Przedmiotem aukcji jest zestaw do konwersji zwykłego roweru na e-bike (mocny rower elektryczny ~1000W!). W skład zestawu wchodzą niezbędne komponenty, po zamocowaniu których zamienisz swój rower w napędzany elektrycznie e-bike.
Montaż jest bezinwazyjny w konstrukcję roweru i w pełni odwracalny. Możesz w razie potrzeby zdemontować zestaw Rapid i zamontować ponownie na tym samym lub innym rowerze.
Do zestawu należy dokupić osobno:
- - Kompatybilną baterię
- - Ładowarkę do baterii
- - Torbę na baterię i sterownik
(dostępne na innych naszych aukcjach)
Kupując zestaw do konwersji otrzymujesz silnik zapleciony w kole o wybranej przez Ciebie średnicy z zakresu 24’’ - 29‘’. Wszystkie wtyczki od komponentów są gotowe do połączenia bez konieczności lutowania, zaciskania czy używania jakichkolwiek specjalistycznych narzędzi.
Samodzielna instalacja zestawu na rowerze powinna zająć ok. 2-3 godzin osobie, która posiada podstawowe umiejętności majsterkowania. Montaż odbywa się przy pomocy narzędzi takich jak imbusy czy klucze płaskie (do odkręcenia koła) oraz specjalistycznych narzędzi, które dołączamy do zestawu - czyli klucz do przełożenia kasety i ściągacz do korb (do założenia czujnika PAS).
Film instruktażowy dostępny jest na moim kanale "ebiker” w serwisie youtube. W przypadku ew. problemów możesz skontaktować się ze sklepem w celu uzyskania pomocy.
E-bike z zestawem S-1000 to ciekawa alternatywa do szybkiego przemieszczania się po mieście. Nadaje się również poza miasto. Silnik elektryczny pozwala znacznie obniżyć koszty dojazdów do pracy w stosunku do skutera, motocykla lub tym bardziej samochodu. Średni koszt prądu potrzebny do przejechania 100 km to ok 1 zł.
E-bike to także ukłon w kierunku ekologii, gdyż silnik nie wydziela spalin i nie jest hałaśliwy. Możemy więc nim jeździć również po lesie.
E-bike oszczędza czas. Nie musisz stać w korkach na ulicach i możesz korzystać ze ścieżek rowerowych.
E-bike to doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą bez większego wysiłku przemieszczać się po mieście, możesz więc zapomnieć o mokrej koszuli po dojeździe rowerem do pracy.
Zestaw do konwersji Twojego roweru na e-bike "Rapid S-1000” zawiera:
• sterownik Rapid C-1000
• silnik bezszczotkowy, przekładniowy Mxus zapleciony w kole z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową
• manetkę kciukową
• dwie klamki hamulcowe z czujnikami (na linkę) lub jeden czujnik magentyczny do hamulców hydraulicznych
• czujnik PAS montowany pod korbę
• wyświetlacz LCD z pilotem
• wiązkę przewodową z wtyczkami hermetycznymi
• klucz do odkręcenia kasety oraz ściągasz do korby
Sterownik Rapid C-1000
Główne zalety:
• sterowanie falą sinusoidalną - zapewnia większą kulturę pracy silnika niż kontrolery wysyłające sygnał blokowy; takie rozwiązanie nie powoduje odczuwalnych drgań a praca silnika praca jest bezgłośna,
• kontroler w szczelnej obudowie z hermetycznymi wtyczkami sygnałowymi - odporny na trudne warunki pogodowe i deszcz.
• Obsługa czujnika kadencji - wspomaganie pedałowania – niezbędna by Twój e-bike mógł legalnie poruszać się po drodze, a dodatkowo nie rezygnując z klasycznej jazdy na rowerze poruszasz się szybciej.
