Piękna reklama świetlna z lat 90tych. Znaleziona podczas wyprzedaży garażowej. Zaczynamy od 1zł, ale na pewno tak niska cena nie pozostanie.
W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale też pozyskała nowych.
Zapraszam ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Jeszcze niczego nie muszą, a mogą wszystko. Nie brakuje im odwagi ani pasji. Myślą, o tym co będzie, ale przede wszystkim – są tu i teraz. I czerpią z tego prawdziwą radość. Dla nich TYMCZASEM jest najważniejsze. To najlepszy moment, aby doświadczać, poznawać siebie, swoje możliwości i pragnienia.
- Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować.
TYMCZASEM EB!!!