Witajcie!
Jesteśmy Firmą która działa na szczecińskim rynku już od połowy lat 90-tych. Nasz sklep jest szeroko znany na szczecińskim rynku i cieszy sie dużą renomą. Naszą specjalnością są konsole telewizyjne Sony Playstation1/2/3, Xbox, Xbox360 i NIntendo Wii oraz konsolki przenośne sony PSP i Nintendo DS oraz wszelkie rodzaje Game Boy. W związku ze wzrostem zainteresowania ze strony klientów zakupami za pośrednictwem internetu zamierzamy skierowac część naszej oferty do tej grupy odbiorców.
Zapraszamy klientów ze Szczecina po odbiór osobisty. WAŻNE!!!Przed licytacją proszę telefonicznie ustalić termin odbioru!!
Proponujemy zakup doskonałej konsoli do gier i nie tylko...
Sony PlayStation 3 160GB
+
Kabel HDMI
![]()
Sprzedawany zestaw jest NAJNOWSZYM MODELEM z obudową w kolorze czarnym matowym!!!
![]()
Oferujemy Państwu do sprzedaży najnowszy model konsoli PlayStation3, z wbudowanym dyskiem twardym o pojemności 160GB. Jest to urządzenie które dostarcza rozrywkę całej rodzinie, ze względu na swoją wielofunkcyjność, wychodzącą daleko poza samo granie. Konsola Play Station 3 może służyć również jako odtwarzacz filmów (obsługiwane są płyty w formacie DVD bądź BluRay), muzyki oraz zdjęć. Dzięki najnowszemu oprogramowaniu, użytkownik otrzymuje również dostęp do prężnie rozwijającej się technologii 3D, mocno wspieranej przez twórców (wymagany jest oczywiście odpowiedni odbiornik). Jakość grafiki oraz moc obliczeniowa konsoli została podniesiona kilkunastokrotnie względem poprzedniej generacji, co pozwala cieszyć się grami w niespotykanej dotąd jakości. Wysokiej jakości kabel HDMI został również dołączony do zestawu. Konsola wyposażona została w bezprzewodowego pada, oraz odbiornik wi-fi, co eliminuje zbędne okablowanie i podnosi komfort grania. Wbudowana przeglądarka daje możliwość wygodnego korzystania z internetu, a w osobnej zakładce znajdziemy różne playery dzięki którym można oglądać filmy i seriale udostępniane całkowicie darmowo przez niektóre stacje.
Konsola PS3 posiada również bardzo rozbudowany sklep internetowy (Play Station Store) w którym, poza możliwością zakupienia gier oraz dodatków, znajdziemy liczne dema, filmy promujące nadchodzące tytuły, motywy do menu konsoli, tapety, oraz wiele wiele więcej. Darmowa aplikacja Play Station Home pozwala spotkać się z ludźmi poznanymi w grach na "wirtualnym podwórku" skąd możemy pójść na przykład zagrać w kręgle czy... obejrzeć zwiastuny nowych filmów w kinie(!). Urządzenie posiada wsteczną kompatybilność z grami z pierwszego PlayStation, zarówno podczas korzystania z oryginalnych płyt, jak i z kupionych przez Play Station Store wirtualnych odpowiedników. Konsola otrzymała też własny system sterowania ruchem Play Station Move (sprzedawany oddzielnie), dzięki któremu podnosi się realizm rozgrywki(dostępne są na przykład nakładki imitujące karabin!).
Specyfikacja techniczna
Konsola posiada możliwości multimedialne – możliwość odczytywania filmów na Blu-ray i DVD, muzyki i zdjęć z sieci lokalnej oraz nośników USB (np. pamięci przenośnej, dysków twardych, aparatów cyfrowych i odtwarzaczy muzyki). Istnieje możliwość podłączenia również kamery PS Eye. Znacznie rozwinięta w stosunku do poprzednich konsoli Sony została obsługa Internetu. Wbudowana przeglądarka internetowa umożliwia przeglądanie stron WWW, sieć PlayStation Network umożliwia granie w gry w trybie wieloosobowym, przechowywanie listy przyjaciół, granie w gry online oraz możliwość ściągania gier i innych materiałów z PlayStation Store. Obsługę konsoli i korzystanie z Internetu ułatwia możliwość podłączenia komputerowych myszek i klawiatur (kompatybilne są wszystkie na USB oraz większość na Bluetooth), aczkolwiek większość gier z nich nie korzysta. Wbudowane złącze Ethernet oraz obsługa sieci bezprzewodowych Wi-Fi umożliwiają łatwe podłączenie konsoli do Internetu.
