OFERTA SKŁADA SIĘ Z 4. przedmiotów:
ZNAJDŹ WYRAZ W WYRAZIE – głoska r
Zestaw składa się z 96 kart. Na każdej karcie znajduje się zdjęcie oraz podpis do niego zawierający głoskę r. Zadaniem dziecka jest dobranie dwóch kart tak, aby w pierwszym wyrazie zawarty był wyraz drugi (np. strona –tron, brama– rama, robotnik – robot). Ćwiczenie to może wykonywać na przykładach łatwiejszych (z reguły drugi wyraz ukryty jest na początku lub na końcu wyrazu pierwszego) lub trudniejszych (z reguły drugi wyraz ukryty jest w środku wyrazu pierwszego).
Dziecko samo może sprawdzić, czy poprawnie wykonało zadanie – po odwróceniu dobrze dobranych kart zobaczy zabawny obrazek. Do tej czynności maluch może wykorzystać plastikowe pudełko, w którym znajdują się karty. Wtedy pary kart układa w niższej części pudełka, wkłada w nią drugą część pudełka i odwraca, by sprawdzić poprawność rozwiązania.
wydawnictwo: Harmonia
- objętość: dodatki
- 96 kart dwustronnych: plastikowe pudełko
Rerki.
Zabawy utrwalające głoskę R
Autor: Iwona Michalak-Widera
Książeczka zawiera 19 zestawów złożonych z dwóch plansz. Na każdej z plansz znajduje się dziewięć ilustracji, którym odpowiadają wyrazy z głoską "r" w sąsiedztwie spółgłosek i/lub samogłosek. Plansze są ułożone w kolejności od układów najłatwiejszych do wypowiedzenia, do najtrudniejszych.
Na pierwszej planszy każdego zestawu rysunki zostały podpisane na odwrotnej stronie. Dziecko powinno rozpocząć od nazwania ilustracji na danej planszy. W razie wątpliwości może ono odwrócić kartkę i przy udziale osoby dorosłej (terapeuty, rodzica, opiekuna) bądź - jeśli potrafi - samo odczytać podpis ilustracji, której nazwanie sprawiło mu trudność.
Drugą planszę każdego zestawu należy pociąć wzdłuż przerywanych linii. Otrzymane w ten sposób kartoniki można odwrócić ilustracjami do powierzchni biurka i wymieszać. Zadaniem dziecka jest odwracanie kartoników, nazywanie ilustracji, nakładanie ich na identyczne rysunki na planszach w książeczce i ponowne powtarzanie ich nazwy. Po zakryciu całej planszy kartonikami można wykorzystać widoczne duże napisy i zaproponować dziecku, by z pamięci wypowiadało słowa zawierające na przykład zbitkę spółgłoskową "dr-": dr-abina, dr-ugi, dr-ągal, dr-apać.
Zabawa jest okazją do powtórzenia zarówno wyrazów zawartych w książeczce, jak i wcześniej ćwiczonych z logopedą bądź zasłyszanych przez dziecko w otoczeniu.
Zabawowa forma książeczki powinna umilić dziecku wymagającą wielokrotnych powtórzeń terapię rotacyzmu.
Wydawnictwo: Unikat 2
Data wydania: 2013
ISBN: 978-83-62314-36-2
Format: 195x230, Stron: 40
Okładka: miękka
RADOSNE R – Ćwiczenia wspomagające
wywołanie głoski r i ją utrwalające
Autor: Jakub Skrzek
Książka ta jest kierowana do dzieci, które mają problemy z wymawianiem głoski „r”. Zawiera ona wiele ciekawych ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania są ułożone tak, by głoska najpierw była wymawiana w izolacji, a potem w sylabach, zbitkach spółgłoskowych, wyrazach i zdaniach. Ćwiczenia opierają się na prostych tekstach, a ich bohaterami są sympatyczne dzieci, zwierzątka i znane dzieciom przedmioty. Dodatkowo praca z książką wspiera rozwój grafomotoryczny i językowy dzieci.
Do książki dołączone są dwie gry. Jedna z nich to popularne i lubiane przez dzieci memory, druga to gra planszowa (bez ograniczeń wiekowych – wystarczy wziąć kilka guzików i kostkę, by bawić się i ćwiczyć wymowę „r”). Instrukcje do gier znajdują się w książce.
wydawnictwo: harmonia
- format: A4
- objętość: 68 stron
- oprawa: miękka
- dodatki: 2 gry
- ISBN: 978-83-7134-339-1
RERKI R, L – Zabawy z głoskami
Autorzy: Beata Dawczak, Izabela Spychał, ilustr. Krzysztof Spychał
„Rerki” to kolejna książka z serii „Szkoła poprawnej wymowy”. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 lat, które mają trudności z wymową głosek r, l. Zawiera wiele ćwiczeń wymagających od dziecka samodzielnego działania: rysunki, wycinanki, zaznaczanie ilości powtórzeń. Zadania te są dla malucha zabawą, a jednocześnie pomagają w nauce poprawnej artykulacji i zwiększają motywację do dalszej pracy.
Zadania ułożone są według zasad terapii logopedycznej: ćwiczenie wywołanej głoski następuje w sylabach, grupach spółgłoskowych, wyrazach i zdaniach, na końcu zaś w mowie spontanicznej dziecka. Ilustracje są kolorowe, zabawne i czasem zaskakujące, dzięki czemu umilają dziecku terapię.
Z książki mogą korzystać rodzice, logopedzi i nauczyciele przedszkolni oraz nauczania początkowego.
wydawnictwo: Harmonia
format A4
objętość 40 kolorowych stron
oprawa miękka
dodatki dyplom A4
ISBN 978-83-7134-
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 1399 1000 0023 2473 1468
TEL 32 219 23 93 32 327 74 72