Witam, mam dziś do zaoferowania klucz do gier Back to the Future: The Game, Sam & Max: Devil’s Playhouse, Poker Night at the Inventory, Wallace & Gromit’s Grand Adventures, Puzzle Agent, Puzzle Agent 2, Hector: Badge of Carnage na platformę STEAM. Klucz jest NOWY i NIEUŻYWANY! Aktywujesz go na SWOIM koncie STEAM! Nie jest to tani dostęp do cudzego konta na które logują się tysiące ludzi w ciągu minuty, i z którego gra zniknie po dniu!
!!UWAGA!! GRY TELLTALE ZOSTAŁY USUNIĘTE ZE STEAMA Z POWODU BANKRUCTWA TELLTALE! MOŻLIWE ŻE TO OSTATNIA SZANSA ZAKUPU ICH W WERSJI STEAM W TEJ CENIE! !!UWAGA!!
Proszę o przemyślane zakupy ponieważ PRODUKTY CYFROWE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI! W razie wątpliwości proszę o kontakt poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu".
Back to the Future to epizodyczna przygodówka, będąca adaptacją serii popularnych filmów fantastyczno-naukowych, znanych w naszym kraju pod tytułem Powrót do Przyszłości. Gra nie jest jednak interaktywną wersją filmowych wydarzeń, ale ich kontynuacją. Za tytuł odpowiedzialne jest studio Telltale Games, które na koncie ma takie cykle jak Sam and Max, Wallace and Gromit czy Tales of Monkey Island.
Gra opowiada o perypetiach dwójki przyjaciół - amerykańskiego nastolatka Marty’ego McFly’a oraz szalonego naukowca Emmetta „Doc” Browna. Największym wynalazkiem tego drugiego jest wehikuł czasu pod postacią samochodu DeLorean DMC-12. Nietypowy duet wykorzystuje niezwykłą maszynę do podróży w czasie, odwiedzając zarówno przeszłość, jak i przyszłość. Historia zaczyna się sześć miesięcy po zakończeniu filmowej trylogii. Marty otrzymuje wiadomość od doktora, który zaginął gdzieś w kontinuum czasoprzestrzennym i nie wahając się długo, postanawia wyruszyć mu na ratunek.
Back to the Future to podzielona na odcinki gra przygodowa. Zabawa polega na eksplorowaniu lokacji, prowadzeniu konwersacji, zbieraniu przedmiotów i wskazówek oraz rozwiązywaniu zagadek. Zgodnie z duchem filmowych pierwowzorów rozgrywkę uatrakcyjniają też nieoczekiwane zwroty akcji. Gra dzieli się na kilka samodzielnych epizodów. Każdy z nich można rozegrać bez znajomości pozostałych, choć ukończenie całej serii we właściwej kolejności daje znacznie większą satysfakcję.
Produkcja działa na autorskim silniku graficznym Telltale Games i oferuje kolorową grafikę o nieco kreskówkowym stylu. Trzeba przy tym podkreślić, że strona wizualna jest zdecydowanie bardziej realistyczna niż oprawa, jaką serwowały poprzednie pozycje tego studia. W grze głosu użyczył między innymi znany z filmowego pierwowzoru Christopher Lloyd, a w pracach nad fabułą zaangażowany był scenarzysta trylogii Bob Gale.
Sam & Max: The Devil’s Playhouse to kolejna odsłona serii humorystycznych gier przygodowych ukazujących się w formie odcinkowej. Za produkcję odpowiada studio Telltale Games, twórcy m.in. Tales of Monkey Island, serii Bone oraz dwóch poprzednich sezonów Sam & Max.
Akcja tego sezonu rozpoczyna się w chwili, kiedy królik Max w tajemniczych okolicznościach nabywa potężnych zdolności parapsychicznych. To przykuwa uwagę galaktycznego goryla Skunk'apa, który postanawia wykorzystać te moce na własny użytek. Wzorem poprzednich części, wszystkie wydarzenia opowiedziane są w humorystyczny sposób. Poziomem absurdalnego poczucia humoru trzeci sezon dumnie kontynuuje tradycje cyklu, wprowadzając elementy takie jak żywy mózg bez ciała czy wspomniana gigantyczna małpa z kosmosu. Do tego regularnie pojawiają się czarno-białe sceny przerywnikowe inspirowane starym serialem telewizyjnym Twilight Zone (w Polsce emitowanego jako Strefa Mroku), w których narrator przejętym głosem tłumaczy sekrety fabuły.
The Devil’s Playhouse to klasyczna przygodówka, w której większość czasu spędzamy na rozwiązywaniu problemów logicznych, zwiedzaniu lokacji, kolekcjonowaniu przedmiotów i prowadzeniu rozmów. Podczas zabawy gracze muszą zbierać specjalnie zmodyfikowane zabawki, które wyposażają Maxa w zestaw mocy parapsychicznych, pomocnych przy rozwiązywaniu zagadek. Skorzystamy m.in. z przewidywania przyszłości, teleportacji, metamorfozy własnego ciała oraz czytania w myślach.
