostępne tylko w programach kosztujących 20 do 50 razy więcej. Wykonasz precyzyjnie dowolny model, jaki sobie wyobrazisz.
- Rewelacyjne narzędzia do łącznia krzywych lub powierzchni z kontrolą ciągłości na nowo powstałym obiekcie.
- Najwyższą precyzję. Stworzysz dokładnie obiekt o dowolnej wielkości - od owada do samolotu.
- Dwuwymiarowe (2d) rysunki, wymiarowania, komentarze i ilustracje. Przekształcanie obiektów 3d w szkice 2d.
- Wygodne zarządzanie projektem. Możesz pracować nad dużym modelem w wieloosobowym zespole.
- Kompatybilność - obsługę formatów innych programów do projektowania, CAM, renderingu, graficznych itp.
- Łatwą naprawę plików IGES i meshes.
- Bezpośrednią obsługę ramion pomiarowych, tabletów, skanerów 3d i drukarek 3d.
- Software bardzo łatwy w nauce.
- Prędkość. Nie potrzeba szczególnego sprzętu - możesz pracować nawet na zwykłym notebooku.
- Niską cenę.
Nowości w Rhino 6:
- Grasshopper to już integralna część nowego Rhino! Na przestrzeni ostatnich kilku lat Grasshopper w wersji beta zapracował sobie na miano solidnej platformy, tak jak i Rhino, zapewniając bazę dla wielu komponentów dostarczanych przez innych producentów, zajmujących się różnymi gałęziami przemysłu, poczynając od analizy środowiskowej aż po robotykę.
- Prezentacja to klucz do sukcesu – każdy etap procesu projektowego wymaga sprawnej komunikacji z klientami, współpracownikami, odbiorcami, itp. Podrasowaliśmy więc Rhino tak aby umożliwić lepszą i łatwiejszą prezentację wyników Twojej pracy, niezależnie czy jesteś na etapie szkicowania, czy już dopinasz projekt na ostatni guzik. Ulepszenia dotyczą m.in. wyświetlania, renderingu, materiałów, ale także wielu innych aspektów, które pomogą łatwiej i szybciej pracować oraz podejmować decyzje.
- Proces wyświetlania w nowym Rhino jest dużo szybszy, stabilniejszy, a do tego pozwala na zastosowanie wszelkich funkcji nowoczesnego sprzętu graficznego. W wyniku ulepszeń otrzymasz bardziej płynne, spójne i estetyczne kadry, nawet w przypadku dużych modeli. Spełnieniu odpowiednich warunków może zaowocować prędkością wyświetlania większą nawet o 300%.
- Modelowanie jest jedną z części procesu projektowego, ale przecież musisz też pokazać jak zbudować to co prezentujesz. Ulepszenie wielu części procesu tworzenia dokumentacji sprawi, że z łatwością przekażesz szczegółowe informacje dotyczące budowy Twojego projektu.
- Włożyliśmy również sporo pracy w ułatwienie instalacji Rhino 6, licencjonowania i jego konfiguracji. Jest też nowa opcja licencjonowania programu za pośrednictwem Cloud Zoo.
- Funkcja Make2D została stworzona całkiem od nowa, po to aby zapewnić naszym użytkownikom jeszcze lepsze, szybsze i bardziej czytelne wyniki, które jednocześnie będą łatwiejsze do skonfigurowania.
- Rhino 6 jest jeszcze bardziej intuicyjne! Poprawiliśmy mnóstwo drobnych pomyłek, przypisaliśmy różne funkcje pojedynczym poleceniom tak aby wszystko miało sens.
- Rhino to coś znacznie więcej niż program do modelowania 3D. Dzięki rozbudowanemu modułowi wtyczek oraz narzędziom programującym, Rhino umożliwia każdemu użytkownikowi przeniesienie projektowania na zupełnie nowy, wyższy poziom. Rhino 6 to ulepszony dostęp do bezpłatnych pakietów SDK, poprawione API, lepsza dokumentacja i szerszy dostęp do poleceń Rhino z Grasshopper.
- Bezustannie pracujemy nad ulepszaniem Rhino. Użytkownicy wersji 6 mają dostęp do społeczności Serengeti i nowszych wersji Work-in-Progress (WIP). To w wersjach WIP rozwijamy funkcje przyszłości, m.in. obsługa SubD, Grasshopper 2, nowy silnik do renderingu w czasie rzeczywistym i wiele innych.
