GOTOWY DO MONTAŻU, WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI FIRMY E&E
- NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- 03L253056C, 03L253019K, 03L253016G, 03L253010D, 03L253019M, 03L253019C
5303-970-0129, 5303-970-0137, 5303-970-0207, 5303-988-0129, 5303-988-0137, 5303-988-0207, 53039700129, 53039700137, 53039700207, 53039880129, 53039880137, 53039880207
Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
Audi
A3
2.0 TDI (BMN CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2006/03-2012/08
2.0 TDI quattro (BMN CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2006/03-2012/08
A3 Sportback
2.0 TDI (BMN CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2006/03-2013/03
TT
2.0 TDI quattro (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2008/06-2014/06
TT Roadster
2.0 TDI quattro (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2008/06-2014/06
Seat
ALTEA
2.0 TDI (BMN CEGA) 1968ccm 170KM/125kW 2006/03-
ALTEA XL
2.0 TDI (BMN CEGA) 1968ccm 170KM/125kW 2007/06-2009/05
LEON
2.0 TDI (BMN CEGA CFJA) 1968ccm 170KM/125kW 2006/05-2012/12
Skoda
7 modeli
OCTAVIA II
2.0 TDI RS (BMN CEGA) 1968ccm 170KM/125kW 2006/04-2013/02
OCTAVIA II Combi
2.0 TDI RS (BMN CEGA) 1968ccm 170KM/125kW 2006/04-2013/02
SUPERB II
2.0 TDI (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2008/07-2015/05
2.0 TDI 4x4 (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2008/09-2015/05
SUPERB II Kombi
2.0 TDI (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2009/10-2015/05
2.0 TDI 4x4 (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2009/10-2015/05
YETI
2.0 TDI 4x4 (CEGA CFJA) 1968ccm 170KM/125kW 2009/11-2015/05
Volkswagen
GOLF VI (
2.0 TDI (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2009/04-2012/11
PASSAT B6
2.0 TDI (BMR CBBB) 1968ccm 170KM/125kW 2005/08-2010/07
2.0 TDI 4motion (CBBB) 1968ccm 170KM/125kW 2009/05-2010/07
PASSAT B6 Variant
2.0 TDI (BMR CBBB) 1968ccm 170KM/125kW 2005/08-2010/11
2.0 TDI 4motion (CBBB) 1968ccm 170KM/125kW 2009/05-2010/11
TIGUAN
2.0 TDI 4motion (CBBB CFGB) 1968ccm 170KM/125kW 2007/09-2018/07
KOŁO KOMPRESJI
Koła sprężarki E&E są wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium C355 bez zastosowania technologii HIP (Hot Isostatic Pressing). Stop C354 z zastosowaniem HIP został opracowany przez zespół badawczy i rozwojowy E&E i wkrótce będzie dostępny.
Gotowe/obrabiane/MFS/kute koła kompresora z aluminium, tytanu i stali nierdzewnej z programowaniem numerycznym i bez otworów mogą być dostarczane przez firmę E&E Turbo. Wybór stopu aluminium o wyższym stosunku wytrzymałości do wagi, większej wytrzymałości na rozciąganie oraz dobrej odporności na korozję po testach w wysokiej temperaturze, dostępny jest dla gotowych kół kompresora.
Wałek turbo
Wszystkie koła turbinowe w turbinach E&E Turbo są produkowane z użyciem stopu Inconel 713c do temperatury 850°C z zawartością niklu na poziomie 75% (Materiał ulepszony M2004 dla użytkowników o wysokich wymaganiach). Dzięki temu E&E Turbo jest w stanie produkować turbiny o wysokiej jakości wałach z kołem turbinowym z inconelu.
Koło wału E&E z płytą zamkniętą, pojedynczymi lub podwójnymi pierścieniami tłokowymi, rewers, skrócone i łożysko kulkowe o zwiększonej wydajności mogą być w 100% wyprodukowane w naszej firmie.
E&E Turbo korzysta z techniki spawania wiązką elektronową i spawania tarczowego. Po spawaniu elektronowym obszar spawany jest całkowicie sprawdzany za pomocą ultradźwiękowego testu, aby zapewnić jakość i niezawodność.
Po automatycznej produkcji przeprowadzane jest pełnowymiarowe badanie kontrolne, obejmujące wymiary, takie jak łopatki turbiny, rozmiary induktora, rozmiary eksduktora, wysokość ostrza, kontur, długość koła turbiny itp.
Dlaczego Wybrać Serduszka Turbo od AMBER Turbo
- Innowacyjna Technologia: KORAS TURBINY oferują innowacyjne rozwiązania, by zwiększyć wydajność silnika i poprawić dynamikę pojazdu.
- Precyzyjne Wykonanie: RDZEŃ TURBINY i Rdzeń koras od AMBER Turbo są efektem precyzyjnego projektowania i doskonałego wykonania, co przekłada się na niezawodność i trwałość.
- Optymalne Parametry: Serduszka Turbo od AMBER Turbo gwarantują optymalne parametry wydajnościowe, dostarczając niezrównanej mocy i efektywności.
Podsumowując, serduszka turbo od AMBER Turbo to gwarancja nie tylko podniesienia mocy Twojego pojazdu, ale także dostarczenia niezawodności i satysfakcji z jazdy. Wybierz AMBER Turbo, by doświadczyć nowego wymiaru wydajności swojego samochodu.