Od 1995 roku zajmujemy się naprawą samochodów z grupy Vw-Audi. Remonty i wymiana silników to nasza główna specjalność.
Wykonujemy remonty kapitalne silników dla wielu serwisów i warsztatów, oraz dla setek klientów indywidualnych z całej Europy.
Klientom decydującym się na remont silnika z montażem w naszym serwisie zapewniamy transport pojazdu oraz samochód zastępczy.
Naprawiamy wszystkie silniki Diesla i benzynowe z samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda Porche.
Dzięki wieloletniej praktyce i ciągłemu dokształcaniu się, znamy wszystkie problemy i wady silników tych marek.
Wszystkie naprawy wykonujemy według najnowszych najnowszych technologii oraz używamy wyłącznie części najwyższej jakości.
Obróbkę wszystkich elementów remontowanego silnika wykonujemy na miejscu w naszym nowoczesnym parku maszynowym.
Dzięki czemu znacznie skraca się czas wykonania remontu, oraz mamy pełną kontrolę nad jakością całego procesu naprawy.
REMONT SILNIKA W NASZYM SERWISIE TRWA OK. 5 DNI, WYKONUJEMY ŚREDNIO DZIESIĘĆ TAKICH NAPRAW TYGODNIOWO
Przedmiotem tej aukcji jest:
REMONT KAPITALNY SILNIKA 2,0 TDI BiTDI 180 KM
DO: Volkswagen T5 Transporter, Caravelle, Multivan, California
Usługa dotyczy wszystkich silników generacji EA189
czyli silników w których występuje problem nadmiernego zużycia oleju.
Dotyczy to silników wyprodukowanych w latach 2008-2015
o oznaczeniach: CFC, CFCA
Remont w naszym serwisie jest wykonywany zgodnie z najnowszymi technologiami napraw silników, z zastosowaniem wyłącznie części najwyższej jakości pochodzących z ASO Vw lub bezpośrednio od producentów, którzy wytwarzają je dla koncernu Volkswagen AG.
Podczas wykonywanego remontu wymieniamy wszystkie zużywające się części silnika, oraz te które powinny być wymienione zgodnie z instrukcjami serwisowymi w procesie ponownego składania silnika.
Koszt wszystkich części, które wymieniamy wynosi 7854 zł.
SILNIK PO NASZYM REMONCIE PRAWIE W OGÓLE NIE ZUŻYWA OLEJU !
Gwarantujemy że zużycie nie przekroczy 0,2 L. na 1000 km.
Podczas gdy producent tych silników dopuszcza 0,5 L. na 1000 km.
Nowy taki silnik bez osprzętu kosztuje obecnie 24670 zł.
To jest oczywiście cena za silnik bez kosztu wymiany i związanych z tym części i materiałów. ASO Vw sprzedają te silniki z wtryskami i EGR
Posiadamy niewątpliwe doświadczenie w naprawie silników CFC.
Remonty silników CFCA rozpoczęliśmy wykonywać w 2011 roku, wtedy do naszego warsztatu trafiły pierwsze sztuki takich silników do regeneracji z Niemiec. W roku 2021 wykonaliśmy 137 remontów silników BiTDI, oraz sprzedaliśmy 92 szt. nowych silników tego typu.
PODCZAS REMONTU STOSUJEMY ZAWSZE NOWE TŁOKI !
Są to tłoki Niemieckiej firmy Kolbenschmidt.
Nie stosujemy tanich zamienników oraz nie przerabiamy tłoków.
Nie daj się nabrać na tani remont z starymi tłokami.
W silniku który zużywał olej nie wystarczy wymienić pierścieni.
Tłoki z tanich podróbek nie wytrzymują zbyt długo w tych silnikach.
Jeśli ktoś oferuje remont tego silnika za kilka tysięcy złotych, to na pewno nie montuje w nim nowych tłoków, oraz nie wymienia wielu części które powinny być wymienione, lub stosuje najtańsze zamienniki.
Każdy blok silnika jest szlifowany lub tulejowany aby zachować prawidłowy kształt oraz właściwą gładź tuleji, jak w silniku nowym.
Powierzchnia styku bloku z uszczelką głowicy jest planowana.
Nie pozostawiamy zużytego oraz porysowanego bloku.
Nie daj się nabrać że blok silnika nie wymaga żadnej obróbki.
Pozostawienie zużytego oraz nawet delikatnie porysowanego bloku, będzie powodowało spalanie oleju nawet jeśli zastosuje się nowe tłoki.
W większości silników CFC konieczne jest wykonanie szlifu wału korbowego i zastosowanie panewek nad wymiarowych.
Wszystkie elementy silnika czyścimy w myjni ultradźwiękowej, co jest jedynym skutecznym sposobem na usunięcie nagaru z niedopalonego oleju z kanałów olejowych (szczególnie w bloku silnika i głowicy)
Części które wymieniamy podczas remontu silnika:
Tłok kompletny z sworzniem tłokowym i pierścieniami 4 szt
Panewki główne wału korbowego 1 komplet
Panewki oporowe wału korbowego 1 komplet
Panewki korbowodowe 1 komplet
Śruba stopki korbowodu 8 szt.
