R3 FUEL - Cofnij czas, usprawnij proces spalania (1011362737)



Sprzedano za: 39,90 zł

Zakończona o 0:00 dnia 06.05.2010 r.

Kategoria: Dodatki do olejów i paliw
Lokalizacja: Łódź


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 1011362737


Opis

Obecnie na rynku globalnym jest wiele środków próbujących przywrócić/podnieść sprawność poszczególnych elementów auta.Specyfiki v3 GENERATION niczego nie próbują - ONE TO ROBIĄ. Opatentowana technologia Panther GP to nanotechnologia rzeczywista, a nie komercyjny wytrych do portfela klienta.

Zachęcamy do przeczytania opisu w całości, na końcu opisu komentarze użytkowników


Przedmiotem aukcji jest:

Specyfik do paliw v3 GENERATION o nazwie R3 FUEL usprawniający przebieg procesów spalania (PB, ON, BIOpaliwa) oraz rewitalizację stykających powierzchni metal-metal poprzez przywrócenie ich stref tarcia do stanów właściwych.

Działanie nasila się wraz z oczyszczaniem układu z niepożądanych pozostałości produktów spalnia oraz ze stopniowym tworzeniem się gładkich ,idealnie współpracujących powierzchni w miejscach tarcia metal-metal podczas ich pracy.

Środek tworzony w Rafinerii zgodnie z wymogami ÖNORM Z 1008 co świadczy o jego wysokiej technologii produkcji i najwyższej jakości produktu.
Opakowanie jest zabezpieczone przed ingerencją osób trzecich i zawiera:

- aplikator(y) ze specyfikiem
- dokładną instrukcję stosowania
- opis produktów Panther® v3 GENERATION


Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technologicznym i naukowym, produkty Panther® ewaluowały aby dziś uplasować się w na szczycie światowych rozwiązań z zakresu trybologii.

Dlaczego? - bo dziś technologia Panther doszła do rozwiązań jakie inni w warunkach laboratoryjnych może osiągną za kilkanaście lat. Obecnie większość dodatków uszlachetniających do olejów korzysta z rozwiązań które były jeszcze nieopatentowane w latach 90-tych i dawały możliwość wyrównania powierzchni metalowych, zmniejszenie chropowatości ale nie ich odbudowę do wartości fabrycznych.

Produkty v3 GENERATION to najnowsza i najbardziej zaawansowana naukowo odsłona rodziny Panther®GP. Oparte o kompozyty z posiadającymi formę odczytu ( lokalnego wzrostu temperatury ) molekułami GP zawierające kilkaset podskładników uaktywniających i podtrzymujących zespół bardzo skomplikowanych zjawisk fizykochemicznych. Technologia Panther była pierwszym w świecie wprowadzonym w życie, przykładem wykorzystania zjawiska tarcia do trwałego uszlachetnienia powierzchni metalowych na styku ich tarcia przy zastosowaniu odpowiednich specyfików. Obecnie jako jedyna ( dotyczy wybranych produktów v3 GENERATION) w tak zaawansowany sposób powoduje dodatkowo trwałą ich odbudowę do wartości fabrycznych. Wszystko osiągnięto na przełomie lat badań dzięki zespołom naukowców Europy i Azji z dziedzin fizyki, chemii, trybologii pod kierownictwami prof. D.N. Garkunova oraz prof. G.P.Shpenkova - konsultanta naukowego firmy Panther LTD, wynalazcy sposobu produkcji podstawy bazowej.
Uwaga: Istotny jest fakt że prod ukty v3 GENERATION są w małych dawkach i nie zawierają smarów ani wypełniaczy.

image10

Cząsteczki preparatów v3 GENERATION są prawie 10-krotnie mniejsze od porów filtra paliwa. Same molekuły GP/AP których w specyfiku są miliony, można obejrzeć jedynie przy zastosowaniu technik pomiarowych i powiększenia do 29 501 9381 razy.



