Regeneracja filtrów DPF/FAP
Już od około 8 lat zajmuje się regeneracją filtrów DPF/FAP.
Zaufało nam już ponad 15000 osób.
Regenerujemy filtry do wszystkich marek pojazdów.
Pamiętaj przed przesłaniem filtru warto go zdiagnozować.
(Jak zdiagnozować filtr przeczytasz poniżej).
Realizacja zamówienia to maksimum 24h. Staramy się odesłać filtr tego samego dnia żeby naprawa Twojego samochodu przebiegła jak najszybciej!
Diagnoza:
Najprostszym sposobem diagnozowania stanu filtra cząstek stałych jest obserwowanie informacji podawanych przez system pokładowy samochodu. Na podstawie oporów przepływu komputer sterujący silnikiem rozpoznaje stan nagromadzenia sadzy w filtrze i w przypadku jej nadmiernej ilości podaje komunikat ostrzegawczy użytkownikowi pojazdu w postaci podświetlenia odpowiedniej lampki kontrolnej na tablicy wskaźników. Kontrolka ta informuje użytkownika pojazdu o wzroście zapełnienia filtra cząstkami stałymi i sugeruje wszczęcie procedury jego regeneracji. W zależności od producenta samochodu istnieje drobna różnica w wyglądzie ostrzegawczego komunikatu na pulpicie licznika. Jej trzy częste formy przedstawiono na rysunku obok.
Przebieg regeneracji:
1. Oględziny zewnętrzne filtra.
2. Instalacja adapterów umożliwiających podłączenie filtra do maszyny czyszczącej.
3. Sprawdzenie przepustowości filtra poprzez pomiar ciśnienia powietrza wdmuchiwanego do filtra.
4. Pierwszy etap czyszczenia wodnego polegający na oczyszczaniu filtra wodą pod ciśnieniem usuwa popiół i sadze.
5. Wprowadzenie specjalnego preparatu chemicznego w aerozolu którym pokrywa się wnętrze filtra w celu usunięcia stwardniałych przywartych nieczystości
6. Kolejnym etapem czyszczenia wodnego jest dwukrotne przepłukanie filtra zgodnie z kierunkiem spalin i odwrotnie dziki wcześniej użytemu preparatowi chemicznemu usuniemy resztę nieczystości.
7. Suszenie filtra gorącym powietrzem przez około 45 min.
8. Ponowne sprawdzanie przepustowości filtra.
Tylko ta metoda daje możliwość całkowitego usunięcia cząstek PM10, ceru i nagaru.
Na jakiej maszynie odbywa się proces regeneracji?
Do regeneracji używamy najnowszej automatycznej maszyny „DPF TurboOK” która jest rozwiązaniem klasy PREMIUM do czyszczenia wszystkich rodzajów filtrów cząstek stałych DPF/SCR/FAP SUCHE, MOKRE , KATALIZATORY. Także NAJNOWSZE MODELE EURO 6 !
- MASZYNA CZYŚCI FILTRY ZALANE OLEJEM PO USZKODZONEJ TURBINIE !
- NIE MUSIMY ROZCINAĆ FILTRÓW
- NIE MUSIMY SPAWAĆ FILTRÓW
- NIE MUSIMY WYPALAĆ FILTRÓW
- MASZYNA JEST W 100% EKOLOGICZNA
- POSIADA WSZYSTKIE WYMAGANE CERYTFIKATY
Przywracamy pełną moc silnika bez wycinania filtra. Nasza innowacyjna metoda gwarantuje przywrócenie sprawności filtra w 100%.
Obsługujemy wszystkie samochody osobowe, ciężarowe, autobusy, sprzęt budowlany i sprzęt rolniczy - także z normami emisji EURO 6.