Wymagania systemowe:
- Windows: 7, 8.1 , 10
- Rhino 6 nie działa na systemach: Linux, WIndows 8, XP (64-bit), Windows Vista, NT, 95, 98, ME, 2000
Wymagania sprzętowe:
- 600 MB wolnego miejsca na dysku
- Napęd DVD lub połączenie z internetem
- 8 GB pamięci RAM.
- Karta graficzna OpenGL 4.1.
***
Silnik renderujący V-Ray Next dla Rhino podnosi poprzeczkę w zakresie jakości wizualizacji i wydajności roboczej. Producent ChaosGroup z każdą kolejną wersją wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, aby czynność renderowania była jeszcze szybsza. Aktualna wersja V-Ray Next for Rhino zajmuje najwyższą pozycję w czołówce silników renderujących do Rhino. V-Ray Next dla Rhino usprawnia pracę architektów i wizualizatorów oferując najbardziej nowatorskie narzędzia - inteligentne światło parametryczne.
V-Ray Next dla Rhino zawiera: 1 x licencja Master, 1 x licencja Render Node, licencjonowanie online (wymagany dostęp do internetu)
V-Ray dla Rhino zawiera wiele nowych funkcji i ulepszeń, w tym rednerowanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem V-Ray RT, zoptymalizowane oświetlenie w oparciu o obiekt z nową funkcją oświetlenia wewnętrznego oraz efektywne zarządzanie pamięcią z wykorzystaniem obiektów Proxy.
SILNIK RENDERUJĄCY
Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.
Integracja z Rhino – V-Ray dla Rhino obsługuje 32-bitową wersję Rhino 4.0 oraz 32- i 64-bitową wersję Rhino 5.0.
Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.
GEOMETRIA
VRayProxy – VrayProxy jest niezastąpionym narzędziem, służącym do zarządzania pamięcią sceny i efektywnością renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są dynamicznie ładowane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając tym samym ważne zasoby pamięci RAM.
Przemieszczenie (Displacement) – umożliwia kontrolowanie przemieszczenia poszczególnych materiałów i generowanie szczegółowej geometrii w czasie renderowania z maksymalną wydajnością pamięci.
MATERIAŁY I CIENIOWANIE
Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.
Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.
VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.
Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.
Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.
Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.
Procedural Textures – wykorzystaj proceduralnie generowane mapy tekstur:
- Falloff Granite (spadający granit)
- Dirt (zabrudzenie)
- Marble (marmur)
- Rock (skała)
- Smoke Invert (dym)
- Leather (skóra)
- Snow (śnieg)
- SpeckleSplat (cętki)
- Stucco (tynk)
- Water (woda)
- Wood (drewno)
Przestrzeń barw – umożliwia zarządzanie wartością gamma dla tekstur, wykorzystując opcje Linear, Gamma Corrected lub sRGB.
ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE
Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.
Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.
Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.
SŁOŃCE I NIEBO
RDK Sun – system V-RaySun/Sky jest kompatybilny z RDK Sun
Opcje nieba – kontrolują właściwości nieba niezależnie od słońca
Modele nieba – pozwalają użytkownikowi na określenie wyglądu nieba z wykorzystaniem Preetham et al, CIE Clear lub CIE Overcast models.
OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)
Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.
Ambient Occlusion – pozwala użytkownikom na generowanie cieniowania w oparciu bliskość obiektu oraz uwydatnienie szczegółów GI bez znaczącego zwiększania czasu renderowania.
Retrace Threshold – pozwala na redukowanie artefaktów świetlnych oraz poprawę wyglądu błyszczącego odbicia i załamania światła, redukując czas renderingu.
KAMERY I OPTYKA
Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.
Efekty obiektywu Glare/Bloom – pozwalają na symulowanie naturalnych efektów obiektywu.
RENDERING OUTPUT
V-Ray Frame Buffer (VFB) – Region Render precyzuje część sceny przeznaczonej do renderowania. Historia zmian jest zapisywana w VFB cache, upraszczając jego porównanie. Komparator ładuje dwa rendery bezpośrednio do VFB z jednoczesną kontrolą ich różnic. Material ID obsługuje kanały Material ID dla przetwarzania końcowego.
Obsługa Rhino RDK – V-Ray dla Rhino obsługuje Rhino Document Sun, Edge Softening, Shutlining, oraz Displacement.
Wymagania sprzętowo-systemowe:
- Rhino 5,6 (64-bit)
- Procesor Pentium IV kompatybilny z technologią SSE4.2 lub lepszy
- minimum 4GB pamięci RAM, rekomendowane 8 lub więcej
- Windows: 7 lub nowszy (tylko systemy 64-bitowe)