Zdjecie: Sfotografowane molekuły GP w powiększeniu 29 501 9381
zdjęcie wykonane za kwotę kilku tysięcy dolarów na zlecenie firmy Panther - ZAKAZ KOPIOWANIA


Panther® R3 FUEL,
co go wyróżnia?


R3 FUEL w skrócie zawiera pakiet aktywny, kompozyt z molekułami AP+, całościowo zawiera kilkaset podskładników, w tym nowoczesne modyfikatory tarcia. Nie zawiera smarów ani wypełniaczy.

  • Pakiet aktywny uruchamia szereg bardzo skomplikowanych procesów fizykochemicznych w wyniku których nastąpi zabezpieczenie podłoży przed substancjami agresywnymi, efektywniejsze odprowadzanie ciepła z nadmiernie nagrzanych miejsc tarcia. Usuwanie, dopalanie oraz odprowadzanie produktów smołowych które w wyniku przemiany będą wydalane w postaci sadzy. Preparat nie zawiera składników agresywnych tak więc nie powoduje gwałtownego odrywania się skupisk tylko ich wymywanie i dokładne dyspergowanie (rozłożenie skupisk na cząsteczki pierwotne), eliminując tym samym groźbę zatkania filtrów czy innych elementów przelotowych.
  • Dzieje się tak ponieważ nowe powłoki na powierzchniach trących są tworzone i strukturalnie wiązane tylko z "surowym" podłożem metalu.W procesie tworzenia się nowych warstw uczestniczą również metaliczne cząsteczki ścieru (ubytki powstające na bieżąco w wyniku tarcia elementów układu).Przywierą one do molekuł AP+ i w wyniku zmiany potencjału (zjawisko ang.SELECTIVE TRANSFER) oraz sił tarcia zostają ponownie wkomponowane w inne miejsca wyrw i ubytków - jest to ewenement w skali światowej.

Aplikowanie:

R3 Fuel aplikujemy do baku, a następnie tankujemy minimum 30-50 L paliwa.Specyfik będący formą zawiesiny, osiada w tzw. rezerwie. W wyniku ruchu paliwa w układzie na bieżąco część specyfiku miesza i łączy się z paliwem wywołując skomplikowane procesy fizykochemiczne. Powoduje rewitalizację/odnowę stykajacych się powierzchni tarcia, polepszenie charakterystki i smarności paliwa oraz przeciwdziała jego wysuszaniu. Całościowe efekty to okres 10 000 km od zaaplikowania przy stałym stosowaniu, 5000 km przy profilaktycznym. Nie stosować częściej niż co 3000 km i nie zwiększać jednorazowo dawki.

