Na sprzedaż trafia mój Grand Scenic.
Samochód w lutym 2018 roku osobiście sprowadziłem z Francji, od prywatnego właściciela. Posiada trochę rys i wgniotkę na klapie bagażnika.
Kilka faktów:
- Wersja: Grand Scenic 5 osobowy
- Rok produkcji: 2008, pierwsza rejestracja październik 2008
- Silnik: 1.9 dCi 130 KM
- Przebieg: aktualnie zbliża się do 230 000 km (ostatni wpis w serwisie z tego co pamiętam był przy 198 000 km)
- Skrzynia: manualna 6 biegowa
- Wyposażenie: Carminat Bluetooth CD (z obsługą MP3), brakuje tylko panoramy, podgrzewanych siedzeń, ksenonów, skrzyni automatycznej
- VIN: VF1JMT4N640696065
- W lipcu 2018 wymieniony olej na Penrite 5w40 Enviro+ (pełny syntetyk) + płukanka Penrite Engine Flush + wszystkie filtry
- Na koniec kwietnia 2019 była regeneracja alternatora + wymiana czujnika ciśnienia doładowania turbiny
- W sierpniu 2018 wymienione były tylne tarcze (razem z łożyskami) i klocki
- Samochód stoi na 16 calowych alufelgach z oponami zimowymi
- Przyciemnione szyby z tyłu
- Zakupione nowe oryginalne dywaniki, ponieważ stare wyzionęły ducha
- Przy regeneracji alternatora było sprawdzone całe zawieszenie - brak luzów, pukania, stukania etc.
- W poprzednim tygodniu wyczyszczone było podszybie, także żadne zalanie nie grozi : )
- Ubezpieczenie OC ważne do lutego 2020, a badania techniczne do 29.01.2020
Dalej pozostaje do zrobienia kilka rzeczy:
- Hamulec ręczny - działa zarówno automatycznie przy gaszeniu samochodu jak i ruszaniu z odrobiną gazu. W przypadku użycia dźwigni hamulca do włączenia lub wyłączenia hamulca pojawia się błąd. Co ciekawe nie przeszkadza to w sprawnym działaniu poza wyświetlaniem błędu. Prawdopodobnie wystarczy wymienić przycisk hamulca.
- Szyby tylne - prawa nie otwiera się wcale, a lewa otwiera się tylko z drzwi kierowcy.
- Handsfree - działa, natomiast do wymiany są przyciski w klamkach, ponieważ na chwilę obecną samochód można tylko otwierać. Zamykanie albo pilotem albo przyciskiem w klapie bagażnika. Usterka może przed sprzedażą zniknąć jeśli tylko uda mi się wygospodarować trochę czasu i miejsca na wymianę. Jeżeli nie zdążę, przyszłemu właścicielowi dorzucam zakupione już przyciski.
- Ostatnie pranie tapicerki samochodu miało miejsce w maju 2018, także myślę, że dobrze by było to powtórzyć.
Kontakt:
tel: 506 942 031 (jeżeli nie odbieram - proszę o wiadomość, oddzwonię)
mail: kr4ver@outlook.com