Wzmocniony przewód hamulcowy Saint SM-BH90-SBLS 1000 mm przód czarny (ISMBH90SBLSL100)
- Producent: Shimano
- Model: SM-BH90-SBLS
- Grupa: Saint
- Połączenie: proste - banjo
- Typ produktu: przewód hamulcowy hydrauliczny
- Strona: przód
- Długość: 1000 mm
- Kolor: czarny
Jest to najlepszy przewód hydrauliczny w ofercie marki Shimano. Model SM-BH90-SBLS jako jedyny został stworzony z myślą o sportach grawitacyjnych oraz wyposażony w technologię ICE. Niedość, że ścianki przewodu zostały wzmocnione (pogrubione) to dzięki długiemu połączeniu banjo redukuje ciepło w punkcie krytycznym, w którym przenosi się ono z zacisku na przewód. Dedykowany jest do przednich dźwigni hamulcowych oraz zacisków grupy osprzętowej Shimano SAINT. Przewód z jednej strony jest zakończony połączeniem prostym, a z drugiej banjo. W zestwie znajdziemy również klucz Shimano TL-BH61, który pomoże nam w osadzeniu wkładu w przewodzie.
W skład zestawu wchodzą:
- przewód hamulcowy o długości 1000 mm
- oring (uszczelka) x3
- oliwka i wkład
- śruba do montażu przewodu do zacisku
- śruba do montażu przewodu do dźwigni
- osłona śruby montowanej do dźwigni
- klucz Shimano TL-BH61
Zastosowane technologie Shimano:
Przewód ICE TECHNOLOGIES
- Przewód SM-BH90-SBLS jako jedyny został wyposażony w tą technologię. Dzięki zastosowaniu długiego połączenia z zaciskiem typu banjo zmniejsza się nagrzewanie w krytycznym miejscu, gdzie ciepło jest przenoszone z zacisku na przewód. Obniżamy w ten sposób temperaturę oleju hamulc owego co się przekłada na opóźnienie tzw. Faddingu.
Servo Wave Action
- Technologia umożliwiająca zwiększenie kontroli i siły hamowania. Dźwignia z mechanizmem Servo Wave wytwarza o 20% większą moc niż tradycyjna dźwignia, a dodatkowo zmniejsza czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.Po naciśnięciu dźwigni hamulca Servo Wave początkowe działanie jest szybkie. Konieczny jest jedynie niewielki ruch dźwignią, aby doprowadzić do kontaktu okładzin z tarczą. Czynnik zwiększający siłę działa błyskawicznie przy kontakcie okładzin z tarcza, dzięki czemu większy skok dźwigni daje większą siłę hamowania przy lepszej kontroli.