Korzyści z zastosowania
v3 Generation R3 FUEL

- dotyczy pełnej zakończonej obróbki tj. 1500km
Paliwo PB, ON, Biopaliwa (wszystkie silniki czterosuwowe - benzyna,diesel)
  • Rewitalizacja/odnowa porysowanych, zmatowiałych, powierzchni metal-metal na styku ich tarcia, w czasie pracy mechanizmów. Dotyczy wszelkich elementów w układzie zasilania które mają styczność z paliwem (PB, ON, biopaliwa) i w których zachodzi zjawisko tarcia. Następuje utworzenie strukturalnych powierzchni o 10 krotnie niższym współczynniku tarcia, bardziej odpornych na zabrudzenia i tzw. zakleszczenia (np. precyzyjnej aparatury wtryskowej). Zostaną odnowione górne powierzchnie ścian tłok-pierścień kompresyjny-cylinder które dzięki zmniejszonemu tarciu i lepszemu doszczelnieniu znacznie efektywnie współpracują i zapobiegają przenikaniu oleju do komory spalania.
  • Zapobieganie agresji wodoru (blokowanie mechanizmu zużycia wodorowego) - poprzez reakcję chemiczną z trącej powierzchni metalowej zostaje wyeliminowany wodór co zapobiega tworzeniu się nadżerek wodorowych którym towarzyszy łuszczenie warstwy wierzchniej, a w konsekwencji zmęczenie materiałowe. W miejsca wodoru w strukturę metalu wnikają molekuły AP z innymi składnikami specyfiku które tworzą strukturalną warstwę ochronną. Warstwy te można porównać do tworzonych w konwencjonalnym procesie technologicznym, gdzie powierzchnie w zaawansowanych przypadkach pokrywa się drogimi metalami szlachetnymi odpornymi chemicznie. Zapobieganie agresji cząsteczek wodoru na powierzchnie metalowe jest szczególnie ważne dla samochodów na autogaz (LPG, CNG) i w przypadku paliw spełniających dolne granice norm.
  • Usuwanie problemów związanych z instalacją gazową LPG - problemy te można skutecznie wyeliminować zastosując jednocześnie R3 FUEL do benzyny i R7 MaGProfessional do oleju silnikowego. Często w starszych silnikach benzynowych które uszczelnia nagar, po założeniu instalacji gazowej w krótszym lub dłuższym okresie zaczynają się pojawiać problemy, zarówno przy jeżdzie na gazie jaki i benzynie. Z powodu wyższej temperatury spalania gazu i braku właściwości konserwujących następuje gorsze chłodzenie komory spalania ,przegrzewa się denko tłoka,pierścienie często zostają "zakleszczone" w rowkach tłokowych ,przez co silnik zaczyna "brać olej".Zaczynają się problemy z odpalaniem na benzynie, falowanie obrotów i problem z ich utrzymaniem.W wyniku zachodzących przemian dochodzi do spadku kompresji i w dalszym przedziale czasowym następują różne komplikacje - szarpanie i spadek mocy ,problem z jazdą na benzynie ,"mułowacenie" na gazie.
  • Polepszenie smarności paliw - podniesienie smarności paliwa ma bardzo duży wpływ na eliminacje uszkodzeń wszelkich elementów (układy wtrysków, pompy itp.) przez które ono przepływa. Dzięki nowej formulacji opartej na nowych rozwiazaniach standardowe paliwo będzie znacznie wydajniej smarować, oczyszczać, chłodzić elementy w komorze spalania i zapobiegać uszkodzeniom całego układu, zarówno starszego jak i najnowocześniejszego. R3 Fuel poprawi gorszej jakości paliwo spełniające dolne granice norm.W większości przypadków nastąpi nieznaczny wzrost mocy silnika. W wypadku jeżdżenia na LPG samo odpalanie silnika na standardowym paliwie z R3 Fuel i jazda do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury +40°C pozwoli na uniknięcie stosowania zestawu lubryfikacyjnego do paliwa gazowego.
  • Katalityczne rozrywanie łańcuchów węglowodorowych i ich utlenianie - nastąpi zdecydowana poprawa procesów spalania. Paliwo (PB, ON, biopaliwa) będzie się pełniej spalać już przy stosunkowo niskiej temperaturze silnika. Zapobiegnie to wytwarzaniu się i osadzaniu produktów niepełnego spalnia które są powodem dużych zanieczyszczeń elementów w układzie paliwowym.Znacznie spadnie emisja HC (niespalone paliwo), NOx (tlenki azotu) i CO (tlenek węgla) co jest mierzalne przy pomocy analizy porównawczej spalin oraz testu z udziałem dymomierza. Wzrost oszczędności paliwa jest związany ze spadkiem HC. Na bierząco, w sposób bezpieczny nastąpi usuwanie, dopalanie i odprowadzanie przez układ wylotowy produktów smołowych (stare nagary) które w wyniku przemiany zostaną wydalone w postaci sadzy.
