Dlaczego warto nam zaufać?
➡️ Zaopatrujemy się tylko u sprawdzonych dostawców.
➡️ Kupując u nas jesteś objęty Programem Ochrony Kupujących, co daje Ci gwarancję bezpiecznych i pewnych zakupów.
➡️ Sprzedajemy na zasadach fair - play. Z nami masz aż 30 dni na zwrot!
➡️ Jesteśmy otwarci na sugestie klientów.
Regał drewniany drabina 3 poziomy beżowy
Drabina - regał to mebel wielofunkcyjny. Może posłużyć za stojak na kwiaty bądź regał na książki. Pięknie wyeksponuje figurki, gadżety, kolekcje. Doda wnętrzom skandynawskiego charakteru albo podkreśli romantyczny, sielski klimat. Sprawdzi się również na tarasie i balkonie. Regał wykonany z drewna, posiada trzy poziomy. Wymiary półek: - górna: 30 x 21 x 4 cm - średnia: 45 x 21 x 4 cm - dolna: 60 x 21 x 4 cm
___________________________________________
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Nie posiadamy punktów stacjonarnych. Istnieje jednak możliwość odbioru osobistego na terenie Torunia, po opłaceniu zamówienia i ustaleniu daty odbioru za pośrednictwem formularza kontaktowego na Allegro.
Czy mogę zwrócić towar i kto ponosi kosztu zwrotu?
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Nie może on jednak nosić śladów użytkowania i musi być oryginalnie zapakowany. Dopuszczamy zwrot towaru z uszkodzonym opakowaniem, jednak kwota zwrotu zostanie w takim przypadku pomniejszona o 30%. Jeżeli kupujesz z opcją SMART! I zgłosisz zwrot za pomocą Allegro, wtedy przysługuje Ci darmowy zwrot wg instrukcji przesłanej od Allegro. W przypadku zwrotów poza SMART! koszt ponosi kupujący.
Co, jeżeli otrzymam produkt wadliwy, uszkodzony, lub niezgodny z opisem?
Oczywiście w takich przypadkach przysługuje prawo do reklamacji. Należy taką sytuację zgłosić za pośrednictwem Allegro, opisać możliwie najdokładniej problem i załączyć (w zależności od przypadku) zdjęcie. Sprawy załatwiamy niezwłocznie i do każdego zgłoszenia podchodzimy z należytą starannością. Zawsze znajdujemy rozwiązanie :) Szczegółowe informacje dot. gwarancji i reklamacji opisane są w zakładkach: Gwarancja oraz Reklamacja.
Czy mogę wymienić towar na inny?
Jest taka możliwość - oczywiście to kwestia dostępności towaru i kosztu.
Co jeżeli nie odbiorę przesyłki na czas?
Przesyłka wróci do nas - możemy wysłać ją ponownie, jednak należy pamiętać, że koszt ponownej wysyłki leży po stronie kupującego.
Nie widzę przesyłki w aplikacji Inpost - jak mam odebrać paczkę?
Niestety nie odpowiadamy za błędy w aplikacji przewoźnika, które czasami mają miejsce. Aby uniknąć podobnych sytuacji wysyłamy automatyczne SMSy do klienta z numerem śledzenia paczki. Dodajemy także numery listów przewozowych w panelu zamówienia Allegro. Nawet, gdy paczka nie jest widoczna w aplikacji przewoźnika, klient może uzyskać jej numer lub kod odbioru w panelu zamówienia Allegro. Jeżeli zamówiłeś coś na Allegro i niepokoi Cię brak informacji w aplikacji - zawsze sprawdzaj na Allegro, co dzieje się z paczką. Służymy wszelką pomocą :)
Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce, czy mogę zwrócić towar lub go reklamować?
Dowodem zakupu jest opłacone z góry lub za pobraniem zamówienie Allegro - wszystkie zamówienia są indeksowane i dzięki temu klient nie musi martwić się o zachowywanie dowodów zakupu. Do reklamacji czy zwrotu wystarczy zgłoszenie za pośrednictwem Allegro. Dbamy o środowisko i nie drukujemy niepotrzebnej makulatury. Wystawiamy faktury VAT dla firm oraz faktury imienne dla klientów indywidualnych, które wysyłamy w wersji elektronicznej.