Witam serdecznie,
Z wielkim bólem serca sprzedaje swoją Renówkę.
3 lata temu sprowadziłem ją z Niemiec od kobiety, która miała ją od początku z salonu. Samochód posiada książkę serwisową. Pani, która użytkowała ją w Niemczech robiła większość napraw w autoryzowanym serwisie.
Po zakupie założyłem po roku do samochodu niezawodny i chyba najbardziej znany system LPG STAG 4 w Q-service.
Gaz oczywiście ma homologację i wszystkie dokumenty, więc butla jest ważna jeszcze 8 lat.
Co jakiś czas jeżdzę na podpięcie komputera i wgranie nowego softu do gazu wraz z jego regulacją.
Samochód posiada piękne beżowe skóry i wnętrze oraz podgrzewane fotele. Radio fabryczne zostałe zastąpione radiem dotykowym 2 DIN, bez problemu łączy się przez Bluetooth z telefonem co pozwala na słuchanie muzyki z telefonu czy rozmowy.
Do samochodu dodaje CB-radio wraz z anteną.
Na wiosnę samochód przeszedł pełen serwis klimatyzacji wraz z jej nabiciem - działa bez problemu, pełen climatronic.
Tydzień temu przed postanowieniem sprzedaży wymieniona została tylna prawa piasta wraz z tarczą i łożyskiem na fabrycznie nową. (lewa ma jakieś 2 lata)
Na wiosnę zostały wymienione też tylne klocki.
3 miesiące temu musiałem wymienić całe kompletne sprzęgło. Założone jest teraz nowe sprzęgło firmy Sachs wraz z wysprzęglikiem hydraulicznym firmy LUK. Części fabrycznie nowe.
Pół roku temu samochód przeszedł pełen serwis, zostały wymienione (oczywiście nowe części)
- klocki przód
- tarcze przód
- gumka półosi prawa
- łączniki stabilizatora + gumy oraz tuleje wahaczy
- sprężyna amortyzatora prawy przód
- zestaw naprawczy zacisku prawy tył
- linka ręcznego
- czujnik temperatury powietrza w kolektorze + map sensor
- oryginalne cewki (które jak można znaleźć w internecie nie są specjalnie dobre) na Valeo wraz kablami oraz stykami
Co ważne. Zadbałem w nim o system audio. Dobre radio z wbudowanym wzmacniaczem do tego z przodu zamontowane są głośniki JBL Stage a z tyłu głośniki Blaupunkt, które robią fajny, przyjemny dla ucha bas.
Fabryczny dolot powietrza, który jest na prawdę spory i nieudany w tym modelu został zastąpiony na filtr stożkowy KN razem z odpowiednią długością rurą silikonową. Został też przerobiony profesjonalnie wydech. Dzięki temu samochód stał się nieco głośniejszy (oczywiście nie "wsiowe przeróbki") ale moim zdaniem silnik 2.0 powinien chodzić głośniej i wyraźniej
Akumulator ma rok.
W samochodzie wszystko działa, nie ma żadnych wad ukrytych. Samochód cały czas robiłem pod siebie, nie myśląc o jego sprzedaży ale sytuacja mnie zmusiła - powiększenie rodziny wymaga raczej troszkę większego samochodu :)
Samochód jest mocno zadbany w środku jak i na zewnątrz. W środku nie było nigdy palone, samochód nigdy nie zamókł. Wszystkie gumy są szczelne.
Po przyjeździe nie ma też problemu na podjechanie na jakąkolwiek stację diagnostyczną, jestem go pewien więc gdyby wyszło coś nie tak (a nie wyjdzie) za diagnostykę płacę z własnej kieszeni.
Renówce nie brakuje mocy. Jest zrywna, nic nie przerywa, nie stuka, nie puka. Mierzona była kompresja na cylindrach. Wyszło po średnio 12 atmosfer na każdym cylindrze więc silnik jest bajka.
Rozrząd robiony 40k km temu także nie potrzeby zmiany go po zakupie (wystarczy spojrzeć na pasek)
Dach odsuwa się i zasuwa bez problemu.
Wszystkie naprawy bieżące robione na czas. Nie ma wycieków oleju ani samochód go nie pobiera.
Wszystkie naprawy robione w profesjonalnym serwisie Q-service Sarzyński.
Nigdy nie oszczędzałem na częściach, olejach czy innych rzeczach do tego samochodu. Nigdy mnie nie zawiódł.
Prezentuje się świetnie. Późną wiosną była robiona polerka. Po zakupie osłony zderzaków od razu zostały pomalowane na czarno, bo oryginalnie ten "szary" kolor wygląda hmmm... źle. Do tego zostały pomalowane ramki dachu na srebrno i dwie małe listwy, gdzie jest napis Karmann - moim zdaniem musi to być widoczne, bo ten samochód to jego projekt. Samochód posiada oryginalne felgi 17' calowe
Do samochodu dodaje wszelkie potrzebne akcesoria i dokumenty, pudełka po częściach i akcesoriach.