Programowanie sterownika:
Wysyłane sterowniki mają parametry ustawione pod odpowiedni rozmiar koła. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby zmienić standardowe ustawienia. Za pomocą pilota i wyświetlacza możesz ustawić:
• ogranicznik prędkości
• ogranicznik mocy
• tempomat
• sposób działania manetki (lub jej rozłączenie)
• napięcia odcięcia sterownika
• wielkość koła (20-29 cali) do poprawnego przeliczania prędkości
• oraz inne bardziej zaawansowane ustawienia
Prędkość maksymalna po zdjęciu blokady: około 50 km/h bez pedałowania
Maksymalny prąd: 22A
Nominalne napięcia zasilania: 48V
Sterownik jest w pełni programowalny za pomocą wyświetlacza LCD, działa w dwóch trybach:
• wspomaganie pedałowania - czujnik PAS zamontowany na korbach wykrywa ruch korb i za każdym razem kiedy pedałujemy, silnik uruchamia się i pracuje z mocą jaką mamy ustawioną na wyświetlaczu, czyli im wyższy program mamy włączony (w skali 1-5) tym większe wspomaganie (prędkość) przy tej samej sile pedałowania.
• Jazda na samej manetce - bez pedałowania
Oba tryby mogą działać jednocześnie, tzn. możemy jechać na wspomaganiu pedałowania i w dowolnej chwili użyć manetki.
Silnik
Silnik zapleciony w kole z mocowaniem na kasetę i tarczę hamulcową. Felga nadaje się zarówno do hamulców tarczowych, jak i V-brake’ów. Silnik posiada układ planetarny, przez co idealnie nadaje się do miasta, gdzie musimy często ruszać i hamować.
W silniku wbudowany jest czujnik temperatury, przez co przy bardzo intensywnej jeździe w trudnym terenie dostaniesz na wyświetlaczu informację o konieczności chwilowego zmniejszenia biegu (pozwala chronić silnik przed ew. przegrzaniem).
S-1000 to najlżejszy z oferowanych przez nas silników. Będzie to zapewne przydatna informacja dla osób, które po zakończeniu jazdy wnoszą rower na wyższe piętra (sam silnik waży tylko 4,2 kg.)
![]()
Hamulce
Dwie klamki hamulcowe z czujnikami (do hamulców na linkę) lub jeden czujnik magentyczny do hamulców hydraulicznych (lub do hamulców na linkę, jeśli chcesz zachować swoje obecne klamki hamulcowe). Podaj w zamówieniu, którą opcję wybierasz.
Hamulce podczas hamowania w ułamku sekundy wysyłają informację do sterownika, aby silnik dalej nie przyspieszał.
W przypadku czujnika hamulcowego okrągły magnes naklejamy pod klamką hamulcową blisko czujnika (zakończenie z czarnym prostokątem widoczne na zdjęciu), który montujemy na kierownicy przy klamce hamulcowej. Przy naciśnięciu hamulca magnes odsuwa się od czujnika, a sterownik otrzymuje sygnał, aby silnik nie przyspieszał.
Czujnik PAS montowany pod korbę
Czujnik PAS (Pedal Assistance System) lub inaczej
czujnik kadencji, jest obowiązkowym elementem w rowerach elektrycznych w krajach unii europejskiej. Czujnik umożliwia automatyczne uruchomienie wspomagania silnikiem w chwili pedałowania.
Czujnik kadencji składa się z dwóch elementów: tarczy z magnesami oraz czujnika z uchwytem. Czujnik montowany jest pod nakrętką suportu. Tarcza z magnesami pasuje do suportu na kwadrat.
Czujnik posiada 8 punktów pomiaru.
Wyświetlacz LCD z pilotem:
Wyświetlacz pozwala na stałą kontrolę nad parametrami i temperaturą silnika, możliwość szybkiego przełączania pomiędzy zaprogramowanymi trybami (np. miasto, off-road). Z wyświetlacza dowiesz się też jakie są:
• stan naładowania baterii w woltach (V)
• prędkość w km/h lub mph
• przebieg w km lub milach
• długość trasy w km lub milach
• czas trasy w sekundach/minutach
• aktualna używana moc w Wattach (W)
• aktualny poziom wspomagania pedałowania (w skali 1-5)
Wyświetlacz połączony jest z pilotem, który montujemy na kierownicy i zmieniamy nim poziom wspomagania, uruchamiamy tempomat, włączamy podświetlenie wyświetlacza oraz zmieniamy pozostałe funkcje.
