Oferujemy usługę profesjonalnej regeneracji turbosprężarek do następujących pojazdów:
- samochodów: osobowych, dostawczych, ciężarowych
- pojazdów rolniczych
- autobusów
- wózków widłowych
- statków oraz łodzi
- maszyn budowlanych
Dokonując regeneracji każdej turbosprężarki kierujemy się nadrzędnym celem naszej firmy, czyli Twoim pełnym zadowoleniem, z jakości oferowanych przez nas usług. Dlatego też codziennie podejmujemy się precyzyjnej pracy, jaką jest regeneracja i dbamy o najwyższy standard obsługi na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia.
Dążymy to tego, aby produkty, które wybierasz, charakteryzowały się perfekcyjnym wykonaniem zgodnym z rygorystycznymi normami jakości ISO 9001, a także standardami określonymi przez producenta danej turbosprężarki.
Na tle konkurencji wyróżniamy się realizacją zamówień klasyfikowanych jako niemożliwe do wykonania. Jeżeli nikt nie potrafił rozwiązać Twojego problemu - skontaktuj się z nami.
Poniżej przedstawiamy 3 etapy regeneracji, którym zawsze poddawana jest każda turbina:
I. PRZYGOTOWANIE TURBOSPRĘŻARKI DO REGENERACJI
- wykonujemy wizualne oględziny - kontrolujemy turbosprężarkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz obecności oleju silnikowego w obudowach sprężarki oraz turbiny,
- demontujemy turbosprężarkę na poszczególne części składowe,
- określamy przyczynę uszkodzenia,
- przeprowadzamy dokładne czyszczenie zewnętrze w myjce kabinowej,
- przy użyciu myjki ultradźwiękowej pozbywamy się wszelkich pozostałych zanieczyszczeń,
- przeprowadzamy proces szkiełkowania, który sprawia, że uzyskujemy gładką i mniej podatną na zabrudzenia powierzchnię części.
II. PROCES REGENERACJI
- wymieniamy wszystkie niezbędne części na nowe,
- montujemy rdzeń turbosprężarki,
- dokonujemy kontroli szczelności (olej 0W20, ciśnienie 4,5 bara),
- doważamy sprężarkę na maszynie wysokoobrotowej VSR 301,
- montujemy doważony rdzeń turbosprężarki z obudową,
- kalibrujemy mechanizm zmiennej geometrii oraz siłownik.
III. TESTY I KONTROLA JAKOŚCI
Przeprowadzamy serię specjalistycznych testów przy wykorzystaniu technologicznie zaawansowanych urządzeń, by móc zagwarantować i potwierdzić certyfikatami, że turbosprężarka odzyskała parametry spełniające standardy jakości określone przez producenta.
Dział kontroli stale czuwa nad każdym etapem regeneracji oraz przeprowadzania testów w oparciu o normę zarządzania jakością ISO 9001.
TWOJE KORZYŚCI Z WYBORU NASZEJ FIRMY:
- 20 zł upustu na kolejną regenerację
- Twoja turbosprężarka posiada parametry części fabrycznie nowej
- otrzymujesz certyfikat potwierdzający jej stuprocentową sprawność
- gwarantujemy Ci niezawodność dalszej eksploatacji bez limitu kilometrów
- do każdej zregenerowanej turbosprężarki dołączamy w formie gratisu klasyczną uszczelkę pod spływ oleju
- po przejechaniu 50 tys. km, dokonamy darmowego przeglądu twojej części
- możesz liczyć na fachowe wsparcie i profesjonalną obsługę posprzedażową
Jako liderzy regeneracji dysponujemy kompleksowo wyposażonym w technologicznie zaawansowane urządzenia oraz najwyższej klasy narzędzia centrum regeneracyjno-badawczym. Zawsze dbamy o to, aby nasze zaplecze regeneracyjne było wyposażone w sprzęt, w ilości odpowiadającej zapotrzebowaniu na składane zamówienia. Nie pozwalamy sobie na żadne opóźnienia w realizacji zleceń naszych klientów.
PARK MASZYNOWY
1. 3 MASZYNY CIMAT TURBOTEST AUTOMATIC - rozszerzone do najnowszej wersji, ukazują rzeczywiste ciśnienie doładowania. Umożliwiają pomiar wydajności turbosprężarki podczas pracy pod obciążeniem na wysokich prędkościach obrotowych, symulując pracę turbosprężarki w pojeździe.
2. VSR 301, VSR 400, VSR 500 - doważarki wysokoobrotowe do rdzeni turbosprężarek. Rozpędzają wirnik do 300.000 obr/min, co zapewnia cichą pracę turbiny oraz jej dłuższą żywotność. Wszystkie 3 urządzenia razem pozwalają na wyważanie rdzeni turbosprężarek począwszy od samochodów osobowych, aż do największych turbin występujących w pojazdach ciężarowych.
