Od 1995 roku zajmujemy się naprawą samochodów z grupy Vw-Audi. Remonty i wymiana silników to nasza główna specjalność.
Wykonujemy remonty kapitalne silników dla serwisów i warsztatów z całej europy, oraz dla klientów indywidualnych.
Klientom decydującym się na remont silnika z montażem w naszym serwisie zapewniamy transport pojazdu oraz samochód zastępczy.
Naprawiamy wszystkie silniki Diesla i benzynowe z samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda Porche.
Dzięki wieloletniej praktyce i ciągłemu dokształcaniu się, znamy wszystkie problemy i wady silników tych marek.
Remonty wykonane w naszym warsztacie niczym (oprócz ceny) nie różnią się od tych wykonanych w ASO.
Wszystkie naprawy wykonujemy według najnowszych instrukcji serwisowych oraz używamy wyłącznie oryginalne części.
Obróbkę wszystkich elementów remontowanego silnika wykonujemy na miejscu w naszym nowoczesnym parku maszynowym.
Dzięki czemu znacznie skraca się czas wykonania remontu, oraz mamy pełną kontrolę nad jakością całego procesu naprawy.
REMONT SILNIKA W NASZYM SERWISIE TRWA OK. 5 DNI, WYKONUJEMY ŚREDNIO DZIESIĘĆ TAKICH NAPRAW TYGODNIOWO
Przedmiotem tej aukcji jest:
REMONT KAPITALNY SILNIKA 2,0 TFSI
DO: Volkswagen, Audi, Seat, Skoda
Usługa dotyczy wszystkich silników generacji EA888
czyli silników w których występuje problem nadmiernego zużycia oleju.
Dotyczy to silników wyprodukowanych w latach 2008-2014
o oznaczeniach: CDN , CAE, CAW, CCZ, CAD, CFP, CJK
Remont w naszym serwisie jest wykonywany zgodnie z instrukcjami koncernu VAG, z zastosowaniem wyłącznie oryginalnych części.
Koszt takiego silnika po remoncie w ASO wynosi 32919 zł.
Podczas wykonywanego remontu wymieniamy wszystkie zużywające się części silnika, oraz te które powinny być wymienione zgodnie z instrukcjami serwisowymi koncernu Vw podczas składania silnika.
SILNIK PO TAKIM REMONCIE NIE ZUŻYWA OLEJU !
Gwarantujemy że zużycie spadnie poniżej 0,2 L. na 1000 km.
Koszt wszystkich części, które wymieniamy wynosi 8140 zł.
Posiadamy niewątpliwe doświadczenie w naprawie silników TFSI.
Remonty silników TFSI rozpoczęliśmy wykonywać w 2011 roku, wtedy pojawiły się pierwsze poprawione tłoki do tego modelu, a do naszego warsztatu trafiły pierwsze sztuki takich silników do regeneracji z Niemiec. W roku 2018 wykonaliśmy 388 kompletnych remontów silników TFSI, oraz 130 regeneracji samego dołu silnika dla serwisów samochodowych.
Dla odbiorców hurtowych ceny ustalamy indywidualnie.
PODCZAS REMONTU STOSUJEMY ORYGINALNE TŁOKI Vw-Audi
Są to zmodyfikowane konstrukcyjnie tłoki, które są dostępne od 2016 roku w autoryzowanych serwisach Vw Audi. Wszystkie wcześniejsze modyfikacje nie eliminowały całkowicie problemu poboru oleju.
Nie stosujemy żadnych zamienników oraz nie przerabiamy tłoków.
Nie daj się nabrać na tani remont z przetaczaniem tłoków.
Tłoki po takich przeróbkach rozlecą się po kilku tysiącach kilometrów.
Tłoki z podróbek (zamienników) nie eliminują problemu zużycia oleju.