Od 30 listopada 2008 dostępna jest klawiatura (w 8 wersjach językowych) zakładana na kontroler DualShock 3/Sixaxis przy pomocy specjalnego klipsa, komunikuje się z konsolą poprzez technologię Bluetooth oraz posiada własny port miniUSB do parowania z konsolą i ładowania. 11 grudnia 2008 roku ponownie po rocznej przerwie ruszyła otwarta wersja beta PlayStation Home. Procesor
Centralną jednostką obliczeniową konsoli jest procesor Cell zaprojektowany wspólnie przez firmy IBM, Sony i Toshiba. Składa się on z głównego 64-bitowego procesora PowerPC (tzw. "Power Processing Element" lub PPE) oraz siedmiu rdzeni typu "Synergistic Processing Elements" (SPEs). Taka architektura daje 1 rdzeń do uniwersalnego użytku oraz 7 użytecznych, wyspecjalizowanych rdzeni, które maja ograniczony dostęp do pamięci oraz posiadają inną architekturę niż rdzeń główny. Taki podział umożliwia specjalizacje rdzeni, czego efektem jest bardzo duża szybkość w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań[12]. Wydajność procesora Cell jest tak duża, że pierwszy superkomputer, zbudowany z użyciem tego procesora, okazał się najwydajniejszym komputerem na świecie (osiągając szybkość ponad 1400 teraflopów[13]), i jest ponad trzykrotnie szybszy niż poprzedni rekordzista (którego wydajność wynosi 460 teraflopów)[14]. Cell jest pierwszym procesorem który umożliwił osiągnięcie wydajności przekraczającej 1000 teraflopów[14].
Architektura Cella jest wydajna, ale wymaga innego podejścia do programowania niż popularne architektury używane w komputerach osobistych, co może być wyzwaniem dla programistów którzy wcześniej programowali tylko na PC. Programowanie Cella jest uważane za trudne[15], choć architektura Cella jest elastyczna i umożliwia projektowanie współpracy między rdzeniami używając najbardziej odpowiednich dla programisty mechanizmów[16], to wymaga wiedzy oraz wysiłku aby zarządzać współpracą między rdzeniami. Aby ułatwić te zadanie, IBM opublikował narzędzia ułatwiające automatyczne przystosowanie kodu do działania na wielu rdzeniach[15], co zwalnia programistę od ręcznego zarządzania podziałem na rdzenie (jednak wciąż wymaga pisania kodu z uwzględnieniem architektury procesora). Do użytku w grach konsola udostępnia sześć rdzeni, gdyż siódmy jest dezaktywowany, aby usprawnić produkcję (nawet gdy procesor opuści taśmę produkcyjną z niesprawnym jednym rdzeniem, może być użytkowany jako w pełni funkcjonalny), a ósmy zarezerwowano do obsługi systemu operacyjnego konsoli. Każdy rdzeń taktowany jest zegarem 3,2 GHz. Procesor działa w trybie in-order execution.
Charakterystyka PPE:
kontroler koordynujący pracę rdzeni SPE 512 kB pamięci podręcznej L2 32 kB pamięci podręcznej L1 dla instrukcji i 32 kB pamięci podręcznej L1 dla danych[17][18] jednostka wektorowa VMX (AltiVec) dwie operacje na cykl zegara przy podwójnej precyzji i osiem operacji przy pojedynczej precyzji obsługa SMT – możliwość jednoczesnej pracy 2 wątków zarządzanych sprzętowo w pełni zgodny z IEEE 754
Charakterystyka SPE:
typ RISC z 128-bitowymi instrukcjami SIMD (optymalizacja do wykonywania tych samych operacji na dużych ilościach danych) optymalizacja obliczeń wektorowych (przetwarzanie grafiki w grach i dekodowanie sygnału wideo) kosztem ograniczonego zestawu instrukcji wydajne szczególnie przy równoległym planowaniu zadań (gdy obliczenia dają się możliwie równomiernie rozłożyć między poszczególne rdzenie) mało wydajne w obliczeniach wymagających np. przewidywania rozgałęzień (ang. branch prediction) po 256 kB lokalnej pamięci wbudowanej SRAM dla każdego rdzenia na instrukcje i dane zgodne z IEEE 754 w podwójnej precyzji
W starszych modelach konsoli znalazł się także EE (Emotion Engine) i GS (Graphics Synthesizer), pomagające w renderowaniu grafiki w grach na konsolę PS2, a także niekiedy pomaga renderować gdy główny procesor jest zbyt obciązony. Procesor graficzny (RSX)
Zaprojektowany wspólnie przez firmy NVIDIA i Sony[19]. Jego możliwości można porównać do układu graficznego – 6800Ultra w trybie SLI (2x 6800 Ultra) lub do jednej 7900GTX.