Śruba stopki wału 10 szt.
Simering wału korbowego 1 szt.
Kołnierz uszczelniający 1 szt.
Każda głowica silnika CFC jest sprawdzana ciśnieniowo na szczelność. Jeżeli jest szczelna to ją regenerujemy. Jeśli jest pęknięta nadaje się wyłącznie do wymiany. Podczas naprawy głowica silnika jest planowana oraz wymieniane są prowadnice zaworów i uszczelniacze. Gniazda zaworowe są frezowane na maszynie CNC. Zawory są sprawdzane i w razie potrzeby wymieniane na nowe.
Części które zawsze są wymieniane w głowicy silnika:
Prowadnica zaworu (tuleja) 16 szt.
Uszczelniacz trzonka zaworu 16 szt.
Uszczelka głowicy 1 szt.
Śruba głowicy 10 szt.
Simering wałka rozrządu 1 szt.
Zaślepka wałka rozrządu 1 szt.
We wszystkich silnikach CFC CFCA wymieniamy pompę oleju.
Zamiast niezbyt żywotnego modułu wałków wyrównoważających, który często sprawia problemy, (nowy kosztuje 6459 zł + pompa 1289 zł) stosujemy sprawdzoną bezawaryjną pompę z silników CAA (Vw T5 140 KM). Koszt pompy z dodatkowymi częściami 2152 zł.
Nie stosujemy modułów ani pomp oleju po regeneracji.
Pompy oleju stosujemy wyłącznie ORYGINALNE, ponieważ dostępne na rynku są tylko zamienniki wątpliwej jakości. Kwota jaką można zaoszczędzić stosując taki zamiennik jest niewielka a ryzyko ogromne.
NA REMONTOWANE U NAS SILNIKI CFC i CFCA UDZIELAMY
GWARANCJĘ 12 MIESIĄCE BEZ LIMITU KILOMETRÓW
PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO I ZAWIERA 23% VAT, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY W CENIE NETTO (EXPORT)
W CENIE ZAWARTE SĄ WSZYSTKIE WYSZCZEGÓLNIONE W PONIŻSZYM WYKAZIE CZĘŚCI ORAZ CZYNNOŚCI NAPRAWCZE.
W przypadku uszkodzonych wałków rozrządu lub oraz innych dodatkowych uszkodzeń lub braków cena ulegnie zmianie.
CENA NIE ZAWIERA MONTAŻU SILNIKA W SAMOCHODZIE. CZAS WYKONANIA USŁUGI NIE PRZEKRACZA 5 DNI.
Oferta ta dotyczy remontu silnika z najbardziej typowymi uszkodzeniami (najczęściej są to silniki w początkowym stadium zacierania), który spala nadmierne ilości oleju i nie doszło w nim jeszcze do zatarcia wałków, rozrządu oraz nie ma pękniętej głowicy.
W przypadku stwierdzenia konieczności wymiany dodatkowych elementów lub wykonania innych czynności nie wymienionych w wykazie, sporządzimy indywidualną wycenę remontu Twojego silnika.
W przeciwieństwie do konkurencji nie zamieniamy silników klientów i nie sprzedajemy silników na wymianę. Zawsze remontujemy Twój silnik.
Przedstawiamy wykaz części wraz z określeniem ich producentów.
Pamiętaj że montując wyremontowany lub nowy silnik do samochodu musisz założyć do niego nowy rozrząd (na innych naszych aukcjach znajdziesz remonty z założonym rozrządem), nowy moduł EGR, sprawdzone lub zregenerowane lub nowe wtryskiwacze, oraz pompę paliwa, sprawdzoną lub zregenerowaną turbosprężarkę oraz zregenerowany lub nowy filtr DPF (a w wersji 4Motion także katalizator).
W przypadku nie zastosowania się do tych instrukcji, nowy lub zregenerowany silnik w krótkim czasie ulegnie ponownie uszkodzeniu, ponieważ przyczyną uszkodzeń silników najczęściej jest niesprawność elementów osprzętu (w silnikach CFC jest to zazwyczaj wadliwy EGR). ale nie rzadko także niesprawne wtryskiwacze czy zapchany DPF.
W naszym serwisie wykonujemy wszystkie wyżej wymienione czynności związane z wymianą silnika oraz posiadamy wszystkie niezbędne części.
Na miejscu w naszych pracowniach sprawdzamy i regenerujemy wtryskiwacze i pomy paliwa oraz turbosprężarki, filtry DPF i katalizatory.
Więcej informacji na temat silników CFC znajdziesz na stronie: cfca.pl
ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ GDZIE ODDAĆ SWÓJ SILNIK DO REMONTU, PRZECZYTAJ OPINIE O FIRMIE KTÓREJ CHCESZ GO POWIERZYĆ.
Poniżej przedstawiam 2 z wielu wyróżnień i certyfikatów przyznanych naszemu serwisowi za najwyższą jakość świadczonych usług.