3. VISCOM FLOW BENCH – urządzenie umożliwiające kalibrację zmiennej geometrii.
4. ATD-1 - tester nastawników elektronicznych.
5. VNTT-PRO V4.05 - tester nastawników elektronicznych.
6. VNTT-TRUCK - tester nastawników elektronicznych do samochodów ciężarowych.
7. DELTATECH TURBO - programator nastawników elektronicznych.
8. APD-1 - programator nastawników elektronicznych.
9. GATETEST-12 - precyzyjny tester wszystkich rodzajów nastawników.
10. TEPARK - ciśnieniowa piaskarka pozwalająca na przyśpieszony proces szkiełkowania.
11. MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA - umożliwia dokładne usunięcie wszelkich zanieczyszczeń.
ZAPLECZE MAGAZYNOWE
Nieustannie wzbogacamy zaplecze magazynowe gotowych produktów. Obecnie posiadamy ponad 20 tysięcy zregenerowanych turbosprężarek dostępnych na wymianę. Pozwala nam to na maksymalne skrócenie czasu realizacji zamówienia.
ZAPLECZE CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Z uwagi na chęć doręczania produktów w jak najkrótszym czasie, stworzyliśmy w pełni zaopatrzony magazyn części, które są niezbędne do przeprowadzenia precyzyjnej regeneracji. Nie musisz czekać, aż sprowadzimy daną część do Twojej sprężarki. Wysyłasz nam niesprawny produkt, a my natychmiast poddajemy go kompleksowej regeneracji.
Pragniemy zaznaczyć, że regeneracja turbosprężarek nadal jest dziedziną, w której niemożliwe jest zastąpienie czynnika ludzkiego. Wiedza oraz doświadczenie regeneratorów ma ogromny wpływ na efekt końcowy.
Części wysokiej jakości, najbardziej zaawansowane technologicznie maszyny testujące oraz narzędzia, nie zagwarantują otrzymania pełnowartościowego produktu.
Tutaj liczą się milimetry, precyzja, zaangażowanie i chęć rozwiązywania najtrudniejszych problemów. Nasi specjaliści stają na wysokości zadania - dzięki nim oferujemy turbosprężarki posiadające parametry nowych części!
TO W TYM MIEJSCU przeprowadzamy kompleksową regenerację, która ma zadowolić naszych najbardziej wymagających klientów.
- Alfa Romeo
Giulietta,
Mito,
147,
156,
159,
166,
Brera,
GT,
Spider
- Audi
A1,
A3 2.0tdi
A4,
A5,
A6,
A7,
A8,
Q2,
Q3,
Q5,
Q7,
TT
- BMW
Seria 1 ( E81, E82, E87, E88, F20, F21),
Seria 2 (F22, F45),
Seria 3 (E46, E90, F30),
Seria 4 (F32, F33, F36),
Seria 5 (E60, E61, F10, F11, F07),
Seria 6 (E63, E64, F12, F13),
Seria 7 (E65, E66, E67, E68, F01, F02, G11, G12),
X1 (E84, F48),
X3 (E83, F25),
X4 (F26),
X5( E53, E70, F15),
X6 (E71, F16)
- Chevrolet
Aveo,
Beat,
Captiva,
Cruze,
Orlando,
Spark,
Trax,
Volt,
TrailBlazer,
Blazer,
Epica,
HHR,
Kalos,
Lacetti,
Lumina,
Matiz,
Nubira,
Rezzo,
Suburban,
Tahoe,
Tracker
- Chrysler
300c,
Compass,
Town,
Voyager,
Neon,
Pacifica,
Sebring,
Stratus
- Citroen
Berlingo, 1.6 hdi
C-Elysee,
C-zero,
C1,
C2,
C3, 1.6 hdi
C3-Picasso, 1.6 hdi
C4, 1.6 hdi
C4 Aircross,
C4 Cactus,
C4 Picasso,
C4 Grand Picasso,
C5,
C6,
C8,
DS3,
DS4,
DS5,
Jumper, 2.2 hdi
Jumpy,
Nemo,
C-Crosser,
Xsara Picasso
- Dacia
Dokker,
Duster,
Lodgy,
Logan,
Sandero,
- Dodge
Jurney,
Caravan,
Durano,
Avenger,
Caliber,
Magnum,
Neon,
Nitro,
Stratus,
Ram
- Fiat
Fiorino,
Qubo,
FullBack,
124,
Freemont,
