Koncepcja Represser 30 oparta jest na połączeniu klasycznej linii kadłuba z nowoczesnym designem wnętrza jak i praktycznymi rozwiązaniami wpływającymi na komfort użytkowania.
Represser 30 dostępny będzie w trzech wersjach:
Cruiser - żegluga przybrzeżna, silnik 2 x 70 hp stacjonarny
River - żegluga śródlądowa, silniki od 32 do 90 hp stacjonarne lub opcjonalnie przyczepne w studni.
R greEN - wersja elektryczna pozwalająca na 8 godzinne pływanie z prędkością 8 w.
Przyjęte założenia konstrukcyjne:
- możliwość transportu drogowego bez dodatkowych zezwoleń
- wysokość stania w kokpicie oraz salonie
- duża funkcjonalna łazienka z elektryczną toaletą oraz osobną kabiną prysznicową (w wersji standard)
- panoramiczne okna burtowe w standardzie
- małe zanurzenie
- duży salon typu Open Space lub opcjonalnie 3 zamykane kabiny dwie wygodne koje w salonie i dwie w sterówce
- opcja otwieranego dachu Atrakcyjna forma finansowania budowanego jachtu.
Długość 8,99 (30 feet)
Szerokość 2,95 m
Zanurzenie 0,45 m
Masa minimalna 2150 kg
Masa maksymalna 3200 kg
Masa balastu 150 kg
Typ silnika stacjonarny diesel 30 HP – 90 HP
Silnik (max) 90 HP, 2x 70 hp Cruiser
Poj. zbiornika paliwa Standard 107,0 l, Max 500 l
Zbiornik wody czystej Standard 150,0 l, Max 500 l
Zbiornik fekaliów 47,0 l.
Kategoria CE C - 6
Projektant Przemysław Herbut
Mocna stabilna konstrukcja sprawia że Represser 30 idealnie spełnia pokładane w nim oczekiwania – cena, jakość, nowoczesny design. W podstawowej wersji Represser 30 budowany jest na bazie żywic poliestrowych. Specjalna modyfikacja żywic użytych do budowy kadłuba sprawia że Represser 30 jest całkowicie odporny na zjawisko osmozy. Standardowo montowane będą silniki TDME o przedziale mocy od 32 hp, opcjonalnie do 90 Hp.
W wersji Cruser montowane będą silniki o mocy 2 x 70 hp. Możliwość zainstalowania silników Sole Diesel lub Vetus
Układ wnętrza zapewnia komfortowy wypoczynek dla 6 osób. Maksymalna ilość miejsc do spania 10. Na wpół otwarty dziobowy przedział sprawia wrażenie otwartej przestrzeni i optycznie powiększa wnętrze. Dziobowa część sypialna może być w każdej chwili szybko odcięta od messy tworząc tym samym ciepłe miejsce do spania. Represser 30 charakteryzuje się wyjątkowo małym zanurzeniem wynoszącym ok. 45 cm. Pozwala to bezpiecznie pływać po płytkich zbiornikach i podchodzić do samego brzegu. Instalacja sanitarna składająca się z łazienki z wydzieloną kabiną prysznicową (wersja standard 2 kabiny) oraz z toaletą morską wyposażona jest w wysokiej jakości osprzęt Foresti&Suardi.
Duża pojemność zbiorników na wodę i paliwo (max do 500 ltr. na zbiornik) sprawia że Represser 30 jest jachtem o wyjątkowej autonomiczności jak na swoje wymiary.
Represser 30 jest jachtem spacerowym, jego prędkość maksymalna to ok. 8 w. Niewątpliwą zaletą jest bardzo małe zużycie paliwa ok. 5 litrów na godzinę. Znacznie obniża to koszty związane z użytkowaniem jachtu. Zapraszamy do zapoznania się z dokładną specyfikacją jachtu Represser 30. Z przyjemnością udzielimy wszelkich odpowiedzi dotyczących jachtu.
Zapewniamy przejrzystą i bezpieczną formę finansowania budowanego jachtu. Leasing gotowej jednostki już od ok 2800 pln netto/mc. Możliwość zakupu jachtu wraz z dedykowaną przyczepą podłodziową w atrakcyjnej cenie.
Podana cena netto jachtu dotyczy ostatnich 4 sztuk w przed sprzedaży z dostawą na kwiecień- maj (kolejność zamówień) 2015.
Premiera i prezentacja jachtu Represser 30 odbędzie się na targach Boot 2015 w Niemczech. Zapraszamy do kontaktu.
info@represser.com
+48 664-005-791