Kampanie reklamowe display – reklamy, które sprzedają!. Sprzedawaj więcej!
Od teraz możesz docierać ze swoją ofertą praktycznie w każde miejsce. Twoja reklama może być wyświetlana na 90% stron internetowych oraz we wszystkich dostępnych użytkownikom aplikacjach. Ty wybierasz miejsce oraz odbiorców. Od teraz posiadasz nieograniczone możliwości sprzedaży.
Dotrzyj precyzyjnie do klientów
Zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego duże firmy tak precyzyjnie trafiają z reklamą do swoich klientów? W jaki sposób pozyskują nowych klientów i wywołują potrzeby zakupowe? Jak udaje im się odnotowywać z roku na rok coraz większe zyski? Odpowiedź jest prosta – dostosowują się do dynamicznie zmieniającego się rynku. Świadome kreowanie sprzedaży oparte jest o najnowsze narzędzia marketingowe, dzięki czemu mogą dotrzeć do szerszego grona klientów. Skalowanie oraz automatyzacja biznesu umożliwia kreowanie świadomej sprzedaży. Używanie w swojej strategii sprzedażowej reklam dysplayowych daje nieograniczony zasięg oraz możliwość odpowiedniego targetowania, dzięki czemu przekaz reklamowy dociera do odpowiednich odbiorców. Poprzez właściwe miejsca i osoby – firmie praktycznie zostaje sprzedanie produktu. Jest to takie proste – wystarczy dotrzeć do właściwych osób.
Jeszcze nigdy dotarcie do właściwych klientów nie było tak precyzyjne
Jeszcze nigdy dotarcie do właściwych klientów nie było tak precyzyjne. Klient zainteresowany Twoim produktem ma podsuwaną Twoją ofertę praktycznie pod nos. Twoja oferta ma nieograniczone możliwości dotarcia do właściwych klientów. Reklamy graficzne banerowe oraz tekstowe mogą wyświetlać się praktycznie w każdym miejscu internetu. Największe portale i serwisy internetowe mogą wyświetlać reklamę Twojej firmy. Wyświetlaj swoją ofertę na portalach takich jak, Wp, Onet, Interia, gazeta.pl, YouTube itd.
Wiesz, że „wszyscy” siedzą teraz w telefonach i nie koniecznie przeglądają internet. Korzystają z aplikacji. Oglądają firmy na Youtube, korzystają z kalkulatora, kalendarza czy rejestrują przebieg trasy na Endomondo. Dzięki reklamom displayowym dotrzesz ze swoją ofertą również do nich. Możesz być ze swoją ofertą praktycznie każdej aplikacji niezależnie od systemu operacyjnego, telefonu nieważne czy jest to Android, iOS, Windows.
Zastanawiasz się czy możesz wykorzystać najnowsze narzędzia marketingowe w swoim biznesie?
Zastanawiasz się czy możesz wykorzystać najnowsze narzędzia marketingowe w swoim biznesie? Z reklam displayowych korzystają wszystkie branże od wielkich hoteli po małe pensjonaty, sieci restauracji po knedliczki u włodka, sieci lodziarni po budkę z lodami włoskimi, sieci odzieżowe po lokalne sklepiki z garniturami, producenci mebli po lokalne sklepy meblowe. Wykorzystaj możliwości dotarcia do klientów zainteresowanych Twoimi produktami.
Wyświetlaj swoje reklamy na portalach i stronach internetowych związanych tematycznie z Twoim biznesem. Lokalny sklep meblowy? – docieraj ze swoją reklamą do portali związanych tematycznie z dekoracją mieszkania, remontem. Firma z suplementami? – Wyświetlaj reklamę na portalach i stronach związanych ze sportem oraz zdrowym odżywianiem. Od teraz masz nieograniczone możliwości wyboru grupy docelowej zarówno pod względem utworzonych profili klientów, wieku, płci lub tematyki portali na, których przebywają. Twoje reklamy mogą wyświetlać się zarówno wybranym użytkownikom jak i na wybranych przez Ciebie stronach.
Mnóstwo kombinacji i możliwości kierowania Twojej reklamy. Docieraj do osób, które:
- Wpisują słowa kluczowe (frazy) związane z Twoją firmą, produktami, usługami
- Tematykę stron, na których przebywają (motoryzacja, moda, sport, edukacja itp.)
- Wybieraj strony, w których znajdują się konkretne interesujące Ciebie słowa kluczowe.
- Wybieraj użytkowników po ich zainteresowaniach – konsumenci są śledzeni jak nigdy dotąd. Google, Facebook i inne portale mają informacje o tym czym się interesują dane osoby. Możesz śmiało wybierać osoby ze względu na ich zainteresowania, hobby.