      Widoczne efekty to:
    • zmniejszenie dymienia, w wyniku znacznego dopalenia sadzy i jej dokładniejszego zdyspergowania
    • zmniejszenie toksycznosci spalin, w wyniku dopalenia pośrednich produktów spalania (niedopalone weglowodory, tlenek węgla)
    • zmniejszenie zużycie paliwa, w wyniku głębszego utleniania produktów spalania
    Najbardziej widocznym skutkiem złego spalania jest końcówka rury wydechowej, w większości przypadków po prostu jest czarna. Wraz z przejechanymi kilometrami i zmniejszaniem się zawartości toksycznych oraz oczyszczaniem się układu, rura wydechowa nie będzie pokrywać się już czarnym nalotem, będzie to wynik poprawnego procesu spalania. W wypadku dużego zanieczyszczenia układu paliwowego proces oczyszczania może trwać do 1000 km przebiegu.
  • Wspomaganie procesu powrotu do fabrycznego lub mniejszego zużycia paliw PB, ON, biopaliwa, CNG, LPG w wyniku przywrócenia fabrycznej sprawności poszczególnych elementów oraz bardzo dobrego przebiegu procesu spalania. W krótkich cyklach jazdy miejskiej (niedostatecznie dogrzany silnik), auto będzie jeździć płynniej, dynamiczniej nie powodując wzrostu spalania. Największe zmiany odczują zawodowi kierowcy jeżdżący bardzo dużo lub w trasach na tych samych, wcześniej sprawdzonych odcinkach. Już po przejechaniu 300-500 km na benzynie, pozytywne zmiany zostaną również odczuwalne po przełaczeniu na paliwo gazowe (LPG, CNG). UWAGA: Najlepsze efekty zmniejszenia spalania możliwe przy jednoczesnym zastosowaniu szerszego pakietu produktów np. układ paliwowy-silnik, układ paliwowy-silnik-skrzynia biegów, ze względu na wzajemne wspomaganie się - ogólną poprawę całościową, szczególnie w autach z większym przebiegiem gdzie przyczyną wzrostu zużycia paliwa są np tzw. lejące wtryski czy opory brudu wtartego w powierzchnie tarcia.
  • Nastąpi obniżenie temperatury - w wyniku obniżenia temperatury spalin i ich większej czystości wydłuży się żywotność układu wydechowego, katalizatorów itp. średnio o 25%
    Dodatkowo poprzez neutralizacje kwaśnych skroplin układ wydechowy będzie bardziej chroniony przed wewnętrzną korozją.
  • Oczyszczanie układu - paliwo w wyniku polepszenia jego charakterystyki będzie miało dużo lepsze właściwości penetrująco-czyszczące i smarujace. Będzie oczyszczać i smarować górną część cylindrów tworząc dodatkową warstwę ochronną pomiędzy zaworem, a gniazdem zaworu zapewniajac ich lepsze chłodzenie. W przypadku nieszczelności spowodowanej zakleszczeniem zapieczonych pierścieni uszczelniających, powinno nastąpić ich odblokowanie. Z komory spalania, pompy paliwa, gniazd zaworowych oraz zaworów będą powoli usuwane i dokładnie dyspergowane (rozpraszane) osady. Na bieżąco będą ulegać spaleniu nie powodując spalania stukowego. Obniży się zużycie precyzyjnej aparatury wtryskowej, szczególnie w dieslach gdzie często tworzą się niebezpieczne naloty - 50% awarii (zakleszczeń) to wynik zanieczyszczeń paliwa.
  • Bezawaryjność - poprawne działanie czystego układu znacznie wpłynie na podniesienie sprawności i bezawaryjność.
      Zapewni to:
    • Prawidłowe smarowanie i utrzymanie w czystości górnej części cylindrów, równomierną pracę obrotomierza.
    • Wysoką sprawność wtryskiwaczy (również ich odblokowanie) co zapobiegnie rozcieńczaniu oleju silnikowego paliwem. Rozcieńczony olej ma zdecydowanie mniejszą lepkość co ma niekorzystny wpływ na smarowanie silnika.
    • Prawidłowa pracę i zabezpieczenie pomp wtryskowych silników diesla.
    • Brak zapiekania lub odblokowanie świec zapłonowych co eliminuje groźbę zerwania ich gwintu przy odkręcaniu.
    • Wydłużenie trwałości katalizatora oraz sondy lambda w wyniku optymalnego procesu spalania.
    • Nie będzie dochodziło do przegrzewania gniazd i zaworów oraz zapiekania wtryskiwaczy.
  • Ekologia - w wyniku polepszenia procesów spalania zdecydowanie zmniejszy się emisja substancji szkodliwych takich jak CO do 50%, CO2 o około 12%, NOx o 40%, HC o 19% w zależności od rozwiązań konstrukcyjnych producenta auta.



