Psychologia dziecka
Adrian Markowski
- Oprawa: miękka
- Ilość stron: 404
- Rozmiar: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788301145347
- Rok wydania: 2007
- Wydawnictwo: Naukowe PWN
- Stan: jak nowa
Znakomity podręcznik ukazujący znaczenie dzieciństwa dla funkcjonowania człowieka przez całe życie: * pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania dziecka; * wyczerpująco omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka; * wprowadza nowe, dotąd zupełnie w psychologii rozwoju nieobecne zagadnienia, jak: rola TV, komputerów i Internetu, porównania międzykulturowe; * ułatwia przyswojenie wiedzy dzięki wyróżnieniom istotnych treści, słowniczkowi pojęć oraz zaproponowanej literaturze dodatkowej. Podręcznik prezentuje kluczowe zjawiska rozwojowe charakterystyczne dla okresu dzieciństwa. Autor, jeden z najbardziej uznanych psychologów rozwojowych na świecie, przedstawia, co dzieje się w okresie dzieciństwa i jakie to ma znaczenie dla funkcjonowania w dalszym życiu. W komplementarny sposób omawia rozwój emocjonalny, poznawczy, poznawczo-społeczny oraz rozwój języka dziecka. Omawia ich znaczenie dla funkcjonowania w ciągu cyklu życia. Dzięki bogatemu materiałowi empirycznemu podręcznik pozwala na zrozumienie sensu zmian rozwojowych w różnych obszarach funkcjonowania [...]ążka jest przeznaczona dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych. Stanowi źródło rzetelnej wiedzy dla nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, a także dla lekarzy, pielęgniarek oraz rodzicó[...] o książce:Zestaw zagadnień, jakie autor podejmuje, składa się na podstawową wiedzę o rozwoju dziecka. Autor niezwykle trafnie dobiera problemy i potrafi je zwięźle przedstawić. Czytając książkę, odczuwa się z jak wielkim znawstwem autor prowadzi czytelnika: dokonuje autorskiego wyboru najważniejszych teorii i badań, dzięki czemu czytelnik zdobywa obraz rozwijającego się dziecka, a nie tylko zestaw faktów o rozwoju. Autor dba także o to, by dać czytelnikowi wiedzę aktualną: przywołać znaczące koncepcje klasyczne i ukazać ich wartość oraz przedstawić nowe sposoby wyjaśniania zjawisk rozwojowych.(z recenzji prof. Marii Kielar-Turskiej)
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
JAK NOWA
- Niezauważalne lub znikome ślady używania, które mogą obejmować nieuniknione następstwa użytkowania książki (mogące pojawić się m.in. w procesie przechowywania),
- delikatne zagięcie pojedynczej kartki,
- ledwie dostrzegalne zabrudzenie okładki lub pojedynczych stron.
Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.