Uwaga: Zestaw jest zaprogramowany na ustawowe wartości prędkości i mocy (25km/h i 250W mocy). Zdjęcie blokady lub ustawienie jej na innym poziomie odbywa się poprzez menu na wyświetlaczu LCD i zajmuje 20 sekund. Blokada jest zdejmowana na stałe, ale można ją w dowolnym momencie przywrócić.
Wiązka przewodowa
Wiązka przewodową z wtyczkami hermetycznymi - dzięki dopasowanym wtyczkom w odpowiednich kolorach nie musisz nic lutować i przerabiać przewodów. Hermetyczne wtyczki dodatkowo chronią przewody przed wodą. Pozostałe części z zestawu również wyposażone są we wtyczki w tych samych kolorach co we wiązce. Masz więc pewność, że wszystkie przewody podepniesz we właściwe miejsca. Druga stronę wiązki podpinasz do sterownika.
Manetka
Używamy kciukowej manetki, którą montujemy na kierownicy, aby przyspieszać niezależnie od ruchu pedałów (jedziemy wtedy na rowerze jak na skuterze, bez konieczności pedałowania). Możemy również pedałować i użyć manetki okazjonalnie w dowolnej chwili np. przy wyprzedzaniu.
Manetkę podłączamy do wiązki przewodowej dopasowaną wtyczką z odpowiednim kolorem.
Zestaw nie zawiera baterii, torby oraz ładowarki, które znajdziesz na innych naszych aukcjach.
Towar wysyłany jest z Polski. Istnieje możliwość osobistego odbioru w Poznaniu przy ul. Garbary 64 (po wcześniejszym uzgodnieniu).
Za zamówienie otrzymasz paragon lub fakturę Vat na całą kwotę zamówienia.
![]()
Zdajemy sobie sprawę, że mogłeś nie mieć wcześniej okazji jeździć na e-bike'u, więc dajemy Tobie czas na testy. Jeżeli z jakichkolwiek powodów będziesz chciał wymienić zestaw na mocniejszy lub go zwrócić, masz na to aż 30 dni.
Jeżeli mimo poradnika wideo stwierdzisz, że nie potrafisz lub nie chcesz samemu montować zestawu możesz zwrócić się o pomoc do jakiegokolwiek serwisu rowerowego lub zamówić usługę montażu w naszym salonie.
Uwaga: Zachęcamy do zakupu baterii w naszym sklepie - masz wtedy pewność, że bateria i zestaw są odpowiednio do siebie dobrane pod kątem obciążenia, napięcia i konektorów (złączy). Do zestawu S-1000 pasują wszystkie baterie dostępne na innych naszych aukcjach.
Zestaw oraz inne towary z zamówienia otrzymasz zabezpieczone w takim kartonie.
Jeżeli masz pytania o ten zestaw, lub nie wiesz, który zestaw będzie odpowiedni do Twoich potrzeb skontaktuj się z nami,a chętnie pomożemy Tobie w wyborze. Możesz też odwiedzić nasz sklep w Poznaniu i przetestować przekonwertowany rower.
Przy składaniu zamówienia podaj w uwagach:- wielkość koła, na jakie mamy zapleść silnik (24''-29'')- rodzaj hamulców (otrzymasz 2 klamki na linkę lub 1 czujnik magnetyczny)
- napisz jeżeli masz inne mocowanie suportu na kwadrat (otrzymasz tarczę z większą średnicą)
514-510-513
hello@e-biker.pl
Przesyłki nadajemy w terminie 1-2 dni roboczych od otrzymania wpłaty.
Przesyłka kurierska
- Przesyłka Kurierska GRATIS!
Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.
![payu]()