CECHY PRODUKTU:
- Producent: Viking
- Kod produktu: -OS-01_0461
- Wersja: Damskie
RĘKAWICE PUCHOWE DAMSKIE VIKING STRIX MITTEN 5
Bardzo ciepłe, damskie rękawice z naturalnym kaczym puchem
Model rękawic Viking Strix Mitten (wersja z jednym palcem) dedykowany jest szczególnie osobom, którym szybko marzną ręce.
Połączenie popularnej ociepliny Hyperloft z naturalnym kaczym puchem sprawia, że damskie rękawice zimowe są bardzo ciepłe i sprawdzają się zarówno przy aktywnościach sportowych, jak i w użytku codziennym.
Dzięki dodatkowej warstwie wewnętrznej - membranie - rękawice Strix świetnie dbają o termikę i komfort dłoni wewnątrz rękawicy, odprowadzając na bieżąco wilgoć z jej wnętrza i nie przepuszczając do środka wody z zewnątrz.
Przedłużany mankiet izoluje rękę przed chłodem, zwiększa swobodę ruchów i osłania przed dostaniem się śniegu za rękaw.
Nieprzegadany design i klasyczna kolorystyka sprawiają, że model Viking Strix trafia w damskie gusta i utrzymuje ciepłe ręce na długo.
Główne zalety:
-materiał zewnętrzny to wytrzymały materiał techniczny Anderson, odporny na uszkodzenia mechaniczne i wytarcia
-membrana Dryzone - wodo i wiatroszczelna membrana o bardzo wysokich właściwościach termicznych, nie dopuszcza do przenikania deszczu, śniegu czy wiatru do wnętrza rękawicy, jednocześnie odprowadzając cząsteczki potu na zewnątrz
-mieszanka ociepliny Hyperloft i naturalnego, kaczego puchu zapewnia doskonały komfort termiczny dłoni nawet w najbardziej niesprzyjających i trudnych warunkach atmosferycznych
-ściągacz mankietu z systemem łatwego luzowania
-ściągacz nadgarstka
-stonowana, spokojna kolorystyka i nieagresywny, damski design
-przedłużany mankiet zapewniający jeszcze lepsze dopasowanie rękawicy i utrzymanie ciepła
-antypoślizgowe wykończenie dłoni, wpływające na mocny i pewny chwyt kija narciarskiego
Wyjątkowo lekka i elastyczna tkanina, która stanowi doskonałą barierę przed utratą ciepła przez skórę.
Jednocześnie nie pozwala na przenikanie zimna do wnętrza. Praktycznie nie absorbuje wilgoci.
Produkt posiada wysokie zdolności termiczne dzięki zastosowaniu ociepliny z naturalnego puchu.
Kilka słów o marce VIKING
VIKING jesteśmy polską marką sportową, której właścicielem jest LARIX. Firma od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku będąc dystrybutorem światowej sławy marek sportowych. W 1996r. wprowadziliśmy własną – VIKING, która w swej autorskiej kolekcji posiadała wówczas produkty należące zaledwie do dwóch grup: rękawice narciarskie oraz snowboardowe.
Od samego początku ustaliliśmy zasady, którymi kierujemy się do dnia dzisiejszego: dobór odpowiednich materiałów, wysoka jakość wykonania, funkcjonalność, a także zgodność wzornictwa z najnowszymi trendami w modzie sportowej. Na efekty nie musieliśmy długo czekać. W krótkim czasie okazało się, że produkty marki VIKING zyskały aprobatę właścicieli sklepów i sieci sportowych, a co najistotniejsze, były chętnie kupowane przez ich klientów. To oni są główną siłą napędową dopingującą zespół tworzący kolekcję do poszukiwana nowych lub pozyskiwania już istniejących najlepszych technologii i membran. W naszych kolekcjach znajdą Państwo materiały GORE-TEX INFINIUM z WINDSTOPPER®, WIND - LOCKER®, PRIMALOFT, POLARTEC®, MERINO WOOL czy THINSULATE®.
Obecnie poza niezawodnie funkcjonującą już kolekcją zimową (rękawice, czapki, bandany, outdoor, bielizna termoaktywna), powstała również świetnie zapowiadająca się oferta letnia, w której znaleźć można ultralekkie czapki, rękawice „running”, produkty outdoor, kije trekkingowe oraz bieliznę termoaktywną – wszystko sygnowane logiem VIKING.
Chcemy by bardzo wysoka jakość była dostępna możliwie dużej grupie odbiorców, dlatego oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Dzięki bardzo szerokiej ofercie, swoje produkty dedykujemy wszystkim grupom klientów, którzy odczuwają potrzebę włożenia czapki, rękawic oraz innych produktów z kolekcji.
Rozwój i rozpoznawalność marki szła w parze z działaniami PR&MARKETING. W latach 2006-2010 nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i staliśmy się częścią historycznych sukcesów Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Do dnia dzisiejszego hojnie wspieramy Paraolimpijską Reprezentację Polski w Narciarstwie Alpejskim oraz rzeszę młodych utalentowanych sportowców zarówno latem, jak i zimą. Jesteśmy dumni z naszego VIKING TEAM.
Prestiż marki wzrastał proporcjonalnie do udziału w polskim rynku akcesoriów sportowych, na którym od dłuższego czasu jesteśmy w ścisłej czołówce. Co więcej, produkty VIKING od wielu lat obecne są na Ukrainie, Słowacji i Mołdawii. Od 2012 jesteśmy jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych targach ISPO Monachium, co bezpośrednio przełożyło się na dynamikę wzrostu eksportu. Obecnie VIKING dostępny jest w Rosji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Serbii, Niemczech, Finalndii, Bułgarii, Holandii, Włoszech, Rumunii oran na Ukrainie i Węgrzech. W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój sprzedaży poza granicami Polski.
VIKING bez żadnych ograniczeń łączy w sobie pasję, nowoczesne rozwiązania technologiczne i najbardziej aktualne trendy w zakresie kolorystyki i wzornictwa. Dziękujemy wszystkim klientom, że wybrali naszą markę. Liczymy, że sięgną po kolejne produkty. VIKING – NAPRAWDĘ WARTO.
Historia Viking w pigułce
- 1996/97 – rozpoczęcie pracy nad powstaniem i koncepcją nowej marki na polskim rynku.
- 1997/98 – pierwsza autorska kolekcja marki VIKING.
- 2003/04 – VIKING oficjalnym partnerem Paraolimpijskiej Reprezentacji Polski w Narciarstwie Alpejskim (umowa kontynuowana do dnia dzisiejszego).
- 2006/07 – VIKING oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego.
- 2007/08 – pierwsza kolekcja damskich rękawic VIKING oraz nowość na rynku polskim: 5-palcowe rękawice dla najmłodszych.
- 2008/09 - wprowadzenie do kolekcji VIKING odzieży outdoorowej oraz produktów na membranie WindStopper®.
- 2009/10 - pierwszy sezon VIKING z produktami membranowymi światowej marki
- Gore-Tex®.
- 2010/11 - VIKING wypuszcza na rynek pierwszą kolekcję bielizny termoaktywnej.
- 2011/12 – VIKING oficjalnie ogłaszamy marką całoroczną – pierwszy katalog z ofertą letnią.
- 2012/13 – prezentacja marki VIKING na międzynarodowych targach ISPO 2012.
- 2013/14 – wzbogacenie oferty o produkty całoroczne: bandany i kije treckingowe.