Rekomendacje oraz niektóre badania i testy
przeprowadzone w Europie

  • Transport System Niemcy
  • Instytut Lotnictwa w Warszawie
  • Grundfos Dania
  • Wytwórnia Silników PZL-WSK Mielec
  • Max Nidermeier Niemcy
  • Eurospedytor
  • Rafineria Czechowice S.A
  • Natur-Energie-Technik Dosch & Stumpf Gbr Niemcy
  • MZK Żywiec
  • K & W MotorSport
  • Andoria MOT
  • Test-Auto J.Kubica
  • DUSTEK
  • Politechnika Opolska
  • Politechnika Gliwicka

  •     inne...


    Dodatkowym potwierdzeniem jest wiele testów produktów opartych na technologii Panther GP wykonywanych indywidualnie przez producentów.

    skrót opisu:

    Firma Transportowo-Usługowa
    Janusz Milczuszek
    ul.Orzeszkowej 11
    59-225 Chojnów


    ...zastosowałem Panther bezpośrednio przed wyjazdem ,w Chojnowie.Pierwsze objawy zauważyłem przy pierwszym tankowaniu - zmniejszyło się zużycie paliwa.Po przejechaniu 600 km zauważyłem poprawę dynamiki i elastyczności silnika. Pierwszy raz osiągnąłem na tym samochodzie średnie zużycie paliwa 8,6 l/100km! Wcześniej najlepszy wynik wynosił 9,3 9,5 l/100 km przy cwileniu pedału kiedy auto było nowe.
    Całkowity przebieg w teście wyniósł 3 tys. km ,jestem w trakcie dalszej eksploatacji auta...




    Zalecenia i przeciwwskazania stosowania
    produktów v3 Generation R3 FUEL


    • Preparaty przechowywać w temp. pokojowej i nie wyższej niż +40°C
    • Jednorazowo nie zwiększać aplikacji R3 Fuel i nie stosować częściej niż co 3000km.
    • Nie stosować jednocześnie z v3 GENERATION R8SC+ BATCH (pakiet paliwowy), odczekać 3000km.
    • W celu uzyskania najlepszych efektów stosować jednocześnie z R7 MaGProfessional do oleju silnikowego (obrabiany jest wtedy "dół" i "góra" silnika)


    Trochę historii:


    Prof. D.N. Garkunow oraz jego zespół naukowy (G.P.Shpenkov, W.J.Matioshenko, A.A.Poljakow) na podstawie wnikliwych obserwacji dokonał naukowego odkrycia nazwanego "zjawiskiem bezzużyciowości" (http://pl.wikipedia.org/wiki/Zjawisko_bezzu%C5%BCyciowo%C5%9Bci). Zaobserwowano że cząsteczki wyrwane z powierzchni roboczych można selektywnie przenosić na skutek ładowania elektrostatycznego i przy pomocy odpowiednich nośników. Zespół naukowy otrzymał od władz radzieckich "DYPLOM ZA ODKRYCIE nr 378" zaś odkrycie zostało zarejestrowane w PAŃSTWOWYM KOMITECIE WYNALAZKÓW Z.S.R.R. Ponieważ były to czasy "ŻELAZNEJ KURTYNY" zjawisko bezzużyciowości nie miało prawa wyjść na światło dzienne, rozpoczęto program wdrożenia go w zaawansowane techniki militarne na potrzeby Armii Radzieckiej, szczególnie w lotnictwie.