Poker Night at the Inventory to tytuł traktujący o kartach, a dokładniej o ponadczasowej grze w pokera. Stworzyło go studio Telltale Games, znane przede wszystkim ze świetnych gier przygodowych. Nie jest to pierwsze podejście tego zespołu do tematu gier karcianych, bowiem już w 2006 roku stworzył on grę o nazwie Telltale Texas Hold’em. Jednak w Poker Night at the Inventory obok samej gry w pokera największą atrakcją jest możliwość zasiadania przy jednym stole z bohaterami znanymi z przygodówek Telltale Games oraz popularnej gry studia Valve – Team Fortress 2.
W Poker Night at the Inventory spotykamy zatem takie indywidua jak Max z gry Sam & Max, Tycho z gry Penny Arcade, Strong Bad z gry o takim samym tytule (postać znana także z komiksu Homestar Runner) oraz Heavy z Team Fortress 2. Celem, jaki przyświecał twórcom, było pokazanie, co tak zwariowane postacie mogą robić w wolnym czasie, kiedy nie odgrywają swoich ról we wspomnianych wcześniej tytułach. Padło na pokera, którym według twórców z pewnością zainteresowaliby się wszyscy czterej bohaterowie.
Gra oferuje coś więcej niż tylko karty. Doborowa obsada sprawia, że sam poker schodzi na dalszy plan, a pierwsze skrzypce zaczyna grać specyficzny humor, do jakiego zdążyło nas już przyzwyczaić studio Telltale Games. W grze obecna jest masa dialogów, w tym specyficzne dla każdego z bohaterów powiedzonka, a także system, który sprawia, że każda z postaci dynamicznie reaguje na zaistniałą sytuację, dostosowując do niej swój styl gry oraz odzywki. Dzięki temu każdorazowe włączenie Poker Night at the Inventory wiąże się z nowymi doznaniami płynącymi z gry. Panowie z Telltale Games postarali się również, żeby gracz czuł się przy stole, jakby obcował z kumplami. Nie pozwolili jednak zapomnieć, że tymi kumplami są socjopaci i urodzeni mordercy, dzięki czemu nigdy nie wiadomo, jak potoczy się kolejna partyjka pokera.
Wallace & Gromit’s Grand Adventures to zrealizowana w konwencji point & click gra przygodowa, wyprodukowana przez firmę Telltale Games. Ekipa ta zasłynęła wcześniej autorstwem projektów z cyklu Sam & Max i zachęcona sukcesem tejże serii już na wstępie zapowiedziała, że tak jak perypetie pary zwierzęcych detektywów, tak i opisywany tytuł doczeka się dystrybucji w formie epizodycznej.
Grand Adventures stanowi luźną adaptację animowanych filmów krótkometrażowych, tworzonych przez brytyjskie studio Aardman Animations. Fabuła opowiada o losach wynalazcy Wallace’a oraz jego wiernego psa Gromita, którzy każdego dnia stają przed obliczem niecodziennych, trącących absurdem problemów. Autorzy wirtualnych przygód dwójki bohaterów starali się zawrzeć w swoim przedsięwzięciu humor ze srebrnego ekranu, jak również upodobnić wizualną stronę gry do oprawy kinowej. W tym celu zmodyfikowali silnik 3D z drugiego sezonu przygód Sama i Maksa i sprawili, że widoczne na ekranie postacie oraz ich otoczenie przypominają obiekty wykonane z plasteliny. Sposób poruszania się Wallace’a i Gromita naśladuje z kolei technikę poklatkową, stosowaną w produkcji filmów animowanych. Pod względem interfejsu i pracy kamery Grand Adventures przypomina natomiast wcześniejsze projekty Telltale Games, dając jak zwykle możliwość wcielenia się w obu pierwszoplanowych bohaterów.
Prócz tego scenarzyści gry pokusili się o naszpikowanie fabuły licznymi żartami słownymi i sytuacyjnymi, powstałymi przy stałej współpracy z zespołem Aardman. Dodatkowo każdy odcinek projektu Wallace & Gromit’s Grand Adventures stanowi odrębną część historii i nie wymaga pełnej znajomości poprzednich epizodów.
Puzzle Agent to przygodówka autorstwa Telltale Games, studia znanego z epizodycznych gier przygodowych takich jak Tales of Monkey Island czy seria Sam & Max.
Wcielamy się w tytułowego Agenta, który zostaje wysłany do stanu Minnesota w celu przeprowadzenia dochodzenia w sprawie dziwnych zdarzeń trapiących miasteczko Skoggins. Oczywiście, mieścina ta kryje mroczny sekret, a jej mieszkańcy spiskują, by prawda nie wyszła na jaw.
