Renault Zoe 2016r. Intens z baterią na własność FV (7541904434)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 22:27 dnia 18.09.2018 r.

Kategoria: Zoe
Lokalizacja: Turek


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2016
Kolor
Biały
Przebieg [km]
15605
Pojemność silnika [cm3]
1
Liczba drzwi
4/5
Nadwozie
Hatchback
Moc [KM]
88
Rodzaj paliwa
Elektryczny
Uszkodzony
Nie
Skrzynia biegów
Automatyczna
Stan
Używany
Liczba miejsc
5
Kierownica po prawej (Anglik)
Nie
Napęd
Na przednie koła

oferta nr 7541904434


Opis

Renault Zoe 2016r. przebieg 15 605km najwyższa opcja wyposażenia Intens, pełna faktura Vat 23%

Auto zakupione fabrycznie z baterią na własność, cena 57 600zł netto (70 900zł brutto) do negocjacji

  • Samochód w pełni elektryczny zakupiony od nowości z baterią na własność (brak jakichkolwiek dodatkowych opłat za użytkowanie baterii) i w takiej formie też jest oferowany (nr seryjny baterii na fakturze, przynależność od nowości baterii do auta do sprawdzenia w dowolnym salonie/ASO Renault).
  • Najwyższa wersja wyposażenia - Intens, pompa ciepła, aktywne chłodzenie baterii trakcyjnej przez oddzielny obwód klimatyzacji
  • Nowy model, wersja po liftingu R240 z fabrycznie zmodyfikowanym przez Renault pod koniec 2015r. silnikiem przez co auto stało się bardziej ekonomiczne i zwiększył się o 30km jego zasięg
  • Data produkcji => grudzień 2016r.
  • Aktualny przebieg => 15 605km (ciągle rośnie, auto w ciągłej codziennej, normalnej eksploatacji)
  • Deklarowany przez producenta zasięg => około 240km, w praktyce przy oszczędnej jeździe na jednym ładowaniu spokojnie można przejechać 180-200km
  • Auto z 3 fazowej ładowarki AC Type 2 ładuje się na słupku o mocy 22kW (większość ogólnodostępnych bezpłatnych ładowarek) od 0% do 99% w około 1h, z domowego gniazdka przy jednej fazie i mocy 2,3kW od 0% do 99% w około 10h
  • Stan idealny, auto jak nowe, jakby wczoraj opuściło salon
  • Cena 57 600zł netto (70 900zł brutto) => auto użytkowane na co dzień i sprzedawane przez firmę, pełna faktura Vat 23% dająca możliwość leasingu i pełnej amortyzacji kosztów w firmie
  • Cena do rozsądnej negocjacji
  • Zdjęcia przedstawiają oferowany samochód, możliwość obejrzenia i jazdy próbnej we Wrocławiu po wcześniejszym kontakcie
  • Auto od nowości nie miało jeszcze przeglądu technicznego w dowodzie rejestracyjnym wbity jest standardowy 3 letni termin dla nowo zakupionych aut (ważność fabrycznego badania technicznego do 19-12-2019r.), samochód aktualnie posiada pełny pakiet ubezpieczenia łącznie z AC i Assistance ważny do lipca 2019r.
  • Auto sprzedawane ze względu na zakup większego samochodu elektrycznego na potrzeby firmy

!!!!! WIĘKSZA ILOŚĆ ZDJĘĆ !!!!!

https://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/renault-zoe-2016r-intens-z-bateria-na-wlasnosc-fv/10418786/13

!!!!! PROSZĘ SKOPIOWAĆ LINK DO PRZEGLĄDARKI !!!!!

W aucie nigdy od nowości nie było palone i jest w pełni wolne od dymu papierosowego!