- Od teraz możesz kierować swoje reklamy na konkretne strony – WP, INTERIA, ONET, OLX, ALLEGRO
Bądź ze swoją reklamą w wielu miejscach jednocześnie
Od teraz masz nieograniczone możliwości wyświetlania Twojej reklamy. Możesz wyświetlać swoją reklamę jednocześnie dla kilku, kilkunastu, kilkudziesięciu lub jak wolisz dla kilkuset tysięcy użytkowników. Możesz być ze swoją reklama na wielu portalach jednocześnie. Jednocześnie również wiele osób może w danej chwili zamawiać Twoje usługi lub produkty.
Twoja kampania remarketingowa Google Ads w naszych rękach:
- Implementowanie tagu remarketingowego na firmowej stronie. Tag umożliwia śledzenie klientów, dodawanie ich do skonstruowanych profili konsumenckich przez co odpowiednie i prawidłowe zaimplementowanie jest kluczowe dla prawidłowego działania reklamy sledzącej.
- Skonstruowanie odpowiedniej strategii marketingowej mającej na celu maksymalizowanie efektów działania remarketingu. Zdefiniowanie odpowiedniej grupy docelowej oraz dostosowanie przekazu marketingowego oraz reklamowego na wybranego odbiorcę. Ustalenie w jakich miejscach będzie docierał przekaz reklamowy do określonych grup klientów. WP, ONET, fora dyskusyjne, YouTube, blogi tematyczne itd.
- Tworzenie list remarketingowych. Stworzenie odpowiednich list remarketingowych dostosowanych do profili klientów. Grupy docelowe, do których będzie docierał przekaz marketingowy oraz reklamowy. Tworzone według między innymi kombinacji wieku, płci, zainteresowania, odwiedzanych stron, hobby. Segmentacja według konwersji między innymi remarketing produktowy, interakcja ze stroną firmową, cross-selling, up-selling, kontakt z firmą.
- Przygotowanie odpowiednich przekazów marketingowych oraz reklamowych pod określone cele biznesowe. Przekaz powinien być dostosowany odpowiednio do grup docelowych przez co wskaźnik konwersji diametralnie rośnie.
- Przygotowanie kreacji graficznej. Przekaż reklamowy w postaci graficznej zachęcający klientów do określonego celu biznesowego. Projekty graficzne i jego przekaz dostosowane do odpowiednich grup docelowych. Wsparte o copywriting oraz neuromarketing kreacje graficzne zwiększające konwersję, a przez to Twoją sprzedaż.
- Optymalizacja kampanii. Optymalizacja strategii marketingowej i konfiguracja kampanii dostosowana do odpowiednich grup docelowych. Zadbanie o odpowiedni poziom bounce rate. Dostosowanie liczby wyświetleń do każdej grupy docelowej. Stworzenie harmonogramu wyświetlania reklam. Segmentacja użytkowników spełniających określone kryteria zgodnie z założeniami konwersji oraz celów biznesowych.
Gdzie będą wyświetlały się reklamy?
Sieć reklamowa Google
Sieć reklamowa Google obejmuje 98% polskiego internetu. To oznacza dla Ciebie, że praktycznie na każdej stronie jest możliwość umieszczania Twojej reklamy. Oczywiście możesz zgodnie ze strategią marketingową dopasować banery remarketingowe tak, by wyświetlały się na określonych stronach tematycznych lub wedle innych wybranych przez Ciebie kryteriów. Możesz wyświetlać się ze swoją ofertą na stronach takich jak WP, Onet, Interia, gazeta.pl, YouTube, o2.pl, pudelek, fora tematyczne, blogi itd.
Możliwości targetowania są nieograniczone. Można odpowiednio targetować grupę znajdującą się na Twojej liście mailingowej. Zauważ, że osoby znajdujące się na Twojej liście mailingowej wstępnie zainteresowani są Twoją ofertą. Jest to jedna z najlepiej konwertujących, czyli kupujących grup odbiorców.
Wyszukania internetowe
Możesz wyświetlać się, ze swoją ofertą osobom, które są zainteresowane konkretnymi produktami. Wpisują oni w wyszukiwarkę internetową hasła powiązane z Twoją ofertą. W ten sposób możesz pozyskać klientów Twojej konkurencji, gdyż szukają oni konkretnych produktów, a wyświetlasz się im Ty.
Video
Rewolucja wideo wciąż trwa. Coraz więcej informacji przekazywana jest za pomocą video. Wiele osób mnóstwo czasu spędza oglądając filmy na YouTube. Wyobraź sobie, że możesz pojawić się tam ze swoją reklamą. Twój przekaz reklamowy będzie wyświetlany podczas oglądania materiałów na najpopularniejszej platformie video jaką jest Youtube.
Możesz nakierować swój przekaz remarketingowy na sieci społecznościowe. Wykorzystaj swój remarketing na Facebooku lub Linkedinie. Dużo osób spędza mnóstwo czasu na Facebooku więc warto wykorzystać tę platformę jako nośnik Twojej reklamy.
Wykorzystaj najnowsze narzędzia marketingowe w swoim biznesie. Dotarcie do klientów jeszcze nigdy nie było tak proste. Sprzedaż stanie się łatwa i przyjemna. Pomożemy Ci to osiągnąć.!