CECHY PRODUKTU:
- Producent: Viking
- Kod produktu: -OS-01_0383
- Rozmiar: M
- Kolor: Czarny
RĘKAWICE NARCIARSKIE VIKING BORA MEMBRANA 8 M
Rękawice Windstopper - idealne do freestyle
Softshellowe rękawice Bora to model wyścielany GORE-TEX Infinium z Windstopper - topową membraną osłaniającą przed wiatrem marki Gore, znajdującą się pod warstwą polaru.
Przyjemna w dotyku wyściółka polarowa i antybakteryjna ocieplina Hollafil maksymalizują uczucie świeżości, pomagając utrzymać komfort cieplny i suchość wnętrza rękawic.
Praktyczne rozwiązania w formie kieszonki na karnet zapinanej na wodoodporny zamek sprawia, że rękawice Bora są doceniane przed wielu użytkowników stawiających na wygodę i intensywną jazdę.
Model Viking Bora to świetna opcja dla osób zmuszonych do częstego odbijania karnetu, spędzających dużo czasu na wyciągu.
Rękawice łatwo się zakłada i ściąga dzięki ściągaczowi mankietu z systemem łatwego luzowania oraz pętli ułatwiającej zakładanie.
Praktyczny, czarny kolor, jest łatwy w dopasowaniu do stroju i niewymagający w utrzymaniu.
Główne zalety:
-pasek zabezpieczający
-ściągacz mankietu z systemem łatwego luzowania
-pętla na mankiecie ułatwiająca zakładanie
-kieszonka na karnet z wodoodpornym zamkiem
-membrana
GORE-TEX INFINIUM z WINDSTOPPER® - Membrana, która bez wątpienia jest jedną z najlepszych na rynku w wielu kategoriach. Ultralekka, o mikroporowatej strukturze, zatrzymuje wiatr odprowadzając jednocześnie parę wodną na zewnątrz.
Laminaty Windstopper wykazują przepuszczalność mniejszą niż 11l/m2/s i oddychalność poniżej 50 Ret (Resistance to Evaporative Heat Transfer).
Materiały z membraną Windstopper nie dopuszczają do wychłodzenia organizmu przez wiatr, gwarantując utrzymanie ciepła, nie pozwalając przy tym na przegrzanie się poprzez przepuszczanie na zewnątrz pary wodnej.
Najlepszej jakości polipropylen firmy z Schoeller z Austrii. To materiał hydrofobowy, który doskonale transportuje wilgoć i pot na zewnątrz, dostosowując się do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Sprawia, że zawsze czujesz się sucho. Jest bardzo lekki i wytrzymały.
Produkt umożliwia obsługę urządzeń elektronicznych z dotykowym wyświetlaczem bez konieczności zdejmowania rękawiczek.
Kilka słów o marce VIKING
VIKING jesteśmy polską marką sportową, której właścicielem jest LARIX. Firma od wielu lat z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku będąc dystrybutorem światowej sławy marek sportowych. W 1996r. wprowadziliśmy własną – VIKING, która w swej autorskiej kolekcji posiadała wówczas produkty należące zaledwie do dwóch grup: rękawice narciarskie oraz snowboardowe.
Od samego początku ustaliliśmy zasady, którymi kierujemy się do dnia dzisiejszego: dobór odpowiednich materiałów, wysoka jakość wykonania, funkcjonalność, a także zgodność wzornictwa z najnowszymi trendami w modzie sportowej. Na efekty nie musieliśmy długo czekać. W krótkim czasie okazało się, że produkty marki VIKING zyskały aprobatę właścicieli sklepów i sieci sportowych, a co najistotniejsze, były chętnie kupowane przez ich klientów. To oni są główną siłą napędową dopingującą zespół tworzący kolekcję do poszukiwana nowych lub pozyskiwania już istniejących najlepszych technologii i membran. W naszych kolekcjach znajdą Państwo materiały GORE-TEX INFINIUM z WINDSTOPPER®, WIND - LOCKER®, PRIMALOFT, POLARTEC®, MERINO WOOL czy THINSULATE®.
