Przedmiotem oferty jest książka elektroniczna (EBOOK) zabezpieczona ADOBE DRM
(to nie jest zwykły pdf/epub)
This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations. Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II addresses the rhetorical/critical tradition's contribution to the definition of public relations and PR practice; explores the role of PR in creating shared meaning in support of publicity and promotional organizational efforts; considers the tradition's contributions to risk, crisis, and issues dimensions of public relations; and highlights ethics, character, and responsible advocacy. It uses a rhetorical lens to provide practitioners with a sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.
- Autorzy:
- Wydawnictwo: Taylor and Francis
- Data wydania: 2009
- Wydanie:
- Liczba stron: 392
- Format pliku: DRM PDF
- Język publikacji: angielski
- ISBN: 9781135220877
Kupując w tej ofercie otrzymujesz natychmiastowy dostęp do treści cyfrowych i na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta w momencie pobrania pliku rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
UWAGA - plik jest zabezpieczony ADOBE DRM:
- Plik można pobrać maksymalnie 6 razy i tylko przez 24 miesiące od zakupu;
- Brak możliwości drukowania i kopiowania treści;
- Do otworzenia ebooka niezbędny jest dodatkowy program - Adobe Digital Editions.
WAŻNE:
W tej ofercie otrzymujesz natychmiastowy dostęp na PÓŁCE ALLEGRO.
Brak możliwości zwrotu po pobraniu pliku z półki.
Nie przesyłamy plików bezpośrednio na e-mail.