    W wyniku przemian gospodarczych w Europie Wschodniej naukowcy emigrowali do pracy w Instytucjach Naukowo - Badawczych na całym świecie. Dzięki szerokim kontaktom w środowisku naukowym doszło do spotkania z firmą Panther LTD która postanowiła wykorzystać zjawisko bezzużyciowości w przemyśle.W 1989r. firma wykorzystała w praktyce naukowe odkrycie. Prof. G.P. Shpenkov (http://shpenkov.janmax.com/briefbio.asp) opracował na potrzeby przemysłu, sposób produkcji specyfiku umożliwiającego wywołanie opisywanego zjawiska. W kilka lat później prof. G.P Shpenkov - konsultant naukowy firmy Panther LTD został członkiem Amerykańskiego Stowarzyszenia Trybologów (http://www.stle.org/index.cfm) zaś D.N.Garkunow otrzymał światowe wyróżnienie "Gold Medal 2005" (http://www.azom.com/news.asp?newsID=5228). Firma Panther LTD przejmując wszystkie dotychczasowe PATENTY stała się ich właścicielem. Ponieważ produkc ja specyfiku jest bardzo zaawansowana technologicznie, przy współpracy z Rafinerią Czechowice została opracowana i opatentowana technologia produkcji komponentu GP i P52 - molekularnych kompozytów uszlachetniających środki smarne oraz ciecze obróbcze. Wdrażana technika było tak przełomowa i ważna że część inwestycji w kwocie kilku milionów zł postanowił dofinansować Komitet Badań Naukowych Polskiej Akademii Nauk (Grant KBN nr 7 S201 010 05, nr umowy 0766/S2/93/05). W 1993r. producent rozpoczął działalność w zakresie promocji rynkowej komponentu nowej generacji pełniącego rolę stymulatora, który generuje i podtrzymuje zjawisko dzisiaj znane na świecie pod nazwą "Selective Transfer" (http://www.ntmdt.com/Publications/2006/download/publication812.pdf) oraz mechanizm blokowania wodorowego zużycia metalu (http://www.azom.com/details.asp?newsID=5228). Ze względu na dopiero rodzący się rynek w Polsce po upadku "bloku wschod niego" i hermetycznie zamknięty rynek zachodni, swoje działania firma postanowiła przenieść na rynek australijski.


    Dzisiaj do najnowszych produktów zalicza się wszystkie z serii v3 GENERATION zmniejszające chropowatość metalu poprzez jego wyrównanie i uszlachetnienie trwałą powłoką czy najbardziej zaawansowane, powodujące odbudowę powierzchni trących nawet do wartości fabrycznych o ile nie są one granicznie zużyte.


    Firma Panther współpracuje z wieloma firmami na świecie jednak nie jest powszechnie rozpoznawalna ponieważ działa na rynku dostawców technologii i komponentów potrzebnych do tworzenia produktów końcowych o zastosowaniu w przemysłach - ciężkim i lekkim, hutniczym, zbrojeniowym, lotniczym itp.


    Wynikiem szeroko zakrojonej współpracy naukowej jest dzisiaj umiejętność w praktyce wywołania przez specyfiki między innymi takich zjawisk jak blokowanie mechanizmu wodorowego zużycia metalu, uruchamianie skomplikowanych procesów katalitycznego spalania oraz bezinwazyjna odnowa - odbudowa warstw zużytych powierzchni metalowych w wyniku wykorzystania ich wzajemnego tarcia.