Kontakt:

+48 663 820 784

+48 732 827 607

rafmat@wp.pl

Uwaga na auta z leasingowanymi bateriami lub różne przekładanki baterii trakcyjnych/przekręty handlarzy. Tylko nieliczne modele z tego rocznika miały możliwość zakupu baterii na własność i oferowane auto właśnie zostało zakupione jako nowe w takiej opcji. Około 95% tych aut na rynku jest bez baterii lub posiada baterie leasing'owane z obciążeniem dodatkowymi kosztami (miesięczny koszt takiego leasing'u to wydatek rzędu 400-500zł). Każde auto Renault Zoe bez wyjątku jest na stałe podłączone do sieci i serwerów Renault. W przypadku gdy w aucie zakupionym od nowości bez baterii znajduje się bateria np. nie zwrócona do RCI Leasing Renault na skutek różnych okoliczności po zakończeniu leasingu, lub przełożona od innego egzemplarza a nie zgłoszona formalnie i potwierdzona jako zakup na własność RCI Leasing Renault wyłącza zdalnie możliwość ładowania takiego samochodu i staje się on bezużyteczny. Kupując auto z baterią na własność nie ponosi się żadnych dodatkowych miesięcznych opłat i łatwiej/szybciej póniej takie auto można odsprzedać na rynku wtórnym.

Wyposażenie - najwyżej wyposażona wersja Intens (lista jest długa):

  • bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu Keyless Access, na wyposażeniu 2 fabryczne karty, które mogą ale nie muszą być włożone w deskę rozdzielczą po zajęciu miejsca przez kierowcę w pojeździe. Kartę można trzymać w kieszeni, torebce lub po prostu odłożyć w dowolne miejsce w aucie i spokojnie prowadzić samochód. Po wyjściu z auta i oddaleniu się o klika metrów z kartą samochód sam się zamknie i uruchomi fabryczny immobiliser. Przy wsiadaniu wystarczy nacisnąć przycisk na klamce lub pokrywie bagażnika a auto samo się otworzy. Z pilota/karty można otwierać zamykać samochód standardowo, uchylać klapkę złącza ładowania lub uruchamiać zdalnie grzanie/chłodzenie wnętrza auta
  • dostęp zdalny do auta za pomocą strony www lub dedykowanej aplikacji Renault My Z.E. Services dostępnej na system Android lub iOS (proszę skopiować poniższy link do przeglądarki):

