GOTOWY DO MONTAŻU, WYWAŻONY ŚRODEK TURBOSPRĘŻARKI FIRMY E&E TURBO
- NUMERY ZAMIENNE TURBOSPRĘŻAREK DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD
- 038253019F
038253016E
38253016
038253016FV115
038253016FV500
038253016FV510
03G253016Q
03G253010JX
03G253019A
03G253014H
03G253010J
724930-0010
03G253019HV100
03G253014J
03G253010H
38253016EV500
- 712078-0001
716216-0001
716860-0001
716860-0002
716860-0003
720855-0001
720855-0003
720855-0004
720855-0005
720855-0006
724930-0002
724930-0004
724930-0006
724930-0008
724930-0009
724930-0010
756062-0001
756062-0002
756062-0003
716860-0004
716860-0005
720855-0002
720855-0007
756062-0004
Numery zamienne są to numery turbosprężarek konstrukcyjnie tożsamych, do których będą pasować odpowiednie części, np. korasy, zawory, uszczelki jeśli tylko zostaną dobrane według tych numerów.
Numery każdej firmy produkującyej turbosprężarki składają się z charakterystycznych dla niej członów i liter. Przykładowo:
- Garrett to 6 cyfr przed myślnikiem (najważniejsze) i 1,2,3 cyfry po myślniku, czasem kończące się literą "S" np. 878998-5001S, 878998-1
- BorgWarner to 11 cyfr pogrupowanych w schemacie 4-3-4, bądź pisane ciągiem bez myślników, np. 5303-988-0105, 53039880105
- Mitsubishi to 10 cyfr oddzielonych myślnikiem w środku w schemacie 5-5, np. 49373-04002
- IHI to numery mało schematyczne ale najczęściej zawierają litery i są dość krótkie np. VV22, 9VA18
UWAGA! Przed zakupem sprawdź numer turbiny w swoim samochodzie (tabliczka znamionowa turbiny)
SAMOCHODY Z TURBOSPRĘŻARKAMI DO KTÓRYCH PASUJE WKŁAD:
Audi:
- A3, 2003/05-2012/08, 8P1, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- A3, 2003/05-2012/08, 8P1, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- A3, 2004/08-2012/08, 8P1, 2.0 TDI 16V quattro, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- A3, 2003/05-2008/06, 8P1, 2.0 TDI quattro, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- A3 Sportback, 2004/09-2013/03, 8PA, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- A3 Sportback, 2005/11-2013/03, 8PA, 2.0 TDI 16V quattro, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
Seat:
- Altea, 2004/03-2009/05, 5P1, 2.0 TDi, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Leon, 2005/07-2012/12, 1P1, 2.0 TDi 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Toledo III, 2004/04-2009/05, 5P2, 2.0 TDi 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
Skoda:
- Octavia II, 2004/02-2013/04, 1Z3, 2.0 TDi 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Octavia II Combi, 2004/02-2013/05, 1Z5, 2.0 TDi 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
VW:
- Golf Plus, 2005/05-2013/12, 521, 5M1, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Golf Plus, 2005/05-2007/05, 521, 5M1, 2.0 TDI, 1968 ccm, 96 KW, 131 KM
- Golf Plus, 2005/12-2011/05, 521, 5M1, 2.0 TDI, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Golf V, 2003/10-2008/11, 1K1, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Golf V, 2003/10-2008/11, 1K1, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Golf V Variant, 2007/06-2009/07, 1K5, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Golf V Variant, 2007/06-2009/07, 1K5, 2.0 TDI 4motion, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Golf V Variant, 2007/06-2009/07, 1K5, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Jetta III, 2005/08-2010/10, 1K2, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Passat, 2005/03-2010/11, 3C2, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Passat, 2005/03-2010/07, 3C2, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Passat, 2005/03-2010/08, 3C2, 2.0 TDI 16V 4motion, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Passat Variant, 2005/08-2010/11, 3C5, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Passat Variant, 2005/08-2006/02, 3C5, 2.0 TDI, 1968 ccm, 90 KW, 122 KM
- Passat Variant, 2005/08-2010/11, 3C5, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Passat Variant, 2005/08-2010/11, 3C5, 2.0 TDI 16V 4motion, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
- Touran, 2003/02-2010/05, 1T1, 1T2, 2.0 TDI, 1968 ccm, 100 KW, 136 KM
- Touran, 2003/08-2010/05, 1T1, 1T2, 2.0 TDI 16V, 1968 ccm, 103 KW, 140 KM
KOŁO KOMPRESJI
Koła sprężarki E&E są wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium C355 bez zastosowania technologii HIP (Hot Isostatic Pressing). Stop C354 z zastosowaniem HIP został opracowany przez zespół badawczy i rozwojowy E&E i wkrótce będzie dostępny.
Gotowe/obrabiane/MFS/kute koła kompresora z aluminium, tytanu i stali nierdzewnej z programowaniem numerycznym i bez otworów mogą być dostarczane przez firmę E&E Turbo. Wybór stopu aluminium o wyższym stosunku wytrzymałości do wagi, większej wytrzymałości na rozciąganie oraz dobrej odporności na korozję po testach w wysokiej temperaturze, dostępny jest dla gotowych kół kompresora.
Wałek turbo
Wszystkie koła turbinowe w turbinach E&E Turbo są produkowane z użyciem stopu Inconel 713c do temperatury 850°C z zawartością niklu na poziomie 75% (Materiał ulepszony M2004 dla użytkowników o wysokich wymaganiach). Dzięki temu E&E Turbo jest w stanie produkować turbiny o wysokiej jakości wałach z kołem turbinowym z inconelu.
Koło wału E&E z płytą zamkniętą, pojedynczymi lub podwójnymi pierścieniami tłokowymi, rewers, skrócone i łożysko kulkowe o zwiększonej wydajności mogą być w 100% wyprodukowane w naszej firmie.
E&E Turbo korzysta z techniki spawania wiązką elektronową i spawania tarczowego. Po spawaniu elektronowym obszar spawany jest całkowicie sprawdzany za pomocą ultradźwiękowego testu, aby zapewnić jakość i niezawodność.
Po automatycznej produkcji przeprowadzane jest pełnowymiarowe badanie kontrolne, obejmujące wymiary, takie jak łopatki turbiny, rozmiary induktora, rozmiary eksduktora, wysokość ostrza, kontur, długość koła turbiny itp.
Dlaczego Wybrać Serduszka Turbo od AMBER Turbo
- Innowacyjna Technologia: KORAS TURBINY oferują innowacyjne rozwiązania, by zwiększyć wydajność silnika i poprawić dynamikę pojazdu.
- Precyzyjne Wykonanie: RDZEŃ TURBINY i Rdzeń koras od AMBER Turbo są efektem precyzyjnego projektowania i doskonałego wykonania, co przekłada się na niezawodność i trwałość.
- Optymalne Parametry: Serduszka Turbo od AMBER Turbo gwarantują optymalne parametry wydajnościowe, dostarczając niezrównanej mocy i efektywności.
Podsumowując, serduszka turbo od AMBER Turbo to gwarancja nie tylko podniesienia mocy Twojego pojazdu, ale także dostarczenia niezawodności i satysfakcji z jazdy. Wybierz AMBER Turbo, by doświadczyć nowego wymiaru wydajności swojego samochodu.