Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
Autorzy: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2020
ISBN: 978-83-283-7624-3
Format: 158x235
Stron: 280
Cena okładkowa ebooka: 39.90 zł > cenę promocyjną znajdziesz na naszej aukcji!
WERSJA CYFROWA: EBOOK
Formaty: PDF, EPUB, MOBI
Opanuj Pythona od strony praktycznej!
- Poznaj konstrukcje języka Python
- Naucz się stosować je w praktyce
- Wykorzystaj standardowe biblioteki
- Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć!
Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.
- Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi
- Podstawowe informacje na temat języka i programowania
- Typy danych, zmienne proste i tablicowe
- Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli
- Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach
- Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo
- Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych
- Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków
- Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
- Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry
Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!
-------
UWAGA :: EBOOK DOSTARCZANY JEST W POSTACI CYFROWEJ. PLIKI POBIERZESZ TYLKO I WYŁĄCZNIE Z BIBLIOTEKI NA KONCIE ALLEGRO (WYMAGANA PRZEGLĄDARKA WWW). EBOOKA NIE DOSTARCZAMY MAILEM.
Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj również, że aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków i nie daje możliwości pobierania ebooków. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Dostępne formaty ebooka są podane w opisie tytułu.
Aby pobrać ebooka zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do zakładki "moje konto", następnie "moje zakupy", tam znajdziesz zakładkę "Ebooki" i "Moja półka". Ebook będzie dostępny w momencie zatwierdzenia płatności przez nasz system.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.
-------
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej.