Rama full suspension trail / am / enduro KROSS SOIL EX
Rama z roku modelowego 2018, używana mało intensywnie przez 3 sezony (około 150h jazdy).
Rama w komplecie z damperem Rock Shox Monarch R 190x51 mm (możliwość zmiany na Fox Float DPS za dopłatą), suportem, sterami maszynowymi, hakiem, zaciskiem sztycy i osią piasty na szybkozamykacz. Jest też możliwość kupna całego roweru widocznego na ostatnim zdjęciu za 7900 zł (Pike, kompletny SLX M7100, hamulce i manetka XT, sztyca OneUP 180mm, koła DT, opony WTB, kokpit Race Face Turbine z karbonową kierownicą).
Rozmiar L, kąty 66 / 75', reach 456 mm, rura podsiodłowa 470 mm - ja mam 175 cm i była super, dla wyższych osób też będzie OK. Regulowana geometria dzięki dwóm rodzajom dolnego linka (oba dołączam w komplecie z ramą) - idealnie nadaje się do zrobienia mulleta (tak też ją przez jakiś czas używałem i polecam, mocno dodatkowo "unowocześnia" geometrię i poprawia właściwości zjazdowe, które dzięki bardzo dobremu i efektywnemu zawieszeniu RVS od Krossa są naprawdę spore. Test roweru: https://www.1enduro.pl/test-kross-soil-ex-2018/
Dane techniczne:
- stery zintegrowane tapered IS42/52
- sztyca 30.9 mm
- oś piasty Boost 148x12 mm
- napęd 1x lub 2x (jest możliwość montażu przedniej przerzutki)
- suport PressFit BB
- zawieszenie z wirtualnym punktem obrotu RVS o skoku 130 mm
Rama w bardzo dobrym stanie, bez uszkodzeń w postaci wgniotów i pęknieć, lakier również w dobrym stanie, oczywiście znajdzie się kilka większych rys (głównie okolice suportu / chainstaya), ale to nieukniknione przy jeździe w terenie. Linki zawieszenia całe i bezproblemowe. Damper po serwisie, suport i stery bez luzów.