PRZEWÓD WTRYSKOWY DIESEL
KOD PRODUKTU:
1212Z20X450 lub 1212Z20X500
Cena dotyczy 1 szt o wybranej długości
(po zakupie w uwagach potwierdź jakie długości: 450 lub 500mm)
OPIS (komponenty firmy Cohline GmBH):
2 Nakrętki galwanizowane/ocynk (bez chromowe, "białe"):
M12x1,5mm na klucz 17mm (Nakrętki opatentowane przez firmę Cohline - dostępne wyłącznie u dystrybutorów)
PRECYZYJNA RURA STALOWA wysokociśnieniowa 6x2mm DIN ISO8535-1. Bezszwowa, galwanizowana na zimno, ocynk.
PRZEWÓD NADAJE SIĘ DO GIĘCIA W SPECJALISTYCZNYM WARSZTACIE - NIEZBĘDNE TZW. ROLKI, INNE NARZĘDZIA.
Zastosowanie silniki DIESEL: między pompą wtryskową (króćce M12x1,5) a wtryskiwaczem (gwint M12x1,5)
Najczęściej występują przy pompach typu VE Bosch/Lucas/Delphi, także w pompach typu "A", "PF" (HATZ, DEUTZ, LOMBARDINI, VOLVO PENTA, BOMAG, inne)
Zalecenia i rady techniczno-serwisowe.
Rury należy doginać "na miękko", tzn. używać odpowiednich narzędzi bez ostrych kantów (obcęgi, kombinerki - nie!). Przed przykręceniem/dokręceniem przewodu sprawdzić stan króćców (często uszkodzone są gwinty, ponadto wżery w gnieździe króćca) w pompie wtryskowej jak i przy wtryskiwaczu. Ponownie przedmuchać sprężonym powietrzem. Nakrętki dokręcać raz (na 1/2 obrotu) od strony wtryskiwacza, raz od strony pompy wtryskowej; potem znowu o kolejne obroty - na miękko. Stosować zalecenia producenta silnika/aparatury wg momentów dokręceń. Przewody należy spiąć odpowiednimi spinkami w miejscach zalecanych przez producenta silnika lub wg śladów na starym przewodzie/rurze. Brak spinek powoduje szybkie zużycie przewodu, włącznie z awarią silnika i zanieczyszczeniem środowiska
ASO Cohline Polska: dorabiamy/doginamy/profilujemy przewody wtryskowe wg wzoru.