DŹWIGNIA HAMULCA TYŁ KTM SX125 17-20 SXF250/350/450 17-20
- Pedały hamulca RFX Pro Series zostały zaprojektowane i przetestowane na najwyższym poziomie.
- Pedały hamulca serii Pro są produkowane z aluminium 7075-T6 i mają kuty wałek typu OEM, a gładkie wykończenie wałka pomaga zmniejszyć zużycie związane z prążkowaną konstrukcją.
- Elastyczne końcówki z serii Pro są wykonane z kęsów aluminium obrabianych CNC i mają sprężynową obrotową końcówkę, która pod wpływem uderzenia, na przykład w koleinę, obraca się, aby zmniejszyć uszkodzenia. Końcówka ma również stalowe zęby, które pomagają chwycić w błotnistych warunkach.
- Elastyczne końcówki Pro Series zawierają również ogranicznik na końcówce obrotowej, który zatrzymuje końcówkę przy 90 stopniach obrotu, zapobiegając uszkodzeniom, które mogą wystąpić, gdy końcówka obraca się pod osłoną sprzęgła.
- Pedały hamulca serii Pro zawierają również wąż hamulca linkowego, który pomaga zapobiegać wygięciu wału pedału podczas kolizji.
- Elastyczna końcówka CNC w celu zmniejszenia uszkodzeń spowodowanych uderzeniami
- Ramię kute na zimno dla lepszej wytrzymałości rdzenia
Cechy:
- Wykonany z aluminium lotniczego 7075
- T6 poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na rozciąganie
- Kuty wał dla zwiększenia wytrzymałości rdzenia
- Gładka konstrukcja wału w celu zmniejszenia zużycia powierzchni
- Elastyczna końcówka kęsa obrabiana CNC
- Ruch obrotowy zmniejsza uszkodzenia spowodowane uderzeniem
- Stalowe zęby wkładki dla zwiększenia przyczepności
- Mechaniczny ogranicznik na końcówce
- Wbudowany wąż hamulcowy
- Kolor anodowany, aby zapobiec korozji
- Logo wytrawione laserowo
PASUJE DO:
KTM SX125 17-20
SXF250/350/450 17-20
Instrukcja montażu:
- Należy zacząć od zaznaczenia wysokość dźwigni pedału w stosunku do podnóżka.
- Zdejmij zacisk R lub zawleczkę z tyłu śruby hamulca znajdującej się za ramą.
- Zdemontować śrubę obrotową przytrzymującą pedał do ramy.
- Odłącz sprężynę powrotną od pedału i pozostaw w pozycji wiszącej.
- Obróć pedał na zewnątrz, odsłaniając zawleczkę z tyłu zaczepu dźwigni.
- Wyjmij tą zawleczkę i kołek ustalający, a następnie usunie tylny pedał hamulca.
- Zdemontować uszczelki olejowe ze starego pedału i ponownie zamontować na nowym pedale.
- Wyczyść wszystkie części uniwersalnym środkiem smarnym
- Zamontować ponownie sworzeń hamulca, sworzeń ustalający i sworzeń dzielący.
- Zamontuj ponownie sprężynę powrotną.
- Nałożyć odrobinę wodoodpornego smaru na śrubę obrotową, wyrównać otwór obrotowy i ponownie zamontować śrubę.
- Dokręcić śrubę obrotową do wymaganego momentu obrotowego zgodnie z instrukcją obsługi.
- Ponownie zamocuj zacisk R / zawleczkę z tyłu śruby obrotowej.
- Po podłączeniu pedału wyreguluj wysokość pedału do właściwej pozycji i swobodnego luzu, zrób to, poluzowując nakrętkę nad widełkami i obracając śrubę tłoka do wewnątrz lub na zewnątrz, aby dopasować.
- Teraz zamontuj węża hamulca.
- Modele japońskie - Zdejmij dolną nakrętkę i podkładkę mocowania silnika, wymień starą podkładkę na nową podkładkę przymocowaną do węża hamulca.
- Modele KTM - wyjmij nową podkładkę, która jest przymocowana do węża hamulca, odłóż ją na bok, ponieważ nie jest to wymagane w KTM, zapnij kabel wokół dolnego wspornika silnika i włóż z powrotem do złączki zaciskowej.
- Ustaw prawidłowe napięcie węża hamulca, pamiętając, aby pozwolić pedałowi wysunąć się w dół.
- Zaciśnij zacisk razem za pomocą szczypiec i przytnij nadmiar kabla.