jądro zbudowane z 300 mln. tranzystorów taktowanie rdzenia 500 MHz[20] taktowanie jednostek pixel shader 550 MHz 128-bitowa szyna danych pamięci GDDR3 96 kB pamieci podręcznej L1 i L2 dla tekstur na każdą grupę 4 jednostek pixel shader. Łącznie 576 kB dla wszystkich jednostek pixel shader komunikacja z procesorem za pomocą FlexIO jedno wyjście wysokiej rozdzielczości max 1080p programowalne, szeregowe potoki cieniowania 256 megabajtów własnej pamięci RAM dla grafiki 24 jednostki Pixel Shaders i 8 Vertex Shaders 8 jednostek ROP oparty na NV47 NVIDII zastosowano shadery specjalizowane, w przeciwieństwie do Xboksa 360 który posiada shadery zunifikowane
Pamięć operacyjna
Łącznie 512 MB pamięci, dzielonej na dwie:
256 MB XDR DRAM pamięci systemowej (Rambus), taktowanej z częstotliwością 400 MHz (3,2 GHz efektywnie)[21]o przepustowości 25,6 GB/s 256 MB GDDR3 pamięci graficznej, taktowanej z częstotliwością 650 MHz (1,3 GHz efektywnie) o przepustowości 22.4 GB/s (w starszych modelach pamięć ma taktowanie 700 MHz @ 1,4 GHz)[22]
Przepustowość
komunikacja pomiędzy PPE, wszystkimi SPE, kontrolerem pamięci i I/O odbywa się przez Element Interconnect Bus (EIB) które oferuje teoretyczną maksymalną przepustowość wynoszącą 204.8GB/s[23]
Dźwięk
możliwość dekodowania Dolby Digital 5.1, DTS (za przetwarzanie odpowiedzialny jest procesor). obsługa dźwięku stereo, 5.1, lub 7.1[24] wyjście dźwięku jest możliwe przez kabel kompozytowy (chinch), kabel optyczny lub złącze HDMI.
Pamięć masowa
Blu-ray: PLAYSTATION 3 2xBD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE DVD: PlayStation 2 8xDVD-ROM, PLAYSTATION 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW CD: PlayStation 24xCD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD (wybrane modele), SACD Hybrid (wybrane modele), SACD HD (wybrane modele), DualDisc, DualDisc (dźwięk), DualDisc (DVD)
Playstation 3 oferuje następujące możliwości komunikacji:
Bluetooth 2.0 porty USB 2.0 (w obecnie produkowanych wersjach: 2 z przodu) IEEE 802.11 b/g Wi-Fi (do łączenia się z internetem oraz PlayStation Portable – brak w wersji z 20 GB dyskiem) Gigabit Ethernet – 1 gniazdo slotów na karty pamięci Standard/Duo oraz standard/mini Memory Stick (brak w obecnie produkowanych wersjach) slot na dysk 2,5 cala o dowolnej pojemności 2.5 Serial ATA[25]
Wyjście Audio/Video
możliwe rozdzielczości: 480i (NTSC z przeplotem), 480p (NTSC progresywny), 576i (PAL z przeplotem), 576p (PAL progresywny), 720p (HD progresywny), 1080i (FULL HD z przeplotem), 1080p (FULL HD progresywny) jedno wyjście HDMI dające możliwość wyświetlania obrazu 1920x1080 bez przeplotu wyjście optyczne audio (S/PDIF) różne wyjścia analogowe
Zestaw jest fabrycznie nowy i objęty gwarancją Door to Door producenta firmy Sony oraz naszego sklepu na okres 12 miesięcy. Podstawą gwarancji jest paragon lub Faktura VAT które są wystawiane w dniu wysyłki zakupionego towaru do nabywcy.
Sprzedawany zestaw zawiera:
- Konsolę Sony PlayStation 3 160GB
- Joypad
- Kabel A/V Euro/Cinch
- Kabel HDMI
- Zasilacz sieciowy
- paragon lub F.Vat
Każdy nabywca wraz z grą otrzymuje paragon lub na życzenie fakturę VAT. Zapraszamy po odbiór osobisty do naszego sklepu w Szczecinie, al. Boh. Warszawy 40, CH Turzyn, pawilon 1C3 ( tel 091 4840809 ).
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt tel. 608 575 053, 608 575 147 lub drogą mailową musicbox@op.pl
Uwaga!!!!! Na zdjęciach dołączonych do tej aukcji widać sprzedawane przedmioty!!!! Mając je na miejscu w magazynie gwarantuję sprawną wysyłke przeważnie w ciągu 24H od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie!!!!!!!
|
|