Puzzle Agent jest dosyć nietypową przygodówką. Prowadząc dochodzenia odwiedzamy kolejne lokacje i prowadzimy rozmowy z mieszkańcami miasteczka. Jednak same zagadki mają postać samodzielnych wyzwań logicznych w stylu popularnej na NDS serii Professor Layton. Każda taka zagadka poprzedzona jest scenką wprowadzającą, a po jej rozwikłaniu nasze dokonania zostają ocenione według kryteriów takich jak ilość błędów czy też użytych podpowiedzi. Przykładowo, jednym z zadań jest ustalanie po wysłuchaniu zeznań uczestników zdarzenia, kto wygrał zawody Kobiecej Ligi Siłowania na Rękę. Puzzle Agent wyposażony został ponadto w ciekawy system podpowiedzi. Naszemu agentowi w myśleniu pomaga żucie gumy i tylko w takim stanie możemy liczyć na to, że gra pomoże nam w razie „utknięcia”. Paczki z gumą zostały na szczęście rozrzucone po lokacjach, więc nie ma większych problemów z jej dostępnością.
Za nietypową oprawę graficzną odpowiada rysownik Graham Annable. Jest to były pracownik Telltale Games, który obecnie zatrudniony jest w firmie Laika (odpowiedzialnej m.in. za film Koralina). Artysta nie kryje, że jako jedno z głównych źródeł inspiracji przy tworzeniu Puzzle Agent posłużyły dokonania braci Coen, zwłaszcza pełen czarnego humoru film Fargo.
Puzzle Agent 2 to przygodówka autorstwa Telltale Games, czyli studia znanego z epizodycznych gier przygodowych takich jak Tales of Monkey Island, Back to the Future czy seria Sam & Max.
Tytułowy agent jakiś czas temu rozwiązał zagadkę dziwnych zdarzeń trapiących miasteczko Skoggins i po długim śledztwie odkrył mroczny sekret jaki kryła ta mieścina. Teraz jednak musi ponownie powrócić do tego miejsca i zmierzyć się z nową tajemnicą.
Puzzle Agent 2 jest przygodówką o bardzo rozbudowanym wątku logicznym. Podczas dochodzenia odwiedzamy kolejne lokacje i prowadzimy rozmowy z mieszkańcami miasteczka. Jednak same zagadki mają postać samodzielnych wyzwań logicznych w stylu popularnej na NDS serii Professor Layton. Każda ze z nich poprzedzona jest scenką wprowadzającą, a po jej rozwikłaniu nasze dokonania zostają ocenione według kryteriów takich jak ilość błędów czy też użytych podpowiedzi. Puzzle Agent wyposażony został ponadto w ciekawy system pomocy. Naszemu agentowi myślenie ułatwia żucie gumy i tylko z nią w ustach możemy liczyć na to, że gra pomoże nam w razie „utknięcia”. Paczki z gumą zostały na szczęście rozrzucone po lokacjach, więc nie ma większych problemów z jej dostępnością.
Gra posiada nietypową dwuwymiarową oprawę graficzną, za którą odpowiada rysownik Graham Annable. Jest to były pracownik Telltale Games, który obecnie zatrudniony jest w firmie Laika (odpowiedzialnej m.in. za film Koralina).
Hector: Badge of Carnage to zwariowana przygodówka, która łączy kreskówkową grafikę z wulgarnym i brutalnym, ale jednocześnie bardzo zabawnym humorem. Grę wyprodukowało irlandzkie studio Straandlooper.
Tytułowy Hector to zmęczony życiem policjant strzegący ulic niewielkiej mieściny znanej jako Clappers Wreake. Pewnego dnia, ciężko uzbrojona banda bierze jako zakładników wszystkich stróżów prawa w okolicy poza samym Hectorem. By ocalić swoich przyjaciół nasz bohater będzie musiał spełniać dziwacznie żądania przestępców. Wśród ich poleceń znajdą się perełki typu – „odwiedź sex shop”, „przywal żebrakowi łomem”, „wrzuć narkomana do kartonowego pudełka” czy „paraduj po ulicy z damską torebką”. Jak widać, fabuła nie sili się na powagę. Cała opowieść przesycona jest pełnym wulgaryzmów sarkastycznym humorem, który nie uznaje żadnych świętości. Twórcom uszło to na sucho, ponieważ zawarte w grze żarty są najzwyczajniej w świecie bardzo zabawne i potrafią rozśmieszyć nawet największego ponuraka.
Hector: Badge of Carnage to klasyczna przygodówka. Zabawa polega więc głównie na zwiedzaniu lokacji, prowadzeniu rozmów, zbieraniu przedmiotów i wskazówek oraz rozwiązywaniu zagadek. Autorzy przygotowali osiemnaście lokacji, które zamieszkuje ponad dwadzieścia barwnych postaci. Ukończenie przygody zajmuje kilka godzin.
Gra posiada ładną dwuwymiarową grafikę utrzymaną w mocno kreskówkowym stylu. Warstwę wizualną uatrakcyjniają często pojawiające się animowane scenki przerywnikowe.