500,
Linea,
Sedici,
Idea,
Stilo,
Doblo,
Albea,
Bravo,
Punto,
Tipo,
Panda,
Croma,
- Ford
Fiesta,
Mondeo,
C-max,
Ka,
B-max,
Ecosport,
Edge,
Focus,
Fusion,
F15-,
Galaxy,
Kuga,
Ranger,
S-max,
Taurus,
Toureno,
Transit
- Honda
Accord, 2.2 cdti
CR-V,
City,
Civic, 2.2 cdti
Fit,
HR-V,
Jazz,
Odyssey,
Pilot,
Stream,
Vamos,
R-V, 2.2 cdti
Insight,
Legend,
Ridgeline
- Hyundai
Accent,
Elantra,
Equus,
Genesis,
Grandeur,
H-1,
Santafe,
Sonata, 2.0 cdti
Starex,
Terracan,
Tuscon, 2.0 cdti
Veloster,
i10,
i20,
i30,
i40,
ix20,
ix35,
Getz,
ix55
- Infiniti
Q50,
Q60,
Q70,
Qx50,
QX6,
QX70,
EX,
FX,
G
- Iveco
Daily
- Isuzu
D-Max
- Jaguar
XE,
XF,
XJ,
X-Type,
XK,
S-type,
XK8
- Jeep
Cherokee,
Compass,
Grand Cherokee,
J8,
Patriot,
Renegade,
Wrangler,
Comander,
Liberty
- Kia
Besta,
Borrego,
Cadenza,
Carens,
Carnival,
Ceed,
Cerato,
Forte,
Magentis,
Optima,
Picanto,
Pride,
Rio,
Sedona,
Sorento,
Soul,
Sportage,
Venga,
Opirus,
Spectra,
Towner
- Lancia
Thema,
Voyager,
Ypsilon
- Land Rover
Discovery,
Evoque,
Range Rover,
Freelander
- Lexus
CT,
ES,
GS,
GX,
HS,
IS,
LS,
LX,
NX,
RC,
RX,
SC
- Mazda
2,
3,
5,
6
CX-3,
CX-5,
CX-9,
Demio,
MX-5,
Premancy,
Tribute
- Mercedes-Benz
Citian,
CLA,
CLS,
GLC,
GLS,
GLE,
Sprinter,
Vito,
CL,
CLC
B-Klasa : W245, W246
C-Klasa : W203, W204, W205
E-Klasa : W211, W212
G-Klasa W460, W461
GL: X164, X166
GLA : X156
M- Klasa: W164, W166
S-Klasa : W221, W222
SL : E230, R231,
SLK : R171, R172
Klasa V : W447
- Mitsubishi
ASX,
L200,
Lancer,
Mirage,
Montero,
Outlander,
Pajero,
PVR,
Space Star,
Colt,
Galant,
L300,
Grandis
- Nissan
Altima,
Evalia,
Frontier,
Juke,
Leaf,
Maxima,
Micra,
Murano,
NV200,
Nv400,
Navara,
Note,
Pathfinder,
Patrol,
Pixo,
Pulsar,
Qashqai,
Quest,
Rogue,
Sentra,
Serena,
Sunny,
Tiida,
Titan,
Urvan,
X-Trail,
Xterra,
Cube,
Atleon,
- Opel
Adam,
Ampera,
Antara,
Astra,
Cascada,
Combo,
Corsa,
Insignia,
Karl,
Meriva,
Mokka,
Movano,
Vivaro,
Zafira,
Agila,
Signum,
Vectra
- Peugeot
2008,
208,
3008,
301,
308, 1.6 hdi
5008,
508,
Bipper,
Boxer,
Partner,
Expert,
iOn,
RCZ,
1007,
107,
206,
204,
307,
4007,
407,
607,
807
- Porsche
Cayenne,
Macan,
Panamera
- Renault
Captur,
Clio,
Espace,
Fluence,
Kadjar,
Kangoo,
Koleos,
Laguna,
Latidute,
Master,
Maxity,
Megane,
Scenic,
Trafic,
Twingo,
Modus,
Thalia,
Wind,
Vel Satis,
- Saab
9-3,
9-2X,
9-3X,
9-7X,
- Seat
Alhambbra,
Altea,
Ibiza,
Leon,
Mii,
Toldedo,
Cordoba,
Exeo,
- Skoda
Citigo,
Fabia,
Octavia,
Praktik,
Rapid,
Roomster,
SuperB,
Yeti,
Kodiaq
- Ssangyong
Actyon,
Korando,
Kyron,
Rexton,
Rodius
- Subaru
Forester,
Impreza,
Legacy,
Outback,
XV
- Suzuki
Alto,
Celerio,
Grand Vitara,
Sx4,
Swift,
Vitara,
Wagon R,
Splash
- Toyota
4Runner,
Auris,
Avalon,
Avensis,
Aygo,
Camry,
Corolla,
Cruiser,
Highlander,
Hilux,
IQ,
Land Cruiser,
Prius,
RAV4,
Sequoia,
Sai,
Sienna,
Tundra,
Urban,
Venza,
Verso,
Yaris
- Volkswagen
Amorak,
Beetle,
Caddy,
Crafter,
EOS,
Golf,
Golf Plus,
Jetta,
Polo,
Passat,
Pheaton,
Scirocco,
Sharan,
Tiguan,
Touareg,
Touran,
UP,
Bora,
CC,
Passat CC,
Caravelle,
T5,
Fox,
Multivan,
New Beetle,
Santana,
Transporter
- Volvo
S60,
S80,
S90,
V40,
V60,
V70,
V90,
XC60,
XC70,
XC90,
C30,
C70,
S40,
V50