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.renault.android.myze

  • auto cały czas podłączone jest do sieci internet i w dowolnym momencie możemy sprawdzić w smartfonie lub z poziomu przeglądarki internetowej aktualny zasięg, poziom naładowania baterii, status ładowania (kabel odłączony, podłączony, ładuje, nie ładuje, zakończył ładowanie itp.), ustawić harmonogram ładowania, włączyć zdalnie ogrzewanie/klimatyzację, skonfigurować otrzymywanie smsów od auta o rozpoczęciu/zakończeniu ładowania i wiele innych użytecznych funkcji. Oferowane auto ma wykupione wszystkie w/w usługi i są one aktywne, nie wymagana jest żadna karta sim GSM, dostęp do sieci jest zapewniany bezpłatnie dożywotnio przez Renault
  • zintegrowany system rozrywki pokładowej R-Link Infotainment wraz z radiem cyfrowym DAB, odtwarzaczem mp3 (złącze USB), systemem nagłośnienia Arkamsys, dużym kolorowym dotykowym ekranem, komputerem pokładowym, możliwością podłączenia i aktywacji usługi Android Auto
  • nawigacja GPS w języku polskim z najnowszymi mapami dla całej Europy, usługami online (korki, zdarzenia na drodze, opóźnienia, miejsca użyteczne, itp.), możliwość wybierania głosowego
  • wbudowany zestaw głośnomówiący Bluetooth za pomocą którego można prowadzić rozmowy telefoniczne lub przesyłać strumieniowo dźwięk ze smartfona np. na potrzeby Spotify
  • pilot przy kierownicy do sterowania systemem Infotainment
  • automatyczna klimatyzacja i ogrzewanie z pompą ciepła co zimą znacznie oszczędza zasięg samochodu
  • podgrzewane fotele kierowcy i pasażera z kilkoma stopniami regulacji intensywności grzania
  • czujnik zmierzchowy połączony z automatycznym włączaniem/wyłączaniem świateł
  • światła pozycyjne LED (przód oraz tył)
  • czujnik deszczu połączony z automatycznymi wycieraczkami, których szybkość działania zmienia się w zależności od intensywności deszczu
  • kamera cofania wraz z liniami skrętnymi poruszającymi się w zależności od ruchu kierownicy oraz czujniki parkowania
  • generator dźwięku ostrzegający pieszych z możliwością wyboru różnych tonów oraz jego całkowitym wyłączeniem
  • tempomat z przyciskami regulacji na kierownicy
  • ogranicznik prędkości
  • deska rozdzielcza typu digital w formie wyświetlacza TFT
  • trójfazowy kabel Type 2 (na wyposażeniu oryginalna torba Renault Z.E. do kabla ) do ładowania auta ze słupków/ładowarek 22kW AC
  • skórzana kierownica
  • system mocowania fotelików dziecięcych Isofix wraz z możliwością wyłączenia poduszki powietrznej pasażera
  • tryb Eco
  • regulacja wysokości świateł
  • aluminiowe felgi 16 cali z całorocznymi oponami Michelin CrossClimate 195/55 R 16 (wszystkie opony oryginalne od nowości z przebiegiem takim jak przebieg auta)
  • przyciemniane tylne szyby
  • skrzynia automatyczna (jeden bieg do przodu bez przełożeń, jeden do tyłu, tryb neutralny, tryb parking)
  • elektryczne szyby (wszystkie 4) z blokadą otwierania/zamykania tyłu ze strony kierowcy
  • elektryczne ustawianie lusterek bocznych
  • przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
  • poduszki boczne kierowcy i pasażera
  • automatyczne ryglowanie drzwi po ruszeniu auta z miejsca
  • elektryczne otwieranie klapki gniazda ładowania poprzez przycisk na konsoli lub z karty/pilota
  • system ABS
  • system ESP
  • system Hill Assist wspomagający ruszanie pod górę (auto przy ruszaniu nie stacza się w dół)
  • system ASR zapobiegający poślizgowi kół przy ruszaniu
  • trzecie światło stop
  • światło przeciwmgielne tylne
  • rekuperacja energii z automatyczną regulacją przy hamowaniu i zwalnianiu (puszczeniu pedału przyspieszenia), odzyskana energia na bieżąco doładowuje baterię trakcyjną dzięki temu zwiększa się znacząco zasięg auta i nie są praktycznie w ogóle eksploatowane klocki hamulcowe (klocki, tarcze, bębny w tym modelu wymienia się średnio raz na 100-150tys. km)
  • zestaw do naprawy przebitej opony zawierający specjalny uszczelniacz oraz kompresor 12V do gniazda zapalniczki
  • wycieraczka tylnej szyby wraz ze spryskiwaczem

Korzyści z posiadania auta elektrycznego:

  • praktycznie bezpłatna eksploatacja jeśli ktoś mieszka w pobliżu bezpłatnych ładowarek (w dużych miastach np. Wrocław, Warszawa, Poznań itp.) ładuje się za darmo więc odpadają koszty paliwa.

Listę bezpłatnych ładowarek (aktualne pokrycie Polski i Europy) można m.in znaleźć na stronie (proszę skopiować poniższy link do przeglądarki):

https://www.plugshare.com/

Po przybliżeniu mapy tak naprawdę widać jak dużo stacji ładowania jest do dyspozycji (to już nie są czasy sprzed kilku lat gdzie na całą Polskę mieliśmy 5-10 ładowarek, branża elektromobilności bardzo dynamicznie się w ostatnim czasie rozwija i każdy szanujący się producent samochodów ma już w swojej ofercie jeden lub kilka modeli aut napędzanych wyłącznie energią elektryczną)

