GOTOWY DO MONTAŻU WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI LITEWSKIEJ FIRMY TURBOCENTRAS
Numer rdzenia: TD025-212
Producent: Turbocentras UAB
Rdzenie firmy Turbocentras, w odróżnieniu od wielu innych marek na rynku, składane i wyważane są w UE, w centrali firmy na Litwie. Przed ich montażem wszystkie komponenty poddawane są ścisłej kontroli i sprawdzeniu, a nad tym procesem czuwa doświadczona kadra inżynierów. Niesie to za sobą wysoką jakość produktu, korzystny stosunek ceny do jakości, a dla klienta gwarancję długotrwałego użytkowania.
BEZ ZMIENNEJ GEOMETRII
Korasy tego typu pasują do turbosprężarek bez zmiennej geometrii, przez co turbiny te nie wymagają żadnych dodatkowych ustawień. Dzięki temu wymiana korasa jest szybka, prosta i jednoznaczna z regeneracją takiej turbiny.
NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- 49373-01001 4937301001
- 49373-01002 4937301002
- 49373-01003 4937301003
- 49373-01004 4937301004
- 49373-01005 4937301005
- 03C145701RX
- 03C145701RV
- 03C145701NX
- 03C145701NV
- 03C145701FX
- 03C145701FV
- 03C145701JX
- 03C145701JV
- 03C145702AX
- 03C145702AV
- 03C145702CX
- 03C145702CV
- 03C145702LX
- 03C145702LV
- 03C145701R
- 03C145701N
- 03C145701J
- 03C145701F
- 03C145702A
- 03C145702C
- 03C145702L
Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
- AUDI A1 1.4L TSI (8X) CAXA 122KM/ 90kW 2010-1014
- AUDI A1 1.4L TSI (8X) CNVA 122KM/90kW 2010-1014
- AUDI A3 1.4L TSI (8P/PA) CAXA 122KM/90kW od 2007
- SEAT ALTEA 1.4L TSI CAXC 125KM/92kW od 2007
- SEAT LEON 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW 2006-2009
- SKODA OCTAVIA II 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2008
- VOLKSWAGEN EOS 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2008
- VOLKSWAGEN GOLF V 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW 2006-2009
- VOLKSWAGEN GOLF VI 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2008
- VOLKSWAGEN JATTA V 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2007
- VOLKSWAGEN JETTA VI 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2011
- VOLKSWAGEN JETTA VI 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2011
- VOLKSWAGEN PASSAT B6 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2007
- VOLKSWAGEN SCIROCCO 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2008
- VOLKSWAGEN TIGUAN 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2010
- VOLKSWAGEN TOURAN 1.4L TSI CAXA 122KM/90kW od 2006
KOŁO KOMPRESJI
W procesie produkcji korasów wykorzystywane są koła kompresji z dodatkową powłoką antykorozyjną, co bezpośrednio wpływa na dłuższe użytkowanie środka turbiny.
WAŁEK TURBINY
Przy produkcji rdzeni zastosowanie mają wałki turbiny z wysoką zawartością niklu na poziomie 50-58%. Wpływa to na zwiększoną żaroodporność części, a także na dłuższą żywotność zespołu wirującego. Dla porównania w oryginalnych turbosprężarkach stosuje się wałki z zawartością niklu na podobnym poziomie 55-65%. Świadczy to o wysokiej jakości zamienników.
PIERŚCIENIE Z ZAMKIEM
Jako nieliczni na rynku firma Turbocentras w swoich wkładach stosuje pierścienie z zamkiem. Takie rozwiązanie zapobiega i minimalizuje wycieki oleju.
ŁOŻYSKA ŚLIZGOWE I OPOROWE
Łożyska zostały wyprodukowane z odpowiedniego stopu mosiądzu. Obróbka ich odbywa się na zautomatyzowanych liniach produkcyjnych z uwzględnieniem wszystkich procedur sprawdzania jakości.
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA
W każdym pudełku wraz z wkładem firmy Turbocentras znajdziecie również:
- protokół wyważenia z indywidualnym numerem seryjnym
- uszczelkę pod spływ olejowy
- gumowy o'ring jeśli został przewidziany
- pudełko zabezpieczone banderolą
NUMER SERYJNY
Każdy środek turbiny można zidentyfikować w bardzo prosty sposób, sprawdzając wygrawerowany numer nadany przy wyważeniu. Jest to numer zgodny z protokołem, na którym widnieje nazwa i data produkcji.
INSTRUKCJE
Do każdego opakowania załączamy 2 instrukcje: diagnostyczną oraz instrukcję montażu turbosprężarki. Jeśli wszystkie punkty zostaną należycie wykonane gwarantujemy trwałość i długie użytkowanie turbiny.
DLACZEGO WARTO WYBRAĆ NASZ PRODUKT
- Produkty renomowanej litewskiej marki Turbocentras
- Ponad 10 lat doświadczenia w branży
- Sprawdzone komponenty rdzeni przed montażem
- Ścisłe przestrzeganie procedur kontroli jakości
- Doważanie rdzeni przy pomocy TURBO TECHNICS VSR 400
- Zaopatrzenie rdzenia w numer seryjny i protokół doważenia
- Kontrola przepływu oleju w rdzeniu
- Użycie oryginalnych zestawów łożyskowań do montażu rdzeni
- Testowanie rdzeni na oryginalnych turbinach
- W ofercie szeroki wybór nowych, regenerowanych i używanych turbosprężarek