Obecnie poza niezawodnie funkcjonującą już kolekcją zimową (rękawice, czapki, bandany, outdoor, bielizna termoaktywna), powstała również świetnie zapowiadająca się oferta letnia, w której znaleźć można ultralekkie czapki, rękawice „running”, produkty outdoor, kije trekkingowe oraz bieliznę termoaktywną – wszystko sygnowane logiem VIKING.
Chcemy by bardzo wysoka jakość była dostępna możliwie dużej grupie odbiorców, dlatego oferujemy najlepszy stosunek jakości do ceny na rynku. Dzięki bardzo szerokiej ofercie, swoje produkty dedykujemy wszystkim grupom klientów, którzy odczuwają potrzebę włożenia czapki, rękawic oraz innych produktów z kolekcji.
Rozwój i rozpoznawalność marki szła w parze z działaniami PR&MARKETING. W latach 2006-2010 nawiązaliśmy współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim i staliśmy się częścią historycznych sukcesów Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Do dnia dzisiejszego hojnie wspieramy Paraolimpijską Reprezentację Polski w Narciarstwie Alpejskim oraz rzeszę młodych utalentowanych sportowców zarówno latem, jak i zimą. Jesteśmy dumni z naszego VIKING TEAM.
Prestiż marki wzrastał proporcjonalnie do udziału w polskim rynku akcesoriów sportowych, na którym od dłuższego czasu jesteśmy w ścisłej czołówce. Co więcej, produkty VIKING od wielu lat obecne są na Ukrainie, Słowacji i Mołdawii. Od 2012 jesteśmy jednym z największych polskich wystawców na prestiżowych targach ISPO Monachium, co bezpośrednio przełożyło się na dynamikę wzrostu eksportu. Obecnie VIKING dostępny jest w Rosji, Hiszpanii, Francji, Czechach, Serbii, Niemczech, Finalndii, Bułgarii, Holandii, Włoszech, Rumunii oran na Ukrainie i Węgrzech. W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój sprzedaży poza granicami Polski.
VIKING bez żadnych ograniczeń łączy w sobie pasję, nowoczesne rozwiązania technologiczne i najbardziej aktualne trendy w zakresie kolorystyki i wzornictwa. Dziękujemy wszystkim klientom, że wybrali naszą markę. Liczymy, że sięgną po kolejne produkty. VIKING – NAPRAWDĘ WARTO.
Historia Viking w pigułce
- 1996/97 – rozpoczęcie pracy nad powstaniem i koncepcją nowej marki na polskim rynku.
- 1997/98 – pierwsza autorska kolekcja marki VIKING.
- 2003/04 – VIKING oficjalnym partnerem Paraolimpijskiej Reprezentacji Polski w Narciarstwie Alpejskim (umowa kontynuowana do dnia dzisiejszego).
- 2006/07 – VIKING oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego.
- 2007/08 – pierwsza kolekcja damskich rękawic VIKING oraz nowość na rynku polskim: 5-palcowe rękawice dla najmłodszych.
- 2008/09 - wprowadzenie do kolekcji VIKING odzieży outdoorowej oraz produktów na membranie WindStopper®.
- 2009/10 - pierwszy sezon VIKING z produktami membranowymi światowej marki
- Gore-Tex®.
- 2010/11 - VIKING wypuszcza na rynek pierwszą kolekcję bielizny termoaktywnej.
- 2011/12 – VIKING oficjalnie ogłaszamy marką całoroczną – pierwszy katalog z ofertą letnią.
- 2012/13 – prezentacja marki VIKING na międzynarodowych targach ISPO 2012.
- 2013/14 – wzbogacenie oferty o produkty całoroczne: bandany i kije treckingowe.