Dzień Dobry,
Na sprzedaż świeżo ukończony projekt typu Rat Rod budowany na bazie kabiny Ził 157. Projekt budowany własnoręcznie od podstaw i dla siebie. Auto zbudowane zgodnie z prawidłami budowy pojazdów typu rat rod. Jego wygląd (rdza, spawy) to celowe działania mające na celu upiększenie całości projektu. Całość budowana na nowych komponentach i częściach. Nie żałowałem złotówek na ten projekt.
Trochę informacji technicznych:
Rama to nowa customowa konstrukcja budowana od podstaw na potrzeby projektu.
Zawieszenie customowe budowane od podstaw na potrzeby projektu. Tylne wahacze, oraz wahacze skośne są własnego projektu. Zawieszenie przód i tył to zawieszenie powietrzne tzw. Air Ride zbudowane na poduszkach rubena 130/3, zastosowano wyspy zaworowe, oraz kompresor Viair 444. Po opuszczeniu karoseria opiera się na ziemi :), natomiast po napompowaniu spokojnie wstaje nawet o ok 15 cm od ziemi i spokojnie można podróżować.
Karoseria to zdrowa buda z Ziła 157, która dodatkowo została lekko przerobiona dla poprawienia wizualnej strony projektu. Tak więc został obniżony dach o ok 17 cm (zgodnie ze sztuką dach był cięty na trzy części), przednia grodź to customowy element (wygładzony, pozbawiony otworów), cała podłoga jest nowa profesjonalnie wykonana (nie mam mowy o chałupniczym lichej jakości wykonaniu). Na większości kabiny pozostał oryginalny lakier, a w miejscach wstawek po obniżeniu dachu celowo nie wykańczana powierzchni i posiada piękny rdzawy nalot. Spawy na wierzchu nie szlifowane nadają charakteru całości. Po obniżeniu dachu wstawiono wszystkie nowe szyby hartowane (włącznie z bocznymi otwieranymi i przednią uchylną).
Silnik to benzynowe V8 o pojemności 4,3l pochodzące z ciężarówki GAZ66. Silnik został całkowicie wyremontowany. Posiada nowe tuleje, tłoki, pierścienie, panewki, głowice po regeneracji, gaźnik po regeneracji, nowy aparat zapłonowy, alternator, rozrusznik po regeneracji ogólnie w super stanie i doinwestowany na maksa. Piękne brzmienie gwarantują customowe kolektory wydechowe owinięte termicznym bandażem. Do silnika w ciągłej sprzedaży w Polsce są wszystkie części tak więc na przyszłość nie ma problemów z gratami.
Skrzynia biegów to 4 biegowy manual bez synchronizacji z nową tarczą sprzęgła.
Hamulce na przedniej osi to nowe tarcze wentylowane z regenerowanymi zaciskami z Lublina. Tył to bębny Żuk.
Środek wykończony w klimacie lat 60tych. Fotele z tramwaju obite jutą, wysoko umieszczona gałka zmiany biegów nadaj charakteru całości.
Koła na przedniej osi to 15" na 8" szerokie z oponami z białym pasem i deklami w środku, na tylnej osi felga 16" na 12" szeroka z mega wielkimi kołami i również z deklem nadającym sznytu całości. Wygląda bosko.
Pojazd posiada opłacone na bieżąco dokumenty od pojazdu typu SAM!!! Biały kruk na dzisiejsze czasy. Można się nim poruszać po drogach publicznych. Same kwity warte ok 10 tys zł.
Auto robi pogrom na drodze, miny wszystkich widzących go są bezcenne. Prowadzi się podobnie jak wygląda. Wymaga pewnej wprawy, ale fun z jazdy gwarantowany.
Sprzedaję ponieważ rozpocząłem budowę nowego warsztatu i tylko dla tego sprzedaję.
Masz propozycje dzwoń pisz. Jeżeli jesteś poważnie zainteresowany pewno się dogadamy.
Tomek
Tel. 503 096 880.