![]() |
|
Za niewygórowaną cenę możesz stać się właścicielem tego wspaniałego bolida SR3, rocznik 2010, z silnikiem 1340cc. Możesz wówczas cieszyć się nim na każdym torze wyścigowym i na każdej imprezie klubowej. Ten samochód SR3 RS ma bogatą specyfikację, która obejmuje:
✔︎ FIA specification head protectors
✔︎ Manually-activated Zero 360 gas fire extinguisher system
✔︎ Dunlop Slicks (70% condition)
✔︎ Passenger seat belts
✔︎ F1-type 6-speed Sequential Gear-shift system
✔︎ High-downforce Bi-plane rear wing
✔︎ High-downforce twin front dive planes
✔︎ High-downforce rear diffuser
✔︎ Le Mans-style rear view mirrors
✔︎ 280mm Brake upgrade (Front)
✔︎ Clear rear light lenses
✔︎ Single-adjustable bespoke mono-tube shock absorbers
Dwuosobowe nadwozie space-frame ze stali węglowej malowanej proszkowo, z klatką bezpieczeństwa zgodną z Testem Struktury Bezpieczeństwa Samochodów Sportowych FiA. Przednia strefa zgniotu jest wykonana z aluminium i ma strukturę plastra miodu – również jest zgodna z Testem Struktury Bezpieczeństwa Samochodów Sportowych FiA. Zdejmowane, skierowane ku przodowi mocowania nadwozia. 54-litrowy aluminiowy zbiornik paliwa wypełniony pianką, zamontowany za kierowcą w klatce bezpieczeństwa. W pełni regulowany układ hamulcowy. Pas bezpieczeństwa kierowcy zgodny z wymogami FiA. Silniki Radical Performance Engines: 1340cc 4-cylindrowy z podwójnym górnym wałkiem rozrządu, sucha misa olejowa z oddalonym zbiornikiem oleju. Chłodnica oleju i pompa elektryczna - do obiegu wody mającego zapobiec wygrzewaniu termicznemu. Wydajność silnika: 210bhp, 87.35 m/kg, 10,500 obrotów na minutę. Czterozaworowy silnik (zawory motylkowe 41 mm) z wtryskiem paliwa, z kompozytową skrzynką powietrza naporowego. Lekkie stalowe koło zamachowe z wielotarczowym sprzęgłem. Kolektor i tłumik ze stali nierdzewnej. Sześciobiegowa sekwencyjna poprzeczna skrzynia biegów. System napędowy który zawiera dyferencjał o limitowanym uślizgu, zależnym od obciążenia. Zmienne przełożenia oraz zintegrowany bieg wsteczny. Pompa oraz chłodnica oleju przekładni firmy RPE. W pełni regulowane zawieszenie Nik z przodu oraz tyłu - posiadające różnej długości wahacze, dorabiane zwrotnice, kute piasty z centralną śrubą, oraz wymienne cięgna stabilizatora. Pojedyncze, regulowane gwintowane amortyzatory. Czterotłokowe mechanizmy z przodu i z tyłu, 260mm×25mm, 30-łopatkowe wentylowane tarcze z przodu i z tyłu. Zamek centralny Radical, koła ze stopu aluminiowego – o średnicy 8"×15" z przodu i 10½"×16" z tyłu. Za zamówienie opony Dunlop typu slick. Złożona z sześciu części lekka karoseria z włókna szklanego z wykończeniem żelowym w jednolitym kolorze. Imię właściciela na boku kokpitu. Z przodu kompozytowy dyfuzor o dużej sile docisku ze zdejmowaną częścią przednią - wysoki, lekki pas przedni. Centralny układ chłodzenia hamulców połączony z obudowami chłodzącymi na hamulcach wykonanymi z włókna węglowego. Z przodu i z tyłu otwory w nadkolach. Lusterka wsteczne. Szybko rozłączny profil przedni kokpitu. Kompozytowe element boczne z systemem przepuszczania powietrza oraz wlotem grzejnika. Kompozytowe boczne fartuchy. Zdejmowana kompozytowa tylna część ze zintegrowanymi kratkami do zasysania powietrza i wentylacji. Dwupłaszczyznowy tylny spojler o dużej sile docisku z płytami tylnymi. Tylny hamulec i światła przeciwmgielne. Wytłaczane, kompozytowe siedzenia kierowcy i pasażera, z wysokimi krawędziami oraz regulowaną podstawą. Okolice deski rozdzielczej otoczone włóknem węglowym. Łatwa do odblokowania kierownica. Regulacja hamulca montowana przy desce rozdzielczej. Ciekłokrystaliczny wyświetlacz z cyfrowym wskaźnikiem biegów.
Samochód był rzadko używany – TYLKO na torze.
|
|
|
|
|