  • dozwolona jazda po BUS pasach na mocy przyjętej niedawno przez rząd ustawy o elektromobilności, można zaoszczędzić mnóstwo czasu, który spędza się zwykle w godzinach szczytu w korkach, bardzo fajne uczucie kiedy inni w samochodach spalinowych stoją w korku a my przemykamy autem elektrycznym buspasem nie tracąc nawet minuty na stanie w korku
  • bezpłatne parkingi w całym mieście, na mocy ustawy o elektromobilności samorządy nie mają prawa pobierać żadnych opłat za parkowanie samochodu elektrycznego na terenie miasta
  • wysoki, liniowy moment obrotowy samochodu elektrycznego sprawia, że rzadko które auto spalinowe przy ruszaniu spod świateł może się z samochodem elektrycznym mierzyć, auto ma tylko jeden bieg i przyspiesza liniowo w absolutnej ciszy, jest czasem tylko jeden problem trzeba 3 razy bardziej uważać na pieszych i rowerzystów bo oni po prostu samochodu elektrycznego nie słyszą i bywają sytuację gdzie przemieszczają się wprost pod maskę auta elektrycznego
  • planowany przez producenta coroczny przegląd serwisowy w ramach gwarancji jest nieporównywalnie tańszy niż auta spalinowego => koszt takiego przeglądu w ASO Renault z wymianą filtra kabinowego i sprawdzeniem wszystkich podzespołów tak jak to zaleca producent wynosi około 200,00zł netto (w porównaniu zwykłe auto spalinowe to koszt nawet 1000,00zł netto i więcej).
  • auto nie posiada skrzyni biegów ani silnika spalinowego więc brak jest konieczności wymiany oleju, filtra oleju, kosztownych dwumas czy serwisu automatycznej skrzyni biegów
  • silniki elektryczne posiadają ponad 2 razy większą sprawność od silników spalinowych dzięki temu o ponad połowę mniej marnuje się na co dzień energii
  • statystyczny przebieg 500-600tys. km na aucie elektrycznym nie robi żadnego wrażenia, jak pokazują statystyki samochody elektryczne potrafią przejechać nawet dużo więcej bez żadnego kosztownego serwisu czy remontu silnika

Oferowane auto przebieg 15 605km w 99% zrobiło ładując się na bezpłatnych ładowarkach. W przybliżeniu 1% zrobiło na ładowaniu w domowym gniazdku lub był to koszt np. opłat za parkingi w wyjątkowych sytuacjach gdzie bezpłatne ładowarki znajdowały się na płatnych parkingach

Krótka, średnia kalkulacja codziennych kosztów paliwa/energii oferowanego auta w porównaniu z autem spalinowym - założenie, że samochody eksploatowane są na krótkich trasach w mieście:

1. Podobnej klasy i wielkości auto spalinowe:

  • spalanie 8L/100km, średnia cena 1L paliwa => 5,00zł
  • do przejechania 15 605km potrzeba w przybliżeniu zatankować 1 249L paliwa, 1 249L x 5,00zł => koszt 6 245,00zł (około 0,40zł/1km), dla 30 tys. km robi się już 12 000,00zł a dla 100 000km mamy już kwotę 40 000,00zł => tyle puściliśmy pieniędzy z dymem lub w takim stopniu zamortyzowało nam się np. auto elektryczne

2. Samochód elektryczny przy założeniu, że korzysta się systematycznie z bezpłatnych ładowarek:

  • koszt paliwa/energii elektrycznej => 0,00zł

3. Samochód elektryczny przy założeniu, że korzysta się tylko i wyłącznie z ładowarki w domowym gniazdku:

  • koszt energii elektrycznej z domowego gniazdka (nie licząc taryfy nocnej gdy jest dużo taniej lub instalacji solarnej/wiatrowej jeśli ktoś posiada bo wtedy koszty mogą spaść nawet o połowę ) => 0,50zł/1kWh, prezentowane auto przy oszczędnej jeździe do przejechania 180km zużywa w przybliżeniu 22kWh energii czyli w przybliżeniu 12,2kWh/100km, przejechanie 100km to koszt około 12,2kWh x 0,50zł => 6,10zł, przejechanie 15 605km to koszt 951,91zł, po 30tys. km robi się nam koszt 1830,00zł a zrobienie 100 000km to wydatek 6 100,00zł

Podsumowanie kosztów w formie tabelarycznej można znaleźć na jednym ze zdjęć do ogłoszenia - warto sprawdzić i zastanowić się nad oszczędnościami.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.