MXU 550i IRS / T3b
MXU 550i IRS – dla tego quada nie ma złego terenu. Dzięki napędowi na cztery koła i niezależnemu zawieszeniu, poradzi sobie w każdej sytuacji. Co ważne, można nim legalnie poruszać się po drogach publicznych, gdyż posiada homologację drogową L7e.
Mocny, prawie 40-konny silnik, automatyczna skrzynia biegów, wtrysk paliwa, hamulce tarczowe – to wszystko sprawia, że MXU 550i prowadzi się wyjątkowo łatwo i lekko, a tak potrzebna w terenie niezawodność stoi na najwyższym poziomie. Jak to w Kymco.
DANE TECHNICZNE
- Wymiary [dł./szer./wys. (mm) 2205/1205/1265
Rozstaw osi (mm) - 1297
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) - 356
Silnik - 4-suwowy
Poj. skokowa (ccm) - 501
System chłodzenia - ciecz
Układ zasilania - wtrysk
Moc (KM) - 31
Przełożenie skrzyni biegów - L/H/N/R/P
Zbiornik paliwa (L) - 16,5
Przeniesienie napędu - CVT ; 4×4 ; wał kardana
Rozmiar opon przód - 25 x 8-12”
Rozmiar opon tył - 25 x 10-14”
System hamulcowy – typ (przód/tył) - 2 x tarcza / tarcza
Układ hamulcowy – średnica (mm) - 202 / 200
Homologacja na hak - tak
Dostępna kolorystyka - czerwony.
Homologacja drogowa - tak (2 osoby)
Euro 4