Jeśli ktoś oferuje remont za kilka tyś zł to na pewno nie stosuje oryginalnych tłoków, ponieważ same tłoki kosztują 3800 zł. (detal)
Blok silnika jest tulejowany aby zachować nominalny wymiar cylindra, oraz prawidłowy kształt oraz właściwą gładź tuleji, jak w silniku nowym.
Powierzchnia styku bloku z uszczelką głowicy jest planowana.
Nie pozostawiamy zużytego oraz porysowanego bloku.
Nie daj się nabrać że blok silnika nie wymaga żadnej obróbki.
Pozostawienie zużytego oraz nawet delikatnie porysowanego bloku, będzie powodowało spalanie oleju nawet jeśli zastosuje się nowe tłoki.
Sprawdzany jest stan wału korbowego i wałka wyrównoważającego. Pompa oleju jest regenerowana lub w razie potrzeby wymieniana.
Wszystkie elementy silnika są czyszczone w myjni ultradźwiękowej, co jest jedynym skutecznym sposobem na usunięcie nagaru z niedopalonego oleju z kanałów olejowych (szczególnie w bloku silnika i głowicy)
Części które wymieniamy podczas remontu silnika:
Tłok kompletny z sworzniem tłokowym i pierścieniami 4 szt
Korbowód kompletny 4 szt (nie we wszystkich rocznikach)
Tuleja cylindra 4 szt (produkt firmy Kolbenschmidt)
Panewki główne wału korbowego 1 komplet
Panewki oporowe wału korbowego 1 komplet
Panewki korbowodowe 1 komplet
Śruba stopki korbowodu 8 szt.
Śruba stopki wału 10 szt.
Simering wału korbowego tył 1 szt.
Głowica każdego silnika jest planowana oraz wymieniane są prowadnice zaworów i uszczelniacze. Gniazda zaworowe są frezowane na maszynie CNC. Zawory są sprawdzane i w razie potrzeby wymieniane na nowe. Dodatkowo każda głowica jest sprawdzana ciśnieniowo na szczelność.
Części które zawsze są wymieniane w głowicy silnika:
Prowadnica zaworu (tuleja) 16 szt.
Uszczelniacz trzonka zaworu 16 szt.
Uszczelka głowicy 1 szt.
Śruba głowicy 10 szt.
Simering wałka rozrządu 1 szt.
Śruby inne Vw Audi 18 szt.
Łańcuch napędu wałków rozrządu 1 szt.
Łańcuch napędu wałka wyrównoważającego 1 szt.
Szyny prowadzące (ślizgi) łańcuchów rozrządu 6 szt.
Hydrauliczny napinacz łańcucha 2 szt.
Simering wału korbowego przód 1 szt.
Zaślepka bloku silnika 3 szt.
NA REMONTOWANE U NAS SILNIKI TSI i TFSI UDZIELAMY
GWARANCJĘ 24 MIESIĄCE BEZ LIMITU KILOMETRÓW
Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA DO 36 MIESIĘCY
PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO I ZAWIERA 23% VAT, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY W CENIE NETTO (EXPORT)
W CENIE ZAWARTE SĄ WSZYSTKIE WYSZCZEGÓLNIONE POWYŻEJ CZĘŚCI ORAZ CZYNNOŚCI NAPRAWCZE.
W przypadku uszkodzonych wałków rozrządu lub wału korbowego oraz innych dodatkowych uszkodzeń lub braków cena ulegnie zmianie.
CENA NIE ZAWIERA MONTAŻU SILNIKA W SAMOCHODZIE. CZAS WYKONANIA USŁUGI NIE PRZEKRACZA 5 DNI.
ZANIM ZDECYDUJESZ SIĘ GDZIE ODDAĆ SWÓJ SILNIK DO REMONTU, PRZECZYTAJ OPINIE O FIRMIE KTÓREJ CHCESZ GO POWIERZYĆ.
Poniżej przedstawiam 2 z wielu wyróżnień i certyfikatów przyznanych naszemu serwisowi za najwyższą jakość świadczonych usług.