Witam, będzie krótko :)
OC 29.11.2018r, PT 25.11.2018
Delikatnie uderzony w lewy bok, drzwi oraz poszycie do naprawy, ja tego nie zamierzam robić, żeby potem nie było PANIEE BITY BYŁ!!!!
Do wymiany kompresor klimy bo hałasuje w nim łożysko lub coś innego. Dodaję DWA kompresory oraz nowy osuszacz.
Spece od klimy mówią mi PANIE jeździć obserwować! Chłodzić chłodzi normalnie! Dla świętego spokoju jednak zaliczam to do wymiany. Wymiana różnie od 50 do 450zł :) Z jednym kompresorem byłem i już był prawie wymieniony ale się okazało na stole, że sprzęgło nie działa w nim... w domu u mnie potem zaczęło działać ;) Dlatego kupiłem już drugi kompresor. Zatarty nie jest bo po zdjęciu zbadano olej i nie było w nim opiłków. Postaram się to zrobić w przyszłym tygodniu.
BEZWYPADKOWY, ale już niestety pokolizyjny...
Krajowy salon, najpierw 2 lata leasing, potem wykupiony przez tę samą osobę, następnie 6 lat drugi właściciel i ja jestem teraz trzecim właścicielem!
PRIVILEGE!!!
Tak przyspiesza: https://www.youtube.com/watch?v=OPCDysTYMmk
Oleju od wymiany do wymiany nie bierze, na zimę 5W40, lato 5W50. Skrzynia 6 biegowa, PK6. Fabrycznie 170KM, na hamowni miał 178KM, dodano mu zaledwie 20KM, odblokowując przepustnicę.
O motorze tym można pisać legendy :) Żeliwny trwały mocarny blok! Świetnie znosi gaz!
Chcesz sprawdzić go czujnikami, w serwisie Renault? Nie ma problemu! Stacje diagnostyczne? Spoko Ty płacisz :)
Dwa komplety oryginalnych alufelg renault w tym zimowe z czujnikami ciśnienia.
Zimowe spokojnie polatają jeszcze 3-4 sezony, tak samo jak letnie.
Spalanie najniższe 9,5l gazu, max 15,5l. Średnio wychodzi mi 12,5L i tego też się należny trzymać.
W skrócie, na oleju jeszcze 9k km (wymiana zawsze co max 10k km) do przejechania, rozrząd co 90k km lub 5 lat, czyli jeszcze ponad 4 lata lub 75k KM. Hamulce spokojnie jeszcze wytrzymają ładne tysiące km. Gaz polata jakieś 120-150k km NAJMNIEJ!
Co zrobiłem przez ponad rok od kiedy go posiadam
- linki hamulca ręcznego wymiana + adaptacja + konserwacja elektrycznego hamulca
- wymiana pompki sprzęgła na oryginał (zapobiegawczo)
- przy 200900 wymiana uszczelki pod głowicą, bo jakiś pajac założył dziurawą osłonę rozrządu
-- szczegóły:
--- uszczelka pod głowcię, oringi na silniku wszystkie, wszystkie usczelki FV do wglądu
--- splanowano głowicę o 0.2mm.
--- założono NOWE ORYGINALNE KOŁO PASOWE RENAULT JEDYNE SŁUSZNE!
--- nowy oryginalny komplet rozrządu z pompą SKF
--- nowy pasek klinowy oryginał
- 197k km olej w skrzyni Motul 75W90
- 200k km nowy parownik KME GOLT GT na 340KM, do tego wtryski herkulesy 60KM
- 215k km wymiana świec na denso iridium TT
- 200k km wymiana żarników ksenonów
- 203k km wymiana oryginalnych jeszcze na nitach sworzni (gdzieś mam do pokazania) na SWAG, jeden był dobry ale poszły do wymiany dwa
- 208k km, regeneracja POMPY ABS/ESP
- 221k km, tuleje tylnej belki oryginał Renault
i masę innych dupereli typu czujnik cofania (niestety trochę inny odcień), czujnik HF.
Bezkluczykowe otwieranie i zamykanie moim zdaniem mega super dodatek!
Dwie karty HF w pakiecie. Książka serwisowa, oryginalne etui, apteczka oryginalna również jest.
Ksenon normalnie poziomuje, spryskiwacze działają :)
Więcej info tel. 732 285 trzy jedynki, SMS, email, pisać śmiało odpowiem! Dzwonić po 16:00. Dla ludzi z bardzo daleka mogę nagrać film i pokazać w nim wszystko to czego nie widać na zdjęciach.
Auto będzie do obejrzenia w dni robocze w Białymstoku lub w weekendy w okolicach Kolna + 16KM, jednak to do ustalenia! Drugi komplet opon leży na wsi, także 120km od Białegostoku trzeba będzie po nie ewentualnie podjechać! Głównie właśnie robiło takie trasy co weekend.
Na szybkiej sprzedaży mi nie zależy, także jak masz zamiar targować się na tysiące, to szukaj dalej. 2.0T kosztuje.
Na sam koniec chciałbym pozdrowić wszystkich ludzi, którzy uważają, że ich 20 diesel z Niemiec ma przebieg taki sam jak moja laguna :)