W naszym warsztacie specjalizujemy się w regeneracji:
- turbosprężarek
- maglownic
- filtrów DPF/FAP
- katalizatorów
Korzystamy z doświadczenia największej sieci warsztatów wyspecjalizowanych w takich usługach, dzięki czemu możemy zapewnić obsługę na najwyższym poziomie.
Zajmujemy się regeneracją oraz uszczelnianiem przekładni (maglownic) kierowniczych do wszystkich typów samochodów osobowych i dostawczych.
Oferujemy Państwu kompleksową usługę związaną z diagnostyką układu kierowniczego, wymianą i naprawą przekładni kierowniczej.
Objawy uszkodzenia przekładni kierowniczej (maglownicy)
- wycieki oleju hydraulicznego
- zanik wspomagania
- luzy, stuki, zacięcia
- szarpanie kierownicą
Jeżeli podejrzewacie Państwo jedną z wymienionych wyżej usterek, zapraszamy do naszego warsztatu na BEZPŁATNĄ DIAGNOZĘ.
Bezpłatna diagnoza problemu + wymiana przekładni kierowniczej na element zregenerowany(o tych samych parametrach co fabryczny) + wymiana oleju.
Koszt: od 650zł.
Aby ułatwić Państwu decyzję gdzie regenerować przekładnie kierowniczą, proponujemy montaż i demontaż na miejscu w ciągu 1 dnia
Jak to robimy?
- Dostarczenie części/demontaż na aucie
- Czyszczenie
- Diagnostyka
- Obróbka
- Montaż przekładni
- Testowanie
Poszczególne elementy przekładni kierowniczej są weryfikowane pod kątem uszkodzeń i zużyć. Szczególnej weryfikacji poddane są zębniki i listwy zębate. Przed montażem koniecznie należy sprawdzić geometrie obudowy.
Części wymienne takie jak np. uszczelnienia techniczne w dużej mierze zakładamy identyczne z tymi z pierwszego montażu. Niestety w skrajnych przypadkach regeneracja przekładni kierowniczej jest niemożliwa, nieopłacalna lub czasami niebezpieczna.
Takich napraw nasza firma się nie podejmuje.
Sekretem dobrej regeneracji jest diagnostyka. Dlatego wykonujemy szereg testów, które mają na zasadzie wykluczyć ewentualne usterki po naprawie.
Na naszym urządzeniu sprawdzamy przecieki wewnętrzne, przecieki zewnętrzne, a także odchylenie czujnika zegarowego. Jest to pierwsza faza testów po naprawie. Możemy wykluczyć ewentualne wycieki, luzy w układzie, a także zacięcia.
Przekładnia bez luzów, wycieków i zacięć wcale nie oznacza, że jest w pełni sprawna. Istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia jednej ze sekcji, przez co wspomaganie może działać w jedną stronę z mniejszą siłą niż w drugą. Zadaniem testu numer 2 jest wykluczenie tego typu usterki poprzez wyrównanie obciążeń, na obie sekcje. Manometr 1 pokazuje obciążenie na sekcje prawą, manometr 2 obciążenie na sekcje lewą, a manometr 3 całkowite ciśnienie zasilacza hydraulicznego. Po tym teście wiadomo, jak przekładnia będzie zachowywała się na samochodzie.
Test obciążeniowy jest ostatnim testem, który należy wykonać. W tym teście sprawdzamy poprawną prace rozdzielacza hydraulicznego maglownicy, jak również tłoka dzielącego cylinder listwy. Możemy sprawdzić, czy wspomaganie wykonuje prace czy też tylko przelatuje kanałem ciśnieniowym wprost do kanału powrotnego. Test pokazuje także, czy wszystkie elementy są ze sobą spasowane poprawnie, a także czy przy podwyższonej temperaturze, przekładnia kierownicza zachowuje się tak samo.
99% samochodów udaje się naprawić w ciągu 1
dnia!
między godziną 8:00 a 17:00. Wielu klientów przyjeżdża do nas spoza województwa. W razie problemów z naprawą posiadamy dużą część zregenerowanych przekładni, które są gotowe do montażu.
Warsztat samochodowy BULEK
ul. Włocławska 142, Toruń
tel. 500 512 693
www.bulek.pl