XADO Rewitalizant EX120 do silników benzynowych 9ml
Porównując ze EX120 strzykawki - dysponujemy zwiększoną ilością Rewitalizanta - nie 8 a 9 ml.
Grupa produktów AMC(zatomizowane Kondycjonery Metali) + grupa REWITALIZANTY oraz część produktów chemicznych - produkuje >ТзОВ ХАДО<. Charków
Co uzyskasz po zastosowaniu i przejechaniu minimalnego dystansu zamykającego cykl odnowienia.
- odnawia i zabezpiecza przed zużyciem trące się detale poczynając od pompy oleju, poprzez złożenia cylinder-tłok oraz rozrządu;
- wyraźnie obniża zużycie paliwa(do 30% na biegu jałowym);
- podnosi do nominalnego ciśnienie oleju w układzie smarowania;
- podnosi i wyrównuje sprężanie w cylindrach;
- podnosi moc silnika, polepsza elastyczność;
- obniża głośność i wibracje do 10 razy;
- przedłuża okres eksploatacji 2-3 krotnie;
- chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych uruchomień;
- polepsza prace silnika już po 50-100 km jazdy;
- umożliwia eksploatacje silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;
- WYRAŹNE zmniejszenie RYZYKA wystąpienia LSPI
Trwałe doszczelnienie złożenia pierścieni z tuleją cylindra wywołuje proces samooczyszczenia silnika. Zmniejszone przedmuchy spalin do skrzyni korbowej a dalej poprzez odpowietrzenie(popularną odmę) do układu dolotowego. Mniej par oleju i spalin wędruje w kolektor dolotowy, intercooler, turbinę. Zgromadzone odkłady w tych miejscach powoli i systematycznie ulegają zmniejszeniu – układ samoczynnie odzyskuje pierwotną drożność. Turbosprężarka pozbywa się brudów blokujących kierownice turbiny – rośnie jej wydatek i zmniejsza się prawdopodobieństwo występowania jej wyłączania. Komora spalania odzyskuje czystość i następuje wielokrotne zmniejszenie wyrzucania ze spalinami niespalonych cząstek oleju, jakie skutecznie zatykają katalizator – katalizator oczyszcza się.
Niezmiernie istotnym jest tu też znakomite ograniczenie procesu starzenia oleju powodowanego kwaśnymi spalinami co prowadziło do skracania okresu jego eksploatacji, nawet o połowę. Powoli lecz systematycznie przywracane są warunki pierwotne i można wrócić tak do lepszego oleju jak i do fabrycznych zaleceń w okresach między wymianami.
- Porządek stosowania:
Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach - jak na fotografii , pole z żółtym tłem.
1-szy etap: zawartość tubki wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.
- Uwagi:
- Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo dwoma aplikatorami.
- Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.
Dozowanie:
- Pojemność układu smarowania silnika w ltr, 3-10 = 3x1 tubka;, 11-20= 6 / 3x2 tubki ;21-30= 9 / 3x3 tubki
- Schemat etapów obróbki, 1+1+1, 2+2+2, 3+3+3
- nowy silnik 2/3 tego co do eksploatowanych to jest 2; 4; 6; jednorazowo
Konfekcjonowanie: tubka 9 ml / blister Art. XA10335
EAN:4820024947046
Przechowywać w miejscu niedostępnym dzieciom.
Okres przechowywania - NIELIMITOWANY
Opisy w języku polskim zawarte w katalogach, opisy wykonanych prób, badań czy doświadczeń są moimi tłumaczeniami i wykonywane na rzecz Producenta oraz użytek własny. Stanowią moją własność intelektualną.
Wybrane fakty historyczne:
- 1.30 - Sprawdzenie przez ADAC – wynik pozytywny
- 04.14 – TüV – wynik pozytywny, sprawdzenie na Toyocie pomimo braku PROCEDUR KONTROLNYCH dla takich produktów.
- Proces fizyczny jaki znalazł swe miejsce w literaturze naukowej obszar „TRIBOLOGIA” (tribos – logos) dotyczący ciał geomorficznych.
Tarcie jako prawo fizyki jest jedno i tak samo odnosi się do maszyn stacjonarnych. Wykonane próby z pomiarami, jakich początek datuje się na 2000 rok. Były wagony, były obrabiarki, były statki, koparki, spychacze, wozidła kopalniane… niektóre z nich;
- 2008 - Arcelor Mittal; Krzywy Róg: Sprężarka 124 m3/godz przy P=9 bar: „każdy włożony dolar dał 5 dolarów oszczędności”
- 2016 styczeń Dominikana, cementownia grupy CEMEX – młyn cementu: „jak zaoszczędzono 2 600 000 dolarów”
Posiadam znacznie więcej informacji technicznych przekazanych mi w czasie 15 lat przez XADO.