    Opinie kupujących o naszej obsłudze i o produktach v3 Generation:

    Ostatnio zakupione na aukcjach
    - dotyczy R7 MaGProfessional, R3 FUEL, R6 GEAR, R8SC BATCH:


    KONTAKT

    tel.: 0-607-459-427
    e-mail: 3qpro@acomp.pl



    REGULAMIN

    1 - Osobom bez minimum 1ej czerwonej gwiazdki (tj. 5 pkt.) nie wysyłamy za pobraniem.

    2 - Jeśli życzysz sobie FVAT podaj niezwłocznie dane do niej.

    3 - Gdy adres wysyłki jest inny niż ten z allegro prosimy o szybkie podanie właściwego.

    4 - Na życzenie zakupy na kilku naszych aukcjach wysyłamy w jednej paczce.

    5 - Po zakupie otrzymacie Państwo informację z allegro na swój mail którą prosimy dokładnie przeczytać.



    RODZINA v3 GENERATION


    v3 GENERATION R3 FUEL
    - specyfik do układów paliwowych



    v3 GENERATION R6 Gear
    - specyfik do przekładni



    v3 GENERATION
    R7 MaGProfessional
    - specyfik do silników czterosuwowych,
    z turbo i bez



    v3 GENERATION
    R8SC Batch i R8SC+ Batch
    - specyfiki (rozszerzenia) do olejów i paliw




    Dodano 2008-09-05 12:28
    Z uwagi na duże zainteresowanie oferowanymi produktami i pojawiające się pytania ,odpowiadamy.
    Produkty najbardziej zbliżone do Panther v3 GENERATION to produkty niemieckiego REWITEC
    Dodano 2008-09-11 20:22
    Producent specyfików jest obecny 15 lat na rynkach jako sprawdzony dostawca innowacyjnych "baz przeciwzużyciowych" które albo uzupełniają produkty innych albo są stosowane jako dodatki do wszelkich środków smarnych stosowanych np. w mechanizmach wysokoobciążonych.W lotnictwie mają one zastosowanie jako ochrona łożysk żyroskopu zaś np. w obróbce skrawaniem jako dodatek do cieczy chłodzaco-smarujących wykorzystywanych do obrabiania stali trudnoskrawalnych, zarówno kwasoodpornych jak i nierdzewnych.Producent posiada wszelkie dopuszczenia WUG oraz atest IMP który sklasyfikował wyroby jako "PRODUKT BEZPIECZNY"Ponadto jako nieliczny na świecie nawet posiada pozytywne opinie KLINIK DERMATOLOGII .
    Stosując produkty v3 GENERATION możesz być 100% pewnym że nie zaszkodzą one Twojemu silnikowi czy skrzyni.

    Dodano 2008-09-13 13:46
    Ze względu na złożoność i różnorodność składników, specyfiki są wyłącznie produkowane w RAFINERII przy udziale specjalnie pod to opracowanej indywidualnej technologii produkcji.
    Jedną z podstaw budowy warstw CERMET jest przede wszystkim gruntowne przygotowanie pod nie podłoży metalowych gdzie w miejscach tarcia zawsze występują podpowierzchniowe jony wodorowe.Jony te w wyniku tarcia i wysokiej temperatury z czasem zwiększają swoją objętość powodując rozsadzanie i w dalszym przedziale czasowym osłabienie warstwy wierzchniej.Zawarty PAKIET AKTYWNY w specyfikach v3 GENERATION wypiera jony wodoru blokując mechanizm "zużycia wodorowego metalu" i przygotowuje solidny grunt pod budowę powierzchni CERMET.Ma to kolosalne znaczenie dla strukturalnego wiązania i trwałości odbudowywanych powierzchni.Tylko solidny fundament zapewni że nawet wieżowiec się nie zawali.
    Specyfiki v3 GENERATION są wynikiem najnowszych udoskonaleń oraz testów które ukończono w 2007 roku.

    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.